Тести з дисципліни Електронний бізнес, НУДПСУ
« НазадТестиз дисципліни «Електронний бізнес»1. Електронний бізнес орієнтований на: a) продаж матеріалів; b) інформаційну підтримку звичайного бізнесу; c) продаж інформаційних продуктів та інформаційних послуг; d) пошук інформації в мережі.
2. Створення інформаційного бізнесу починається з: a) розробки Web-сайту; b) організації рекламної кампанії; c) вибору інформаційного продукту або послуги та розробки бізнес-плану; d) відкриття банківського рахунку.
3. SEO це a) sale environment organization – організація середовища торгівлі; b) search engine optimization – пошукова оптимізація; c) system equipment option – опція системного обладнання; d) standard evaluation operation – стандартна операція оцінки.
4. Блог це: a) веб-сайт, головний зміст якого — записи, зображення чи мультимедіа, що регулярно додаються; b) веб-сайт, головний зміст якого рекламна інформація; c) корпоративний веб-сайт; d) веб-сайт, призначений для пошуку інформації.
5. RSS це a) UML-формат, що використовується для публікації та постачання інформації, що часто змінюється; b) родина XML-форматів, що використовується для публікації та постачання інформації, що часто змінюється; c) родина HTML-форматів, що використовується для публікації та постачання інформації, що часто змінюється; d) SML-формат, що використовується для публікації та постачання інформації, що часто змінюється.
6. Банер це a) гіперпосилання, пов’язане з довідковою системою; b) елемент дизайну web-сайту; c) фрагмент HTML-коду для поширення у мережі; d) графічний блок пов'язаний через гіперпосилання з сайтом рекламодавця.
7. До засобів електронних платежів відносяться: a) е-картки; b) е-ваучери; c) e-mail; d) SIM-картки.
8. Українською системою електронних платежів є: a) WebMoney; b) PayCash; c) Яндекс-Деньги; d) E-Money.
9. Електронною монетою номіналу i в системі Чаума є такі дані: a) Coin(i, X) = {i, X, gi-1(g(X))}; b) Coin(i, X) = {i, X, gi-1(f(X))}; c) Coin(i, X) = {i, X, gi (f(X))}; d) Coin(i, X) = {i, X, fi-1(f(X))}.
10. Сліпий підпис це: a) цифровий підпис, в якому сторона, що підписує не бачить підписуваного документу, але знає його хеш; b) цифровий підпис, в якому сторона, що підписує бачить підписуваний документ, але не знає його хеш; c) цифровий підпис, в якому сторона, що підписує не бачить підписуваного документу і не може знати його хеш; d) цифровий підпис, в якому сторона, що підписує делегує права підпису документу третій стороні – центру сертифікації підписів.
11. Електронний продукт це a) актуальна інформація, підготовлена у відповідності до вимог стандартів і представлена у вигляді товару; b) документована інформація, підготовлена у відповідності до потреб користувачів і представлена у вигляді товару; c) інформаційні каталоги, підготовлені у відповідності до потреб користувачів і представлені на web-сайтах; d) інформація про предметну сферу, підготовлена у відповідності до вимог стандартів і представлена у електронному вигляді.
12. Електронні платіжні системи можуть бути: a) національними і світовими; b) депозитними і кредитними; c) державними і комерційними; d) дебетовими і кредитними.
13. Пошукова система це a) служба пошуку інформації в інтернеті та інших джерелах інформації; b) онлайн-служба, яка надає можливість пошуку інформації на сайтах в інтернеті, а також (можливо) у групах обговорення та ftp-серверах.
14. Основними критеріями якості роботи пошукової системи є релевантність, повнота бази, врахування морфології мови
15. Індексація в пошукових системах сайтів здійснюється пошуковим роботом З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |