Навчальна програма з предмету Електронна комерція для спеціальності Менеджмент організацій, КСУ
« НазадКиївський славістичний університетДЕПАРТАМЕНТ МІЖРЕГІОНАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ та перспективного розвиткуКАФЕДРА ІНФОРМАТИКИ І УПРАВЛЯЮЧИХ СИСТЕМ
ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: менеджмент організацій
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ: інформаційні системи в менеджменті
Форма навчання: очна Київ – 2009
Навчальна програма дисципліни “Електронна комерція” призначена для вивчення теоретичних і практичних основ створення і використання систем електронної комерції та інформаційної підтримки комерційної діяльності, які дозволяють підвищити ефективність існуючих підприємств і розширити сфери їх діяльності. Розробники: О.Є. Коваленко, к.т.н., доцент кафедри Інформатики і управляючих систем МІЕМ КСУ. Рецензенти: Канд. фіз. мат. наук доцент кафедри ІУС МІЕМ КСУ. Ю. В. Рогушина, Канд. техн. наук, доцент Національного університету ДПС України, С. Д. Марченко. ЗМІСТ МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ КУРСУ Тема 1. Цілі і бізнес-моделі електронної комерції Тема 2. Специфіка організації підприємств електронної комерції різних видів Тема 3. Електронні платіжні системи Тема 4. Маркетингові дослідження і планування у електронній комерції РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ КУРСУ
Навчальною програмою передбачено вивчення теоретичних і практичних основ створення і функціонування систем електронної комерції, які дозволяють підвищити ефективність і розширити сферу підприємницької діяльності. Мета дисципліни “Електронна комерція” - формування у студентів системи теоретичних і практичних знань у галузі побудови і функціонування систем і комп’ютерних технологій у комерційній діяльності. Завдання дисципліни “ Електронна комерція ”: -вивченнябізнес-моделей електронної комерції; - вивчення основних видів електронної комерції; - вивчення основ організації електронної комерції; - набуття навичок у створенні систем електронної комерції. Робоча програма з дисципліни поряд з навчальною програмою є нормативним документом, в якому для виконання визначених мети і завдань відповідно до програми, містяться тематичні плани вивчення дисципліни із погодинним розподілом на лекційні, лабораторні та семінарські заняття, структурна декомпозиція змісту дисципліни, яка визначає основні вимоги до вивчення кожної теми; визначені форми, методи і завдання для перевірки знань студентів. До складу робочої програми також входять рекомендації щодо змісту практичних занять, індивідуальної та самостійної роботи студентів, контролю знань; контрольні питання з курсу; орієнтовна тематика індивідуальних завдань; перелік рекомендованої основної та додаткової літератури. Предмет дисципліни – цеорганізація електронних підприємств з використанням технологій Інтернет. Зміст дисципліни охоплює 4 теми, під час вивчення яких студенти (курсанти) мають засвоїти основи інформаційних систем і нових технологій електронної комерції. Матеріал дисципліни базується на знаннях навчальних курсів “Інформатика та комп`ютерна техніка”, “Технології Інтернет” тощо і є основою для подальшого навчання та професійної діяльності, а також виконання курсових, дипломних і магістерських робіт. Викладач при погодженні з кафедрою має право вносити зміни у зміст, послідовність вивчення навчального матеріалу та розподіл годин за темами у межах загального бюджету часу (до 12 %). Вимоги до основних знань й умінь У результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:
У результаті вивчення дисципліни студенти повинні уміти:
ТЕМАТИКА ТА ЗМІСТ КУРСУ ЗА ТЕМАМИТема 1. Цілі і бізнес-моделі електронної комерціїЦілі і концепції електронної комерції. Бізнес-моделі електронної комерції. Модель B2C: комерція орієнтована на кінцевих споживачів. Модель B2B: підтримка комерційної діяльності. Модель С2С: електронні торгівельні площадки. Модель С2В: електронні каталоги. Модель В2А: організація взаємодії комерційних і державних організацій. Модель С2А: електронний уряд. Література [1-12] Тема 2. Специфіка організації підприємств електронної комерції різних видів
Корпоративні сайти. Інтернет- магазини. Електронні каталоги, рейтинги, пошукові системи. Електронна інформація та інформаційна діяльність. Електронна фінансова діяльність. Електронна реклама. Електронний зв’язок і спілкування. Електронні торгівельні площадки. Електронне навчання та електронні консультації. Організація електронних розваг. Література [1-12] Тема 3. Електронні платіжні системи
Види електронних платіжних систем. Види електронних грошових розрахунків. Організація електронних розрахунків. Електронні платіжні системи. Електронні гроші. Безпека електронних платежів. Література [1-12] Тема 4. Маркетингові дослідження і планування у електронній комерції
Аналіз ринку електронної комерції. Дослідження сегментів ринку. Вивчення мотивацій партнерів і споживачів. Методи маркетингових досліджень. Складання бізнес-плану електронної комерції. Література [1-12]
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
Додаткова література.
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |