Теми лекцій з дисципліни Електронна комерція, НУДПСУ
« НазадЕлектронна комерція(VIII семестр) (16 лекцій + 20 практичних) Лекція 1. Цілі і бізнес-моделі електронної комерціїЦілі і концепції електронної комерції. Бізнес-моделі електронної комерції. Модель B2C: комерція орієнтована на кінцевих споживачів. Модель B2B: підтримка комерційної діяльності. Модель С2С: електронні торгівельні площадки. Модель С2В: електронні каталоги. Модель В2А: організація взаємодії комерційних і державних організацій. Модель С2А: електронний уряд.
Лекція 2. Специфіка організації підприємств електронної комерції різних видівКорпоративні сайти. Інтернет-магазини. Електронні каталоги, рейтинги, пошукові системи. Електронна інформація та інформаційна діяльність. Електронна фінансова діяльність. Електронна реклама. Електронний зв’язок і спілкування. Електронні торгівельні площадки. Електронне навчання та електронні консультації. Організація електронних розваг.
Лекція 3. Архітектурні основи побудови сайтів електронної комерції.Складові сайтів електронної комерції, їх значення та взаємозв’язок.
Лекція 4. Організація та управління системами електронної комерції.Бізнес-план та абстрактні моделі систем електронної комерції.
Лекція 5. Системи управління контентом (Content Management Systems – CMS) та засоби проектування (Content Management Frameworks - CMF)Визначення, класифікація, приклади.
Лекція 6. Технології створення сайтів електронної комерціїCGI, PHP, JavaServlets, Java Applets, ASP
Лекція 7. Електронні платіжні системиДебетові, кредитні. Архітектура платіжних систем.
Лекція 8. Безпека систем електронної комерціїОрганізація систем безпеки електронної комерції. Засоби та інструменти безпеки. Аналіз та управління ризиками. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |