« Назад
Київський славістичний університет
МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ІНСТИТУТ
КАФЕДРА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Діловодство на ПК
НАВЧАЛЬНО – МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС
СПЕЦІАЛЬНОСТІ:менеджмент організацій
Київ – 2005
Навчально-методичний комплекс курсу „Діловодство на ПК” (для студентів спеціальностей: менеджмент організацій) / Укладачі В.М. Антоненко, доцент кафедри ІТ МГІ КСУ, Т.М. Різдв’янецька, ст. викладач кафедри ІТ.
Рецензенти: Зав. кафедри ІТ МГІ КСУ, канд. техн. наук, доцент, В. М. Антоненко Канд. техн. наук, доцент Національної академії ДПС України, С. Д. Мамченко
Схвалено на засіданні кафедри Інформаційних технологій
28 грудня 2005 року, протокол № 1
Затверджено й рекомендоване до публікації рішенням
Вченої ради МГІ КСУ
20 грудня 2005 року , протокол № 2
Підписано до друку 6.02.2006
Формат
|
|
Ум. Друк. Арк...
Наклад 150
|
ЗМІСТ ПРОГРАМИ
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
|
4
|
НАВЧАЛЬНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
Очна форма навчання
|
6
|
НАВЧАЛЬНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
Заочна форма навчання
|
6
|
ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ ЗА ТЕМАМИ.
|
7
|
Семестр І
|
|
Розділ 1. Створення ділових документів: плани, договори, службові записки та інше.
|
7
|
|
Тема 1.1 Особливості сучасного діловодства
|
7
|
|
Тема 1.2. Класифікація службових документів
|
7
|
Розділ 2.MS OUTLOOK – електроннийорганізатор, що керує документами комп’ютера.
|
7
|
|
Тема 2.1 Організація подій і задач
|
7
|
|
Тема 2.2.Навигация в OUTLOOK. Робота зщоденником і календарем. Події і періодичні події.
|
12
|
Розділ 3. Організація контактів
|
8
|
|
Тема 3.1.Створення контактів. Адресна книга.Робота з електронною поштою.
|
8
|
РЕКОМЕНДАЦІЇ СТУДЕНТАМ ЩОДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
|
8
|
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ
|
8
|
ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ.
|
|
ФОРМИ ТА ЗАСОБИ ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
|
10
|
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
|
|
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
|
38
|
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Ефективне управління підприємствами на сучасному етапі неможливе без електронної обчислювальної техніки, попит на яку весь час зростає. Комп`ютер є універсальним засобом для обробки, збереження, передачі інформації, засобом, покликаним задовольняти потреби людини для вирішення ділових та індивідуальних проблем.
Мета дисципліни “Діловодство на ПК” — підготувати студентів до ефективного використання сучасної комп’ютерної техніки для ефективної організації роботи.
Завдання дисципліни: сформувати у студентів уявлення про наукову організацію праці.
Студент повинен знати:
- Уміти створити будь-який діловий документ.
- Знати інтерфейс програми MS OUTLOOK
- Володіти прийомами доступу до будь-якої папки OUTLOOK і файлової системи комп’ютера
- Працювати з щоденником і календарем
- Знати інструменти організації контактів
- Знати інтерфейс MS OUTLOOK для роботи з електронною поштою
Студент повинен уміти:
-
Вибрати потрібне апаратне і програмне забезпечення ПК.
-
Створити контакт, задачу подію.
-
Планувати зустрічі, наради, семінари.
-
Організувати періодичну подію.
-
Користуватись адресною книгою
- Відправляти і получати повідомлення за допомогою електронної пошти.
Предметом навчальної дисципліни є:
- створення будь-якого ділового документу
- апаратне забезпечення і програмне забезпечення, яке необхідне для роботи MS OUTLOOK
- прийоми організації ділової діяльності за допомогою MS OUTLOOK
Для виконання завдань дисципліни, уніфікованого підходу до їх змісту, обсягу та загальних вимог до знань і вмінь студентів складена робоча навчальна програма, яка містить:
-
план кожної лекції за темою дисципліни;
-
тему, основну мету та рекомендації щодо змісту завдань для лабораторних робіт;
-
рекомендації та завдання щодо самостійної роботи;
-
рекомендації щодо форм та засобів контролю знань студентів;
- список рекомендованої літератури.
