Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 480 Робоча навчальна програма з дисципліни Електронний бізнес для спеціальності Фінанси, НУДПСУ

Робоча навчальна програма з дисципліни Електронний бізнес для спеціальності Фінанси, НУДПСУ

« Назад

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

Кафедра інформаційних систем і технологій

Розглянуто і схвалено

на засіданні Вченої ради університету

Протокол №__ від «___» _______ 2009р.

РОБОЧА  НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

"Електронний бізнес ”

для підготовки бакалаврів

в галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво»

за напрямом підготовки:

6.030508 «Фінанси»,

варіативна компонента «Фінанси»

денної форми навчання

статус дисципліни:  вибіркова

Ірпінь – 2009

 

Робоча навчальна програма курсу "Електронний бізнес" складена на основі навчального плану підготовки бакалаврів галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво», напряму 6.030508 «Фінанси» затвердженого в 2008 році.                                   

Автор: Свириденко В.Ю., ст. викладач

Рецензенти: Ріппа С.П., д.е.н. професор

 

Предмет, мета й завдання дисципліни           

В сучасних умовах економічних реформ в Україні інформатизація суспільства і комп’ютеризація різних галузей діяльності вважається стратегічним напрямком науково-технічного прогресу, спрямованого на вирішення важливих соціальних і економічних проблем. Одна з важливих проблеми  інформатизації і комп’ютеризації, що постає перед установами, організаціями та підприємствами усіх форм власності це проблема проведеня комерційних та фінансових операцій на сучасному технологічному рівні, що базується на застосуванні нових комп’ютерно-телекомунікаційних систем та технологій. Тому, виникла нагальна потреба включити дисципліну “Електронний бізнес” до навчального плану підготовки спеціалістів із напряму “Економіка і підприємництво”.

Предметом дисципліни є комп’ютерні телекомунікаційні системи та технології, що забезпечують проведення широкого спектру фінансово-комерційних  операцій.

Метою дисципліни є формування у студентів:

теоретичних знань з проведення фінансово-комерційних операцій з використанням електронних засобів і нових комп’ютерно-телекомунікаційних технологій, а також  можливостей  застосування цих технологій у різних сферах фінансово-економічної діяльності для підвищення якості роботи підприємств і організацій;

практичних навичок використання сучасних комп’ютерно-телекомунікаційних технологій для купівлі і продажу товару, організації просування товару на ринках, виконання фінансово-розрахункових операцій, проведення брокерських та трейдерських операцій на фондовому та валютному ринках, побудови віртуальних магазинів та інших підприємств.

Завданням дисципліни є навчити студентів:

  • застосовувати нові сучасні комп’ютерно-телекомунікаційні технології для ефективного пошуку потрібного товару, його купівлі, продажу та просуванню на ринках,

  • виконувати фінансово-розрахункові операції,

  • проводити брокерські та трейдерські операції на фондовому та валютному ринках.

  • будувати віртуальні магазини та інші підприємства.

Вимоги до знань і вмінь студентів. Критерії оцінки успішності повинні відповідати робочо навчальній програмі й найбільш важливим вимогам до знань студентів:

  1. Знання фактів, явищ, понятть, наукових термінів, законна, методів і правил. Вірне, науково-достовірне їх пояснення.

  2. Максимальна ясність, точність думки, вміння відстоювати свої погляди, захищати їх. Відповіді повинні бути повними, логічними, доведеними.

  3. Знання повинні мати практичну значимість: застосування їх безпосередньо на практичних завданнях із застосуванням комп‘ютера. 

  4. Письмові  та електронні звіти  з практичних, індивідуальних і самостійних робіт, повинні бути виконані з точним дотриманням методичних вказівок, інструкцій, оформлені відповідним чином.

Міжпредметні зв’язки Дисципліна базується на знаннях, набутих при вивченні таких дисциплін: “Інформатика та комп’ютерна техніка”, “Фінанси”, “Маркетинг", «Фінанси підприємств», «Фінансові ринки», «Інвестування»,  «Банківська справа»,  «Економіка підприємства», «Податкова система». Дисципліна забезпечує підготовку студентів до написання випускної роботи та дипломного проектування.

Методи і форми викладання дисципліни. Вивчення дисципліни передбачає лекційні і практичні заняття в спеціалізованих лабораторіях персональних комп‘ютерів, які повинні бути з‘єднані у локальну комп‘ютерну мережу и мати вихід до глобальної мережі. Під час вивчення курсу студенти виконують самостійне опрацювання частини матеріалу. Самостійна робота студентів сприяє закріпленню набутих знань та практичних навичок. До складу програми входять рекомендації щодо самостійної роботи студентів, список рекомендованої літератури

Форми і засоби проміжного та підсумкового контролю. Необхідною умовою навчання є контроль набутих знань. Для поточного підсумкового контролю програмою передбачені контрольні питання до кожної теми курсу і модульного контролю. Після завершення вивчення курсу проводиться підсумковий контроль. Під час проведення поточного контроль студенти отримують бали за виконані самостійні та практичні завдання, а також поточне тестування по лекційним матеріалам. Форми проведення поточного контролю, їх періоди визначаються робочим планом викладача. Підсумкова оцінка визначається за кредитно – модульною системою оцінки знань на підставі результатів  одержаних студентом на протязі вивчення всього курсу..

При визначення  підсумкового рейтингу студентів за кредитно – модульною системою оцінки знань згідно до вимог Болонської декларації використовується наступна шкала оцінки знань: 

У підсумку ступінь Х “незадовільно”  з обов’язковим повторним курсом

Від 1 до 32 балів

У підсумку ступінь FХ  “незадовільно”  з можливістю повторного складання при комісії

Від 33 до 49 балів

У підсумку ступінь DE  “задовільно”

Від 50 до 66 балів

У підсумку ступінь BC  “добре”

Від 67 до 83 балів

У підсумку ступінь A  “відмінно”

Від 84 до 100 балів

Максимальна кількість балів, яку студент може отримати за курс 

100 балів

Робоча навчальна програма курсу вміщує структурний план дисципліни із погодинним розподілом на лекційні, лабораторні заняття, самостійну роботу студентів, план лекцій курсу та зміст лабораторних занять, а також розподіл балів оцінювання роботи студентів згідно модульній системі.

ОПИС  НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

"Електронний бізнес ”

для підготовки бакалаврів

в галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво»

за напрямом підготовки 6.030508 «Фінанси»,

(денна форма навчання)

Предметом дисципліни є комп’ютерні телекомунікаційні системи та технології, що забезпечують проведення широкого спектру фінансово-комерційних  операцій.

Метою дисципліни є формування у студентів:

теоретичних знань з проведення фінансово-комерційних операцій з використанням електронних засобів і нових комп’ютерно-телекомунікаційних технологій, а також  можливостей  застосування цих технологій у різних сферах фінансово-економічної діяльності для підвищення якості роботи підприємств і організацій;

практичних навичок використання сучасних комп’ютерно-телекомунікаційних технологій для купівлі і продажу товару, організації просування товару на ринках, виконання фінансово-розрахункових операцій, проведення брокерських та трейдерських операцій на фондовому та валютному ринках, побудови віртуальних магазинів та інших підприємств.

Змістово-модульна структура дисципліни

Курс: 4

Семестр: 1

Галузь знань,

спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

Кількість кредитів: 1,5                     

0305-„Економіка і підприємництво”

 спеціальність 6.030508 «Фінанси»

 

Освітньо-кваліфікаційний рівень - бакалавр

Вибіркова

Лекції:                               8

Лабораторні:                    16

Індивідуально-консультативна   

робота:                             8

Самостійна робота:          22

Підсумковий контроль     2

Вид контролю:             ПМК

 

Модулів:                1

 

Змістових модулів: 2

 

Загальна кількість годин:                    54

Попередні дисципліни:

“Інформатика та комп’ютерна техніка”, “Фінанси”, “Маркетинг", «Фінанси підприємств», «Фінансові ринки», «Інвестування»,  «Банківська справа»,  «Економіка підприємства», «Податкова система».

ЗМІСТ ПРОГРАМИ ЗА ЗМІСТОВИМИ МОДУЛЯМИ

Змістовий модуль 1.ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В КОМПЮТЕРНИХ МЕРЕЖАХ

Тема 1. Електронна комерція в інформаційному просторі економіки

ЛЕКЦІЯ (1 год.)

  1. Основні поняття електронної комерції і сфери її застосування.
  2. Порівняльний аналіз традиційної комерції з електронною
  3. Типи і категорії електронної комерції
  4. Сфери поширення та рівні електронної комерції
  5. Можливості електронної комерції
  6. Історія становлення електронної комерції
  7. Основні сфери електронної комерції
  8. Моделі електронного бізнесу

Самостійна робота:

  1. Аналіз та характеристики бізнес-операцій, у яких використовується електронна комерція..

  2. Основні технічні засоби підтримки діяльності у сфері електронної комерції.

Література: [1],[2],[3],[6]

 

Тема 2.Платіжні та фінансові системи у мережі Internet

ЛЕКЦІЯ (1 год.)

  1. Пересилка комерційної інформації в Internet
  2. Вимоги до платіжних систем та їх класифікація
  3. Платіжні системи на основі кредитних карток
  4. Платіжні системи на основі електронних грошей
  5. Платіжні системи на основі електронних чеків
  6. Системи управління інвестиціями через Internet

 

Самостійна робота:

  1. Internet-страхування.
  2. Електронні гроші та чеки.
  3. Системы электронных денег
  4. Internet -платежні система.

 

Лабораторна робота (2 год)

Тема: Робота з платіжними та фінансовими системами у мережі Internet.

Мета: Набути навичок роботи з платіжними фінансовими системами Інтернет. Навчитись відкривати рахунки і користуватись Internet -гаманцем

Завдання: Познайомитись з принципами відкриття рахунків у системі Яндекс-Деньги і принципами створення Internet-гаменця, який заповнюється грошима з Internet-банкомату. Познайомитись з методами проведення розрахунків, як з приватними особами, так і з Internet-магазинами в процесі купівлі товарів.

Література: [1],[2],[3],[6],[4],[5]

 

Тема 3. Засади створення електронної комерції

ЛЕКЦІЯ (1 год.)

  1. Програмне забезпечення для електронної комерції: кла­сифікація та аналіз
  2. Клієнтська база даних: характеристика та аналіз
  3. Альтернативні торгові системи: характеристика та аналіз
  4. Технології підтримки електронної комерції. Вбудована гнучкість.

 

Самостійна робота:

Робота над рефератом відповідно темі.

Література: [1],[2],[3],[6]

 

Тема 4. Засоби ведення електродної комерції

ЛЕКЦІЯ (1 год.)

  1. Internet як основа розвитку системи електронної ко­мерції
  2. Розвиток та використання стандартів у системах елект­ронної комерції
  3. Програмні агенти як посередники в електронній ко­мерції
  4. Гнучкість організаційної структури

 

Самостійна робота:

  1. Підвищення ефективності в електронній комерції
  2. Необхідність експериментування в ринковому просторі.

Література: [1],[2],[3],[6],[5]

 

Тема 5. Безпека та захист комерційної інформації в електронному бізнесі

Самостійна робота:

  1. Проблеми безпеки інформації
  2. Заходи і методи забезпечення безпеки інформації в мережі Internet
  3. Основні складові безпеки систем електронної комерції
  4. Засоби захисту інформації
  5. Захист персональної інформації у Web технологіях
  6. Метод шифрування даних стандартами DES i RSA
  7. Методи авторизації
  8. Категорії захисту.  Типи загроз
  9. Вимоги до забезпечення режиму інформаційної безпеки.
  10. Заходи по підвищенню інформаційної безпеки.

Література: [1],[2],[3],[6],[5]

 

Тема 6. Становлення вітчизняного он-лайнової комерції.

Самостійна робота:

1.     Програми по підтримці вітчизняного електронного бізнесу

2.     Перспективи розвитку електронної комерції

3.     Аукціони у мережі Internet.

4.   Робота урядових і фінансових структур: центри довіри, мережеві посередники, державні органи.

Література: [1],[2],[3],[6]

 

Змістовний модуль 2 МЕРЕЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КОМЕРЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Тема 7. Розробка та створення  Internet-магазину Віртуальні підприємства та їх проектування.

ЛЕКЦІЯ (2 год.)

  1. Поняття віртуального підприємства
  2. Класи віртуальних підприємств
  3. Концепція Web Response
  4. «Життєвий цикл» та необхідні функціональні можливості (функціональності) віртуальних підприємств
  5. Технологічні засоби для побудови віртуальних підпри­ємств
  6. Етапи створення віртуального підприємства.
  7. Компоненти Internet -магазина

 

Самостійна робота:

  1. Приклади реальних віртуальних підприємств
  2. Internet-Вітрина
  3. Відправлення замовлення
  4. Калькулятор

Лабораторна робота (3 год)

Тема: Програмні засоби побудови Internet -магазину

Мета: Набути навичок побудови Internet -магазину за допомогою спеціальних інструментальних систем

Завдання: Познайомитись з методами створення віртуального офісу. Навчитись проектувати Internet-магазину. Познайомитись з системами ucoz.com (JShop). Створити і розмістити в Internet власний віртуальний офіс на сервері

Література: [1],[2],[3],[6],[5],

 

Індивідуально-консультативна робота

Застосування системи електронних грошей і програмних агентів у веденні електронного бізнесу. Впровадження геоинформаційних систем у структуру електронного бізнесу.

 

Тема 8 Маркетинг і реклама у електронній комерції

Самостійна робота:

  1. Поняття і принципи маркетингу, система маркетингу підприємства
  2. Маркетингові дослідження на Internet-ринку
  3. Реклама в електронній комерції та її ефективність
  4. Програмні засоби розробки  Internet-реклами
  5. Редактора сценаріїв системи Word як засіб розробки Internet-реклами.
  6. Методи поширення Internet-реклами

 

Лабораторна робота (1 год)

Тема: Знайомство з методами маркетингової діяльності і реклами в  у мережі Internet.

Мета: Набути навичок проведення маркетингової роботи в Internet застосовуючи віртуальний офіс.

Завдання: Познайомитись з методиками проведення реклами і маркетингової діяльності організаціями різних форм власності. Ознайомитись з принципами маркетингової роботи сегменту Internet-ринку - системи Іnmarket. Пошук комерційної інформації за допомогою дошок об’яв і каталогів

Література: [1],[2],[3],[6]

 

Тема 9. Інтернет банкінг.

ЛЕКЦІЯ (1 год.)

  1. Системи Internet-банкінгу та управління банківськими рахунками через мережу Internet
  2. Спеціалізовані мережі для підтримки фінансової діяльності банківських установ
  3. Міжнародна фінансова система SWIFT. Система електронних платежів НБУ (СЕП НБУ), система “Клієнт-банк”.
  4. Обробка електронних платежів та вибір платіжних ре­сурсів.
  5. Створення запитів на фінансові операції у системі SWIFT.

 

Самостійна робота:

  1. Робота над рефератом відповідно темі.
  2. Робота над вдосконалення і доопрацюванням інтерфейсу електронного офісу

 

Лабораторна робота (2 год)

Тема:Робота з міжнародними центрами баз даних, знайомство з роботою банківськими динамічними Web-сторінками і принципами обслуговування  банківських рахунків через систему клієнт-банк.

Мета: Набути навичок роботи з банківськими динамічними Web-сторінками.

Завдання:  Ознайомитись з принципами роботи і принципами самообслуговування через банківські динамічні Web-сторінками банків «Аваль», «Аркада», «Вабанк», «Правекс». Робота на емуляторі системи СЕП НБУ.

Література: [1],[2],[3],[6],[4],[5]

 

Тема 10 Електронні ринки на основі мережі Internet. Робота на аукціонах і участь у тендерах.  Робота на фондових  та валютних ринках.

ЛЕКЦІЯ (1 год.)

  1. Основні поняття електронного ринку та принципи його функціонування.
  2. Електронний ринок на базі Internet
  3. Аналіз інформації — основа ринку
  4. Використання програмних агентів як посередників у електронній комерції
  5. Нові технології електронної торгівлі та розвиток електронних ринків.
  6. Принципи роботи на фондовому і валютному ринках.
  7. Робота на аукціонах і участь у тендерах

 

Самостійна робота:

  1. Інструменти комерції - дошки об’яв, каталоги.
  2. Використання програмних агентів як посередників у електронній комерції

 

Лабораторна робота (2 год)

Тема:Робота на електронних аукціонах і участь у тендерах через Internet.

Мета: Набути навичок роботи з електронними системами проведення аукціонів і тендерів. Познайомитись з роботою електронної бізнес карти України.

Завдання: Розглядаються принципи і механізм роботи на аукціонах (www.ebay.com). Розглядаються механізми проведення тендерів. Розглядаються основні засоби комерційного пошуку - дошки об’яв та каталоги (docka.net.ru,  catalog.rol.ru). Виконання пошуку таких ринкових інструментів, як тендери, аукціони. Проводиться реєстрація на товарному ринку Ebye і виконуються операції купівлі, продажу товарів. Виконується пошук тендерів на  www.itenders.ru

 

Лабораторна робота (2 год)

Тема: Робота на фондових  та валютних ринках

Мета: Набути навичок роботи з електронними системами фондових та валютних ринків.

Завдання: Розглядаються принципи і механізм роботи на  міжнародному валютному ринку FOREX. Розглядаються основи технічного і фундаментального аналізу. Торговий термінал Meta Trader 4.0 і робота з ним. Робота на фондовому ринку  за допомогою терміналу Guta-Broker

Література: [1],[2],[3],[6],[4]

 

Індивідуально-консультативна робота

Торгівля валютою на FOREX через інтернет-брокерів, особливості отримання прибутків.

 

Тема 11. Правові питання в електронному бізнесі. Оподаткування електронної економічної діяльності

Самостійна робота:

  1. Загальні положення.
  2. Загально організаційні правові норми ведення електронного бізнесу.
  3. Правові режими оподаткування
  4. Правові заходи податково-регуляторного характеру.
  5. Огляд стану податкової політик розвинених країн світу і Росії щодо електронного бізнесу

 

Лабораторна робота (2 год)

Тема: Робота на фондових  та валютних ринках

Мета: Набути знань по оподаткуванню і правовому регулювання електронної комерції

Завдання: Ознайомитися з принципами правового регулювання і оподаткування електронної комерції в різних країнах світу з застосуванням інформаційно-пошукових  системам міжнародних банків даних. Ознайомитись на сайті ДПА з законодавчо-нормативною базою стосовно податкової служби і фінансової діяльності. Ознайомитись з принципами автоматизованої системи електронної податкової звітності  і передачі звітних документів через Internet.

Література: [1],[2],[3],[6]

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ СТУДЕНТАМ ЩОДО  САМОСТІЙНОЇ  РОБОТИ

Самостійна робота студентів складається з роботи з літературою (доповнення конспектів лекцій, написання рефератів) та робота на ПК та Inernet. Кожен студент повинен написати реферат та виконати індивідуальне завдання за погодженням із викладачем. Теми для самостійної роботи студентів (у тому числі, рефератів) та їх обсяг визначаються даною робочою програмою. Індивідуальні завдання визначаються викладачем (даною програмою не передбачені). Особлива увага під час самостійної роботи повинна приділятись набуттю навичок практичної роботи з Inernet-технологіями. Перед практичною роботою студенти мають ознайомитися з методичним забезпеченням (лекційний, методичний, довідковий матеріал на паперових та електронних носіях, демонстраційні ролики). Після цього можна виконувати конкретні практичні завдання згідно вимог.

 

Вимоги до написання реферату

Написання реферату – один із видів самостійної роботи студентів. Реферат друкують розміром шрифту 14 пунктів з одного боку аркушу паперу стандарту А4 через 1 міжрядкових інтервали та нумерують, залишаючи поля таких розмірів: лівий – 30 мм, правий – 10 мм, верхній та нижній – по 20 мм. Загальний обсяг реферату – до 20 сторінок. Оформляють реферат відповідно до загальноприйнятих вимог. На титульному аркуші вказують назву університету, факультет, спеціальність, дисципліну, тему, курс, групу, прізвище й ініціали студента та викладача. Зміст реферату складається із вступу, розділів основної частини, висновків, списку використаної літератури, які виокремлюються в тексті. Завершений та оформлений реферат студент підписує і проставляє дату виконання.

Роботи, які виконані несамостійно, а також такі, що не можуть бути оцінені позитивно, переписуються з урахуванням зауваження викладача. Захист реферату проводиться шляхом публічного захисту або індивідуальної бесіди викладача зі студентом.

 

Тематика рефератів

  1. Розвиток електронного бізнесу на Заході, в Росії та в Україні.

  2. Перспективи електронного бізнесу.

  3. Розвиток електронної комерції напрямку В2В у світі та в Україні.

  4. Правове забезпечення електронної комерції - світовий досвід і українські реалії.

  5. Використання платіжних систем в електроній комерції - проблеми та перспективи.

  6. Перспективи Internet -банкінгу.

  7. Концепція Віртуального Уряду в Україні - проблеми та перспективи.

  8. Розробка електронного магазину на основі порталу магазинів - українські можливості.

  9. Як "просунути" свій сайт в Internet.

  10. Організація системи безпеки електронного магазину.

  11. Електронний цифровий підпис та його використання в електронній комерції.

  12. Впровадження електронного цифрового підпису в Україні.

  13. Віртуальні організації - приклади створення.

  14. Напрямки G2C, G2B - реальність в Україні чи далека перспектива?

  15. Страховий  Internet України.

  16. Internet -реклама, як форма бізнесу на українському ринку Internet -послуг.

  17. Системи на основі електронних грошей на Україні - переваги та недоліки для клієнта.

  18. Перспективи смарт-технології для розрахунків через Інтернет.

  19. Системи на основі кредитних карток - використання в Україні.

  20. Правові  режими оподаткування суб’єктів електронної комерції.

  21. Аналіз податкового режиму електронного бізнесу розвинених країн світу.

  22. Вплив оподаткування на розвиток електронної комерції.

 

МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ ТА РОЗПОДІЛ БАЛІВ

Об‘єктивність оцінки знань студентів залежить від форм та засобів поточного й підсумкового контролю. Процес вивчення предмет “Електронний бізнес передбачає здійснення поточного та підсумкового контролю. Форми проведення поточного контролю, їх періоди визначаються робочим планом викладача. Поточний контроль проводиться викладачем на лекційних, модульних контрольних,  лабораторних заняттях та індивідуальних робіт і під час захисту рефератів. Форми підсумкового семестрового контролю визначаються навчальним планом спеціальності. Формами поточного контролю можуть бути тестування, технічні диктанти під час проведення лабораторних робіт, виступи студентів, захист лабораторних та самостійних робіт. Підсумковий контроль здійснюється після вивчення курсу під час другої модульної контрольної роботи  по закінченню другого модуля.

 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ З КУРСУ

Завдання підсумкового контролю повинно містити як теоретичні так і практичні завдання. Проведення контролю повинно проходити із застосуванням обчисювальної техніки. Теоретичні питання повинні обов’язково включати питання з самостійної роботи студентів та лекційний матеріал. Практична частина включає завдання, які виконувалися в аудиторії на практичних заняттях та давались на самостійне опрацювання.

  1. Дайте визначення поняття "електронна комерція".

  2. У чому різниця між "електронною комерцією та електронним бізнесом"?

  3. Назвіть суб’єктів електронної комерції.

  4. Що означають абревіатури B2C, B2B, G2C?

  5. Назвіть сфери, у яких на сьогодні використовується електронна комерція.

  6. На яких рівнях може здійснюватися електронна комерція?

  7. Охарактеризуйте сучасний стан ринку електронної комерції у світі, Україні.

  8. Яке правове підгрунття для здійснення електронної комерції існує в Україні?

  9. Що таке Internet-платіжна система?

  10. Що таке електронні гроші?

  11. Назвіть платіжні системи на основі електронних грошей, які використовуються в Україні.

  12. Які ви знаєте українські платіжні системи на основі кредитних карток? На основі смарт-карток?

  13. Що потрібно мати для роботи через Internet з платіжною системою на основі смарт-карток?

  14. Які послуги можуть надавати системи Internet-банкінгу?

  15. Які послуги надають системи Internet -брокерідж?

  16. У чому відмінність між поняттями "Internet-брокерідж" та "Internet-трейдінг"?

  17. Які етапи процесу страхування можуть бути реалізовані через Інтернет?

  18. Що розуміють під інформаційною безпекою системи електронної комерції?

  19. Які існують основні проблеми безпеки інформації в системах електронної комерції?

  20. Назвіть рівні, на яких можуть здійснюватися заходи щодо безпеки систем електронної комерції.

  21. Які ви знаєте групи процедурних заходів безпеки.

  22. Назвіть основні механізми безпеки систем електронної комерції.

  23. Які типи загроз безпеці систем електронної комерції існують?

  24. У чому полягає розробка концепції інформаційної безпеки?

  25. Назвіть основні групи програмного забезпечення, що може бути використане для захисту систем електронної комерції.

  26. Що таке Firewall? Наведіть приклади.

  27. Якими засобами в Internet можна проводити вторинні маркетингові дослідження?

  28. Опишіть основні методи первинних маркетингових досліджень в Internet.

  29. Об’єкти дослідження на Internet -ринку.

  30. Назвіть основні форми реклами.

  31. Що таке банер? Які типи банерів Ви знаєте?

  32. Які основні методи реклами слід використовувати при рекламі електронного магазину?

  33. Як знайти цільову аудиторію для електронної розсилки?

  34. Які моделі оплати реклами в Internet Ви знаєте?

  35. В чому основна особливість маркетингу в Internet?

  36. Які основні відмінності і переваги електронного ринку у порівнянні з традиційним?

  37. Які існують основні сектори Internet -ринку?

  38. Назвіть дві основні складові електронного магазину.

  39. Назвіть програмні засоби, які можуть використовуватися для створення електронного магазину (чиіншої системи для електронної комерції).

  40. Які існують способи створення електронних магазинів?

  41. Які є варіанти розміщення електронного магазину?

  42. Дайте визначення поняттю “віртуальне підприємство”.

  43. Опишіть структуру віртуального підприємства.

  44. На основі яких ознак можна здійснювати класифікацію віртуальних підприємств?

  45. Які технології можуть використовуватися для створення віртуальних підприємств ?

  46. Які основні вимоги пред”являються до систем workflow в складі ВП?

  47. Яким чином в системах електронної комерції можуть бути використані програмні агенти?

  48.  Назвіть типи систем В2В.

  49. Вимоги до функціональних можливостей торгівельних майданчиків.

  50.  Охарактеризуйте сучасний стан електронного урядування в Україні.

РОЗПОДІЛ БАЛІВ

Підсумкова атестація модульного контролю (ЗМ1+ЗМ2) сума балів 100 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Модулі

Модуль 1=100  балів

Тема

ЗМ1 – 17 балів

Форма роботи

Кількість балів

Форма здачі

Тема1

Самостійна робота

 

 

Лабораторна робота

 

 

Тема 2

Самостійна робота

2

 

Лабораторна робота

 

5

Роздрукований документ + усний захист

Тема 3

Самостійна робота

1

 

Лабораторна робота

 

 

Електроний документ + усний захист

Тема 4

Самостійна робота

1

 

Лабораторна робота

 

 

Тема 5

Самостійна робота

3

 

Лабораторна робота

 

 

Тема 6

Самостійна робота

2

 

Лабораторна робота

 

 

Тема

ЗМ2 – 30 балів

Форма роботи

Кількість балів

Форма здачі

Тема 7

Самостійна робота

2

 

Лабораторна робота

10

 

Індивідуально-консультативна робота

20

 

Тема 8

Самостійна робота

2

 

Лабораторна робота

5

 

Тема 9

Самостійна робота

1

 

Лабораторна робота

5

 

Тема 10

Самостійна робота

2

 

Лабораторна робота

5

 

Індивідуально-консультативна робота

10

 

Тема 11

Самостійна робота

4

 

Лабораторна робота

10

 

Контрольний захід

10

Письмова форма

Список рекомендованої літератури                                    

  1. Балабанов И.Т. Электронная коммерция. СПБ.: Питер, 2001. – 336с.

  2. Електронна комерція: Навч. Посібник /А.М.Береза та ін. –К.:КНЕУ, 2002.-320с.

  3. Козье Д. Электронная коммерция. –М.: Русская редакция,1999. -288 с.

  4. Гужва В.М., Постевой А.Г. Інформаційні системи в міжнародному бізнесі. Навч. Посібник –К.:КНЕУ, 2002.- 209 с.

  5. Козак І.А. Телекомунікації в бізнесі. Навч. Посібник –К.:КНЕУ, 2004.- 340 с.

  6. Береза А.М., та ін. Електронна комерція. –К.:КНЕУ, 2002.- 326 с

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!