Звіт з навчальної дисципліни Громадське будування на тему Практичні роботи
« Назад
ЗМІСТ
Практична робота №1. 3 Практична робота №2. 8 Практична робота №3. 11 Практична робота № 4. 25 Практична робота №1Тема: Розрахунок вартості будівельних матеріалів Мета: Ознайомлення з основними будівельними матеріалами, видами ремонтно-будівельних робіт та розрахунок витрат матеріалів, необхідних для оздоблення приміщень, як у кількісному, так і вартісному еквіваленті Завдання: Складання відомості (у двох варіантах) витрат матеріалів для оздоблення окремого приміщення закладу ресторанного господарства. Вихідні дані 1. Варіант №31. 2. Мийна столового посуду площею S=5·3=15 м2. 3. Стан конструктивних елементів приміщення перед проведенням оздоблюваних робіт: стіни – цегляні необштукатурені, підлога та стеля – залізобетонна плита, заповнення дверних та віконних прорізів – відсутнє. Виконання роботи 1. План приміщення ( М 1:100) (рис. 1). Рис. 1 - План приміщення мийного цеху столового посуду Приймаємо розміри конструктивних елементів: - Вікна – 1800×1500 (1 шт.); - Двері – 2100×1200 (2 шт.); - Висота приміщень – H=3,6 м; 2. Будуємо розгортку приміщення (рис.2) в проекціях: підлога – стіни – стеля (М 1:100). 3. Визначаємо площі конструктивних елементів мийного цеху столового посуду за геометричними розмірами: Sвікон = 1×1,8×1,5=2,7 м2; Sдверей = 2×2,1×1,2=5,04 м2; Sстіни1 = 5×3,6×1,8×1,5=15,3 м2; Sстіни2 = 3×3,6×2,1×1,2=8,28 м2; Sстіни3 =5×3,6×2,1×1,2=15,48 м2; Sстіни4 =3×3,6=10,8 м2; Sстін заг. = 15,3+8,28+15,48+10,8=49,86 м2; Sстелі = 5×3=15 м2; Sпідлоги = 5×315 м2; Рис. 2 - Розгортка приміщення мийного цеху столового посуду 4. Підбір матеріалів для проведення оздоблюваних робіт. (табл. 1, 2) Таблиця 1 Відомість витрат матеріалів (1 варіант)
Таблиця 2 Вміст витрат матеріалів (2 варіант)
5. ВисновокРізниця кошторисних витрат очевидна, в першому варіанті були підібрані оптимальні матеріали з боку економії витрат, в другому – естетичності та більшої надійності покриттів, що задовольняє принципи при будуванні та підготовці приміщень громадського користування до експлуатації.
Практична робота №21. Мета і завдання практичної роботи Тема: Розробка ситуаційного плану території. Метою: лабораторної роботи є обґрунтування прийнятих рішень щодо розміщення закладу ресторанного господарства. Завдання: практичної роботи полягає у розробці ситуаційного плану району будівництва закладу ресторанного господарства. 2. Вихідні дані 1. Буфет на 50 місць в Святошинському районі. 2. Заклад знаходиться в одноповерховій будівлі. 3. Довжина приміщень – 30 м2, ширина – 25м2. 4. Норматив земельної ділянки. (таб. 2.1): Таблиця 2.1 Площі земельних ділянок для окремих будівель закладів ресторанного господарства
5.Ситуаційний план розробляється на основі карт (чи карти-схеми) міста. Радіус обхвату території на ситуаційному плані – 800м. 6. Масштаб розробки ситуаційного плану М 1:5000, М1:1000. 3. Порядок виконання практичної роботи Приміщення для мого буфету знаходиться в Святошинському районі на проспекті Перемоги, 136, поруч з метро Житомирська, з різними офісними будинками, банки, автомагазинами. Також поруч знаходиться тролейбусна та автобусна зупинки. Отже місце має хорошу транспортну розв’язку і місце розташування є виробничим. Таблиця 2.2 Експлікація будівель і споруд на ситуаційному плані
