Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 483 Тести з дисципліни Електронний бізнес, НУДПСУ

Тести з дисципліни Електронний бізнес, НУДПСУ

« Назад

Тести

з дисципліни «Електронний бізнес»

1. Електронний бізнес орієнтований на:

a) продаж матеріалів;

b) інформаційну підтримку звичайного бізнесу;

c) продаж інформаційних продуктів та інформаційних послуг;

d) пошук інформації в мережі.

 

2. Створення інформаційного бізнесу починається з:

a) розробки Web-сайту;

b) організації рекламної кампанії;

c) вибору інформаційного продукту або послуги та розробки бізнес-плану;

d) відкриття банківського рахунку.

 

3. SEO це

a) sale environment organization – організація середовища торгівлі;

b) search engine optimization – пошукова оптимізація;

c) system equipment option – опція системного обладнання;

d) standard evaluation operation – стандартна операція оцінки.

 

4. Блог це:

a) веб-сайт, головний зміст якого — записи, зображення чи мультимедіа, що регулярно додаються;

b) веб-сайт, головний зміст якого рекламна інформація;

c) корпоративний веб-сайт;

d) веб-сайт, призначений для пошуку інформації.

 

5. RSS це

a) UML-формат, що використовується для публікації та постачання інформації, що часто змінюється;

b) родина XML-форматів, що використовується для публікації та постачання інформації, що часто змінюється;

c) родина HTML-форматів, що використовується для публікації та постачання інформації, що часто змінюється;

d) SML-формат, що використовується для публікації та постачання інформації, що часто змінюється.

 

6. Банер це

a) гіперпосилання, пов’язане з довідковою системою;

b) елемент дизайну web-сайту;

c) фрагмент HTML-коду для поширення у мережі;

d) графічний блок пов'язаний через гіперпосилання з сайтом рекламодавця.

 

7. До засобів електронних платежів відносяться:

a) е-картки;

b) е-ваучери;

c) e-mail;

d) SIM-картки.

 

8. Українською системою електронних платежів є:

a) WebMoney;

b) PayCash;

c) Яндекс-Деньги;

d) E-Money.

 

9. Електронною монетою номіналу i в системі Чаума є такі дані:

a) Coin(iX) = {i, X, gi-1(g(X))};

b) Coin(iX) = {i, X, gi-1(f(X))};

c) Coin(iX) = {i, X, gi (f(X))};

d) Coin(iX) = {i, X, fi-1(f(X))}.

 

10. Сліпий підпис це:

a) цифровий підпис, в якому сторона, що підписує  не бачить підписуваного документу, але знає його хеш;

b) цифровий підпис, в якому сторона, що підписує  бачить підписуваний документ, але не знає його хеш;

c) цифровий підпис, в якому сторона, що підписує не бачить підписуваного документу і не може знати його хеш;

d) цифровий підпис, в якому сторона, що підписує  делегує права підпису документу третій стороні – центру сертифікації підписів.

 

11. Електронний продукт це

a) актуальна інформація, підготовлена у відповідності до вимог стандартів  і представлена у вигляді товару;

b) документована інформація, підготовлена у відповідності до потреб користувачів і представлена у вигляді товару;

c) інформаційні каталоги, підготовлені у відповідності до потреб користувачів і представлені на web-сайтах;

d) інформація про предметну сферу, підготовлена у відповідності до вимог стандартів і представлена у електронному вигляді.

 

12. Електронні платіжні системи можуть бути:

a) національними і світовими;

b) депозитними і кредитними;

c) державними і комерційними;

d) дебетовими і кредитними.

 

13. Пошукова система це

a) служба пошуку інформації в інтернеті та інших джерелах інформації;

b) онлайн-служба, яка надає можливість пошуку інформації на сайтах в інтернеті, а також (можливо) у групах обговорення та ftp-серверах.

 

14. Основними критеріями якості роботи пошукової системи є релевантність, повнота бази, врахування морфології мови

 

15. Індексація в пошукових системах сайтів здійснюється пошуковим роботом

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!