Програма базується на знаннях, отриманих студентами в середній школі з предмета «Інформатика». Знання, що отримані студентами з даного курсу, згідно з вимогами сьогодення, повинні використовуватися при написанні курсових та дипломних робіт та в майбутній фаховій діяльності.
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
№
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Разом
|
у тому числі
|
лекцій
|
практ.
|
лабор.
|
самост.
|
Модуль 1 (1,5 кредиту)
|
ЗМ1 Створення ділових документів:.плани, договори, службові записки та інш.
|
Т1.
|
Особливості сучасного діловодства
|
3
|
1
|
|
|
2
|
Т2.
|
Класифікація службових документів
|
7
|
1
|
|
2
|
4
|
ЗМ2. MS OUTLOOK – електроннийорганизатор ,що керує документами комп’ютера.
|
Т3
|
Організація подій і задач
|
10
|
2
|
|
2
|
6
|
Т4
|
Навигация в OUTLOOK. Робота зщоденником і календарем. Події і періодичні події. Задачі.
|
18
|
2
|
|
2
|
12
|
ЗМ3. Організація контактів
|
Т5
|
Створення контактів. Адресна книга.Робота з електронною поштою
|
16
|
2
|
|
2
|
12
|
8
|
КОНТРОЛЬНИЙ ЗАХІД
|
|
|
|
2
|
|
Разом Модуль І
|
54
|
8
|
|
10
|
36
|
Форма контролю залік у 1 семестрі
ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ ЗА ТЕМАМИ
СЕМЕСТР 1
Розділ 1. Створення ділових документів: плани, договори, службові записки та інш
Тема 1.1 Особливості сучасного діловодства
Лекція
Комп’ютерізація сучасного діловодства.
Самостійна робота
:Доповнити конспект лекцій матеріалами з літературних джерел.
Тема 1.2. Класифікація службових документів
Лекція
Класифікація ділових документів.
Самостійна робота
Скласти конспект з наступного питання:
Роль комп’ютерізації у формуванні сучасного спеціаліста з менеджменту
Розділ 2.MS OUTLOOK – електронний організатор ,що керує документами комп’ютера.
Тема 2.1 Використання MS OUTLOOK для керування інформацієй.
Лекція
-
Призначення і можливості додатку MS OUTLOOK
-
Структура вікна MS OUTLOOK
-
Використання MS OUTLOOK для керування інформацією: пошук файлів, сортування та групування файлів
- Робота з електронним щоденником і календарем
Лабораторна робота
Тема роботи: організація подій і задач
Мета: надати можливість набуття вмінь та навичок з таких питань:
Самостійна робота
Доповнити конспект лекції матеріалами з літературних джерел.
Тема 2.2. Навигация в OUTLOOK. Робота з щоденником і календарем. Події і періодичні події. Задачі.
Лекція
-
Додавання події. Організація періодичної події. Запрошення на нараду
- Додавання задачі, перегляд задач
Доповнити конспект лекції матеріалами з літературних джерел.
Розділ 3. Організація контактів
Тема 3.1.Створення контактів. Адресна книга. Робота з електронною поштою
Лекція
-
Створення, додавання, редагування контакту.
-
Призначення зустрічі.
-
Робота з адресною книгою.
-
Робота з електронною поштою.
- Списки розсилки
Лабораторна робота
Самостійна робота
РЕКОМЕНДАЦІЇ СТУДЕНТАМ ЩОДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
Самостійна робота студентів (СРС) складається з роботи з літературою (доповнення конспектів лекцій, написання рефератів) та на ПК. Кожен студент повинен написати реферат або виконати індивідуальне завдання за погодженням із викладачем. Теми для самостійної роботи студентів та їх обсяг визначаються даною робочою програмою.
Особлива увага під час самостійної роботи повинна приділятись набуттю навичок практичної роботи на комп’ютерах .Для цього потрібно ознайомитись із основними теоретичними відомостями про програмний продукт за допомогою спеціальної літератури, лекційного та методичного матеріалу або довідкової системи програми. Після цього можна виконувати конкретні практичні завдання для СРС.
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ
-
Як помістити на панелі OUTLOOK необхідні папки і файли
-
Як здійснюється пошук файлів в OUTLOOK?
-
Як включити різні режими переглягляду календаря?
-
Планування робочого часу в OUTLOOK
-
Як створити нову задачу?
-
Як створити новий контакт?
-
Як назначити періодичну подію?
-
Використання електронного щоденника.
-
Яка інформація знаходиться в адресній книзі?
-
Планування зустрічей і зборів
-
Які можливості надає OUTLOOK для роботи з електронною поштою?
-
Що таке SMTP і POP3?
-
Як відправити запрошення на нараду?
-
Що таке «список розсилки»?
-
Де шукати листи, що приходять?
-
Яке призначення папок «Входящие», «Исходящие» и «Отправленные»?
-
Як відсортувати список повідомлень?
-
Як занести інформацію до адресної книги?
-
Як відповісти на лист?
-
Для чого потрібен перегляд кореспонденції і як його здійснити?
-
Як приєднати файл до листа?
-
Що таке автопідпис і як його вставити в повідомлення?
-
Введення інформації про контакти.
-
Введення телефонних номерів і адрес E-mail
-
Як скласти для себе розклад на тиждень?
-
Як вікористувати список контактів в якості адресної книги?
-
Як призначити зустріч, що повторюється?
-
Створення події в календарі.
-
Створення задачі, робота зі списком задач.
-
Як закінчити і видалити задачу?
-
Для чого призначений щоденник?
-
Як забезпечити автоматичний запис в щоденник?
-
Як ввести запис у щоденник вручну?
-
Застосування і складання нотаток.
ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ
-
Аналіз єфективності застосування MS Outlook для впорядкування роботи менеджера.
-
Розробка моделі діяльності менеджера з використанням MS Outlook.
-
Порівняльний аналіз роботи з електронною поштою в різноманітних поштових додатках.
-
Впорядкування завдань, ведення щоденника та запис нотаток на пам’ять за допомогою MS Outlook.
-
Впорядкування контактів та ведення календаря на прикладі роботи менеджера.
ФОРМИ ТА ЗАСОБИ ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
Об’єктивність оцінки знань студентів залежить від форм та засобів поточного й підсумкового контролю.
Форми проведення поточного контролю, їх періоди визначаються робочим планом викладача. Поточний контроль проводиться у вигляді заліків з практичних, лабораторних і самостійних робіт.
Форми підсумкового семестрового контролю визначаються навчальним планом спеціальності. Для даної спеціальності встановлено семестровий залік по завершенні першого семестру та іспит по завершенні вивчення дисципліни.
Шкала оцінок контролю знань студентів
- двобальна (“зараховано”, “не зараховано”) за виконання самостійних робіт й складання заліку.
- чотирибальна (“відмінно”, “добре”, “задовільно”, “незадовільно”) за виконання лабораторних робіт та складання іспиту.
Критерії оцінки знань, складання заліку
-
Критерії оцінки успішності повинні відповідати навчальній програмі й найбільш важливим вимогам до знань студентів:
-
Знання фактів, явищ. Вірне, науково достовірне їх пояснення.
-
Оволодіння науковими термінами, поняттями, законами, методами, правилами; вміння користуватися ними при поясненні нових фактів, розв’язуванні різних питань і виконанні практичних завдань.
-
Максимальна ясність, точність викладу думки, вміння відстоювати свої погляди, захищати їх.
-
Знання повинні мати практичну значимість: застосування їх безпосередньо на комп‘ютері.
-
Усні відповіді повинні бути повними, логічними, доказовими. Письмові відповіді, у тому числі звіти про лабораторні, самостійні роботи повинні бути виконані з точним дотриманням методичних вказівок, інструкцій, акуратно оформлені.
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
-
С.В. Глущук, О.В. Дияк, С.В. Шевчук Сучасні ділові папери, Київ, А.С.К., 2002.
-
Дизель Б. OUTLOOK 2002 для «для чайников».-СПб.:Вильяьмс,2003.
-
Журин А.А. Мicrosoft OUTLOOK 2000 Инструкции для новичков – СПб: Акваріум ЛТД 2001.
-
Келли Дж. Mscrosoft Outlook 2000 и Outlook Express. Проблемы и решения._СПб.;Эком., 2002
-
Эдвард Виллет, Дэвид Кроудер, Ронда Кроудер Мicrosoft Office 2000. Библия пользователя. Москва – Санкт-Петербург – «Диалектика», 2001.
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|