2. Опис показників що характеризують ЗРГ відповідно до типу та варіанта - ЗРГ буфет розташоване в Святошинському районі Києва на проспекті Перемоги, наявність облаштованого місця для паркування, наявність засобів орієнтації, пандус на вході, ззовні сходи. - Вид ЗРГ буфет - із широким асортиментом страв нескладного готування, кондитерських виробів і напоїв, в якому застосовують самообслуговування або обслуговування офіціантами. - Дизайн відповідає формату буфету як із зовні так і в середині 3. Площа земельної ділянки, м2 S=nЗ*N, де S - площа ділянки під будівництво, м2; nЗ – норматив площі земельної ділянки м2/місце; N – кількість місць у закладі. S = 28*50 = 1400м2 4. Загальна площа будівлі, м2 SЗАГ = SКОР* KЗ де, SКОР – корисна (технологічна) площа будівлі, м2 для конкретного закладу; KЗ – коефіцієнт, який враховує проходи, підходи SЗАГ = 750 5. Розміри будівлі a*b = SЗАГ 6. Висновок Виходячи з даних, які були отримані під час виконання практичної роботи можна сказати, що наш заклад ресторанного господарства знаходиться в хорошому районі Києва, з добре розвиненою транспортною розв’язкою. Звичайно поряд присутні заклади конкурентів, тож без них не обійтись. Також поряд з нашим закладом є досить значна кількість місць з потенційними клієнтами.
Практична робота №3Тема: Розробка схеми проїзду до готелю (мотелю) Метою: практичної роботи є ознайомлення з нормативними документами, що регламентують вимоги до готелів різних категорій; оволодіння навичками визначення та графічного проведення орієнтирів на маршрутах проїзду до готелю (мотелю). Завдання: відповідно до варіанта скласти перелік основних вимог до готелю (мотелю) та розробити схеми проїзду до нього. Вихідні дані Варіант №13 Місце розташування: Голосіївський район Категорія готелю (мотелю): ***** Кількість місць: 50 Поверховість будівлі (стилобат): 4 Площа ділянки м2: 5500 Тип номеру: президентський Кількість місць у номері: 2 Порядок виконання роботи 1.Відповідно до нормативних вимог, за варіантом визначити основні вимоги до готелю, а сама: 1. Вимоги до готелю I. Облаштування території, зовнішні елементи благоустрою. 1. Вивіска, що світиться з емблемою або зовнішнім освітленням 2. Вхід до готелю: - Безпосередньо до вестибюлю, де міститься служба приймання, захищений від попадання холодного повітря; - Окремий службовий вхід; - Вхід для гостей з дахом і дверима, що відчиняються автоматично; - Вхід для гостей з повітряно-тепловою завіскою та дашком на шляху від автомобіля; 3. Вхід до ресторану (кафе, бару): - З готелю; - Окремий вхід з вулиці до РГ (не стосується ЗРГ, розташованих на поверхах, вище другого); 4. Автостоянка: - Автостоянка з охороною або гараж з основними видами технічного обслуговування автомобілів. Кількість місць неменша ніж 25% від кількості номерів, для мотелів – 100% 5. Декораривне і (або) огороджувальне озеленення території ( крім готелів розташованих у суцільній міській забудові). II. Громадські приміщення. 1. Устаткування та меблі відповідають функціональній призначенності приміщення; 2. Зона приймання (рецепція): - З мінімальною площею (м2), якщо кількість номерів менша ніж 50-20м2; - Додаткова площа (м2), на кожний номер понад норму 1,0 3. Служба приймання та зона відпочинку: - Меблі ( дивани, крісла, столи, журнальні столики, стільці); - Спеціальний покрив підлоги, мозаїка, граніт, оздоблювальна плитка; - Меблі для відпочинку гарнітурні, виготовленні на замовлення; - Живі квіти та декоративні рослини, картини авторського виконання; - Сейфові кімнати для зберігання цінностей туристів у зоні приймання; - Килими або килимовий покрив у зонах відпочинку; - Інформаційні та рекламні матеріали зокрема іноземними мовами, у зоні приймання або у холах на поверхах; - Холи (салони) на поверхах. III. Загальне технічне устаткування. 1. Стаціонарні генератори, що забезпечують роботу освітлення у громадських та житлових приміщеннях і роботу ліфтів, холодильного, кухонного устаткування протягом 24 год.( у місцевості де неможливо забезпечити централізоване аварійне енергопостачання) або централізоване аварійне енергопостачання. 2. Резервуар для запасу води щонайменше ніж на добу у районах з можливими проблемами водопостачання. 3. Резервуарна система гарячого водопостачання на час аварії чи профілактичних робіт. 4.. Кондиціонування. 5. Вентиляція санвузлів. 6. Опалення: - Центральне опалення; - З термостатом для індивідуального регулювання температури; - Підігрів підлоги у ванній кімнаті. 7. Телефонний зв'язок: - Телефон в рецепції доступний для гостей; - Прямий телефон з міською, міжміською, міжнародною мережею в усіх номерах; - У багатокімнатних номерах – у кожній кімнаті; - Телефон колективного користування у вестибюлі в кабіні або під ковпаком – міський, міжміський, міжнародний; 8. Пасажирський ліфт або ескалатор ( вимога не обов’язкова за наявності документального підтвердження щодо неможливості встановлення ліфта з технічних причин). У такому випадку багаж доставляється у номери безплатно. - Більше одного поверху; - Час очікування – 30 с; - Цілодобова робота ліфта або ескалатора; - Вантажний ліфт (якщо більш ніж 30 номерів). IV. Номерний фонд. - Місць в одно-, двомісних номерах не менш ніж 100%. - Житлова площа однокімнатних номерів (без площі санвузла, коридора, балкона) в м2; - Одномісні – 14м2; - Двомісні – 16м2; - Багатокімнатні номери, які повинні мати щонайменше: вітальню площею не менше ніж 16м2, спальню із санвузлом, коридор із додатковим туалетом. Кількість не менша ніж 5% від загальної кількості номерів. - Усі номери з особливою звукоізоляцією стін, дверей та вікон V. Технічне оснащення номерів. 1. Двері та замки: - Замок підвищеної секретності; - З вічком у дверях; - Охоронна сигналізація чи електронні засоби контролю за безпекою номера; - Освітлення: - Лампа яка освітлює робоче місце (стіл); - Вимикач дистанційного керування загального освітлення який знаходиться біля узголів’я ліжка; - Електричні розетки; - Для під’єднання до інтернету; - Різнопазові. 2. Телевізор: - Кольоровий у кожному номері; - З прийманням програм основних телекомпаній світу і готельного відеоканалу, з дистанційним керуванням. 3. Холодильник: - у багатокімнатних та одномісних номерах; - міні-бар або холодильник в усіх номерах; - міні-бар; - міні-сейф у кожному номері; VI. Оснащеність номерів меблями та інвентарем. 1. Ліжко (мінімальні розміри): - Односпальне 90см × 200см; - Двоспальне 160см × 200см; - Дитяче або розкладне (на прохання). 2. Комплект постільних речей і білизни: - Матрац з наматрацником; - Дві подушки; - Ковдра, додаткова ковдра, покривало на ліжко; - Простирало, підковдра, наволочки; 3. Килим або килимовий покрив підлоги. 4. Тумбочка (столик) біля кожного спального місця. 5. Вішалка для верхнього одягу та головних уборів. 6. Шафа з поличками, вішалками та плічками (не менше ніж 5 шт/місце). 7. Крісло для відпочинку (щонайменше два на номер) або м’який диван. 8. Письмовий стіл зі стільцем або робочим кріслом. 9. Журнальний столик. 10. Поличка для багажу. 11. Цупкі жалюзі, що затемняють приміщення. 12. Прозорі завіски або жалюзі. 13. Дзеркало: - Щонайменше одне великого розміру або у повний зріст; - У кімнаті додатково до дзеркала у ванній кімнаті або над умивальником; 14. Швацький набір (голка, нитка). 15. Щітки для одягу, для взуття. 16. набір посуди для питної води, чаю, міні-бару. 17. Вода мінеральна або столова 0,2л на гостя щоденно. 18. Попільничка. 19. Ключ скомбінований для відкриття пляшок. 20. Інформаційні матеріали у номері: - Перелік послуг та прейскурант цін на них; - Телефонний довідник у папці з емблемою готелю; - Матеріали іноземними мовами; 21. Набір письмового приладдя (конверти, поштовий папір, олівець, ручка). 22. Ярлики: «Прошу не заважати», «Можна прибирати» 23. Пакети для пральні та хімчистки. 24. Протипожежна інструкція та інструкція щодо дій в екстремальних умовах. VII. Санітарне устатковання номера. 1. Кількість номерів із повним санвузлом (умивальник, унітаз, ванна або душ) – 100%. 2. Площа санвузла повинна бути достатньою для вільного переміщування. 3. Інвентар та предмети санітарно-гігієнічного оснащення санвузла: - дзеркало над умивальником з бічним або верхнім освітленням; - поличка для туалетних речей; - завіски для ванни чи душу; - килимок на підлозі; - фен для сушіння волосся; - тримач для рушників, гачки для одягу; - склянка; - рушник на кожного гостя не менш ніж 4; - зокрема банний рушник; - халат банний на кожного гостя; - шапочка банна на кожного гостя; - тапочки банні на кожного гостя; - туалетне мило або дозатор рідкого мила, шампунь, піна (сіль); - туалетний папір; - тримач для туалетного паперу; - щітка для унітаза (у футлярі); - кошик для сміття з вогнетривкого матеріалу; - пакети для предметів гігієни; - накривка для унітаза; VIII. Устатковання санітарних об'єктів загального користування. 1. Туалети: туалетні кабіни, умивальник з дзеркалом, електрична розетка, туалетний папір, мило або дозатор рідкого мила, паперові серветки або електрорушники, гачки для одягу, кошики для сміття з вогнетривкого матеріалу. IX. Приміщення для надавання послуг харчування. 1. Ресторан, кілька залів, окремі кабінети: кількість столів не менша ніж 75 % від кількості номерів; клас обслуговування — не нижчий за «вищий». 2. Банкетний зал(и), можливо такий(-і), що можна трансформувати у конференц-зал. 3. Бар. 4. Додатковий бар у зоні приймання. 5. Окреме приміщення для харчування персоналу. X. Додаткові приміщення для надавання інших послуг. 1. Зал універсальний для проведення культурних або ділових заходів з аудіо- та відеоапаратурою {для мотелів необов'язково). 2. Бізнес-центр з телефаксом, копіювальною технікою, комп'ютерами, під'єднаними до інтернету. 3. Приміщення для біологічного відновлювання організму та занять спортом: 1) плавальний басейн, сауна, тренажерний зал, солярій, масажна, спортивний зал — щонайменше два об'єкти з вищеназваного (обов'язково для готелів ***, розташованих у курортно-рекреаційній зоні). 4. плавальний басейн. 5. Медичний кабінет. 6. Перукарня вищої категорії відповідно до вимог ДСТУ 4094. 7. Камера схову (цілодобово). 8. Магазини та торговельні кіоски (з продажу сувенірів, парфюмерно-косме-тичної, тютюнової продукції, газет, журналів та іншої поліграфічної продукції) XI. Послуги: 1. Служба приймання: цілодобово. 2. Швейцар. 3. Піднесення багажу (з машини в номер і з номера в машину) цілодобово: - на прохання; - обов'язково. 4. Прибирання номера покоївкою: - щоденно; - контролюючи його стан протягом дня. 5. Заправляння ліжок покоївкою. 6. Замінювання постільної білизни: - один раз на три дні або за бажанням гостя; - щоденно або за бажанням гостя. 7. Замінювання рушників: - один раз на три дні або за бажанням гостя; - щоденно або за бажанням гостя. 8. Прання: - повернення білизни протягом 24 год; - повернення білизни протягом 12 год. 9. Прасування: - надавання праски, прасувальної дошки; - протягом години, також у вихідні дні. 10. Чищення одягу (хімчистка). 11. Дрібний ремонт одягу. 12. Чищення взуття: - персоналом готелю або автоматом; - персоналом готелю. 13. Послуги секретаря, стенографіста, перекладача, посильного. 14. Надавання в користування (самостійне або за участю обслуговувального персоналу) комп'ютерів, електронних засобів зв'язку, відео-, аудіоустатковання. 15. Зберігання цінностей у сейфі адміністрації. 16. Зберігання багажу. 17. Обмінювання валюти: - для готелів категорії *** допускають наявність пункту обміну валюти або банкомата на відстані до 100 м; - цілодобово. 18. Приймання кредитних карток. 19. Організування зустрічей та проводів (в аеропорту, на вокзалі тощо) 20. Оренда (прокат) автомобіля. 21. Паркування автомобіля персоналом готелю та подання з гаража (зі стоянки) до під'їзду автомобіля гостя. 22. Бронювання квитків на різні види транспорту. 23. Бронювання і (або) продаж квитків до театру та на інші розважальні заходи. 24. Туристичні послуги (туристична інформація, екскурсії, гіди-перекладачі тощо). 25. Прокат спортивного та відпочинкового інвентарю для готелів, розташованих у курортно-рекреаційній зоні. 26. Викликання швидкої допомоги, користування аптечкою першої допомоги. XII. Послуги харчування. 1. Надавання сніданків. 2. Робота принаймні одного бару цілодобовою. 3. Цілодобове обслуговування в номери. XIII. Вимоги до персоналу та його підготовленості. 1. Посадові інструкції для персоналу, що фіксують функційні обов'язки і встановлені правила роботи. 2. Кваліфікація: керівники та персонал повинні бути підготовлені: - щодо виконуваної роботи; - щодо убезпечування перебування в готелі. 3. Знання мов: - вільне володіння персоналом служби приймання англійською та ще однією іноземною мовою, підтверджене документом про відповідну освіту (як мінімум закінчення спеціальних курсів); - достатні знання англійської мови покоївками, швейцарами та іншим обслуговувальним персоналом. 4. Персонал повинен бути добре підготовлений та люб'язний, готовий швидко та ефективно виконати прохання гостей. 5. Персонал повинен проходити періодичний медичний огляд. 6. Зовнішній вигляд персоналу: формений одяг, диференційований за службами, службові познаки; уніформа персоналу з характерними для готелю особливостями 2. Загальні вимоги щодо урахування потреб інвалідів 2.1. Вхід до готелю повинен бути пристосований до потреб інвалідів та інших маломобільних груп населення. 2.2. Служба приймання повинна мати спеціальне місце для обслуговування особи, що рухається на візку. 2.3. Готелі усіх категорій повинні мати щонайменше один номер, пристосований до потреб інвалідів. 2.4. У загальнодоступній частині готелю принаймні один туалет повинен бути пристосований до потреб інвалідів. 2.5. У громадських приміщеннях (вестибюль, холи, приміщення для харчування тощо) потрібно визначити місця для особи, що рухається на візку. 3. Загальні вимоги до якості устаткування та оснащення готелів різних категорій Готелі категорії одна зірка. Готелі категорії одна зірка можуть бути побудовані з недорогих будівельних матеріалів, мати устаткування та меблі, випущені серійно, але усі меблі та електроприлади повинні бути справні, функційні. Постільна білизна та рушники повинні бути якісні, без пошкоджень. Санвузли повинні бути оснащені справним устаткуванням, стіни і підлога покриті водонепроникним матеріалом. Готелі категорії дві зірки. Усе устаткування готелю може бути недороге, але функційні, справне, у доброму технічному стані. Постільна білизна в доброму стані, незношена, без пошкоджень, з натуральних або натурально-штучних тканин: може бути однотонна або з малюнком, біла або кольорова, картата або у смужку. Оснащення санвузлів повинно мати естетичний вигляд, стіни і підлога покриті водонепроникним матеріалом і зроблені якісно, без видимих недоліків. Готелі категорії три зірки. Будинок готелю повинен органічно вписуватися в архітектурний ансамбль вулиці (площі), головний фасад будинку повинен відповідати певному архітектурному стилю. Якщо будинок побудовано за невдалим проектом і він має невиразний фасад, повинен бути застосований широкий спектр сучасних будівельних технологій і матеріалів, які дають змогу зробити зовнішній вигляд привабливим. Меблі та оснащення можуть бути з матеріалів середньої вартості, але добре оформлені, відповідати єдиному стилю. Усе устатковання повинно бути у доброму технічному стані та створювати затишок. Номери та громадські приміщення повинні бути прикрашені декоративними елементами, картинами або іншими художніми творами. Постільна білизна з натуральних тканин, незношена, однотонна або з малюнком, біла або кольорова, картата або у смужку. Санвузли повинні бути оснащені якісним устаткованням середньої вартості, стіни і підлога покриті відповідним водонепроникним матеріалом, зроблені без недоліків. Готелі категорії чотири зірки. Будинок готелю повинен органічно вписуватися в архітектурний ансамбль вулиці (площі). Усі фасади будинку повинні відповідати певному, чітко вираженому архітектурному стилю; у випадку реконструкції будинку, який є історико-архітектурною пам'яткою, потрібно зберегти початковий вигляд фасадів, фресок, вітражів. Інтер'єр будинку повинен бути створений відповідно до єдиного дизайн-проекту, стіни прикрашені художніми творами, які гармонують з інтер'єром. Будівельні матеріали, меблі та устатковання громадських приміщень і номерів повинні бути з дорогих матеріалів, комфортні та у дуже доброму технічному стані. У всіх приміщеннях мають бути килими або килимові покриви відповідної якості. Постільна білизна з тонкотканих натуральних тканин, біла або кольорова. Санвузли повинні бути оснащені якісним дорогим устаткованням у відмінному стані, стіни і підлога покриті відповідним водонепроникним матеріалом не менше ніж на дві третини поверхні за висотою. Готелі категорії п'ять зірок. Вимоги до будинку такі самі, як до готелів категорії чотири зірки. Винятковий дизайн інтер'єру. Номери, холи, вестибюль прикрашено авторськими роботами: картинами, декоративними прикрасами, керамікою, гобеленами тощо. Предмети інтер'єру і оформлення повинні створювати респектабельну атмосферу готелю. Загальне устаткування, устаткування громадських приміщень, кімнат та санвузлів, меблі та килими повинні бути з найдорожчих матеріалів, мати власні неповторні особливості і перебувати у бездоганному стані. Посуд та столові прибори мають бути одного стилю, гарнітурні. Постільна білизна з тонкотканих натуральних тканин з вишитою або витканою емблемою готелю. 4. Провести дослідження території, яка межує з ділянкою забудови. Київ, проспект Голосіївський, 87, межує з: СТ-сервіс, Шиномонтаж СТ-сервіс, ВДНГ Експоцентр, національний природний парк «Голосіївський». 5. Визначити наявність на досліджуваній території транспортних комунікацій, вузлів транспортних розв’язок, туристичних об’єктів, відомих культурних або історичних місць або інших об’єктів, що можуть викликати зацікавленість з точки зору впливу на роботу проектованого об’єкта. Транспорт: - метро Виставковий центр; - метро Голосіївська; - метро Васильківська; - автобуси; - тролейбуси; - маршрутні таксі. Екскурсійні об’єкти: - Виставковий центр ВДНГ; - «Skay Park»; - Зоопарк «AnimalPark»; - Ботанічний сад НУБі України; - Київський іподром; - Дитячий парк атракціонів; - Національний природний парк «Голосіївський»; - Стерео Плаза; - Ocean Plaza; 5. Висновок Готель розташований в Голосіївському районі Києва, має президентські апартаментами, досить вигідний по ціновій категорії. По-перше неподалік знаходиться аеропорт «Київ», автостанція «Південна». По-друге хороша транспортна розв’язка не лише по Голосіївському районі а й будь-який куточок Києва. По-третє неподалік знаходяться чудові екскурсійні об’єкти на будь-який смак.
Практична робота № 4Тема: Складання зведеного кошторисного розрахунку. Метою практичної роботи є ознайомлення з алгоритмом складання зведеного кошторисного розрахунку будівництва закладу ресторанного господарства (за укрупненими показниками). Завдання: скласти зведений кошторис будівництва закладу ресторанного господарства. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |