Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 488 Методичні вказівки до практичної роботи 3 на тему Форми Internet-торгівлі та Internet-аукціони, НУДПСУ

Методичні вказівки до практичної роботи №3 на тему Форми Internet-торгівлі та Internet-аукціони, НУДПСУ

« Назад

Практична робота № 3

Тема: Форми Internet-торгівлі. Internet-аукціони

Мета: Ознайомитись з формами організації Internet-торгівлі.

ЗАВДАННЯ І ХІД ВИКОНАННЯ РОБОТИ

Умови завдань і послідовність дій оформіть в окремих текстових файлах MSWord, збережіть їх у власній папці на сервері.

1 Завдання. Послідовно зайдіть на сайти українських і російських Internet-крамниць — Azbooka (www.azbooka.com.ua), Bambook (www.bambook.com.ua), Megashop (www. megashop.ru), Dostavka (www.dostavka.ru) (рис. 3.3, 4.9, 4.7, 4.8) і дайте письмово відповіді на такі запитання:

1. Які групи товарів (послуг) можна придбати (отримати) у цих крамницях?

2. Які механізми використовуються для надання цінової інформації на запропоновані товари (послуги)?

3. Як (візуально, з допомогою текстового опису тощо) потенційні покупці можуть ознайомитися з товарами (послугами)?

4. Які механізми замовлення товару по Internet працюють у цих Internet-крамницях?

5. Чи існує в цих Internet-крамницях система знижок на товари? Які вони порівняно з традиційними крамницями?

6. Які системи доставки товарів пропонуються покупцям  — традиційна пошта, кур'єрська доставка тощо?

7. Які регіони охоплює система доставки товарів цих Internet-крамниць?

8. Чи зручний для користувача інтерфейс мають ці сайти? Зробіть їх порівняльний аналіз.

9. Чи є цей он-лайновий бізнес відображенням офлайнового бізнесу?

Аргументуйте свою думку.

2 Завдання. Послідовно зайдіть на сайти он-лайнових аукціонів «Молоток» (www.molotok.ru) і www.galamarket. stavka.ru (рис. 4.18, 4.19, 4.20), дайте письмово відповіді на запитання:

  1. Чи діє на цих аукціонах система рейтингових оцінок покупців і продавців?

  2. Які механізми використовуються для надання інформації про лоти?

  3. Якими шляхами (візуально, з допомогою текстового опису тощо) потенційні покупці можуть ознайомитися з товарами?

  4. Чи зручний для користувача інтерфейс мають ці сайти? Проведіть їх порівняльний аналіз.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!