Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 422 Лабораторна робота №3 на тему Критерії оцінки ефективності закупівлі, розробки ІС і ІТ, НУДПСУ,

Лабораторна робота №3 на тему Критерії оцінки ефективності закупівлі, розробки ІС і ІТ, НУДПСУ

« Назад

Лабораторна робота 3

Критерії оцінки ефективності закупівлі, розробки ІС і ІТ

Мета роботи: інтегрування змісту СПІС в умовах контракту; оволодіння навичками його складання, визначення особливостей контракту на закупівлю й розробку ІТ і ІС.

Завдання: Підготувати контракт на розробку ИС у відповідності зі СПІС лабораторної роботи № 2. Виділити особливості даного контракту.

Договір № 123 - 1

(на розробку й впровадження інформаційної системи)

м. __Кременець    “_3_” ___січня    __ 200 _8_ г.

МУ «Гармонія» , (найменування підприємства або ф.,і.,о. фізичної особи) діючий на підставі статуту, іменований надалі “Замовник”, і ТОВ "Issoft"__, (найменування підприємства або ф.,і.,о. фізичної особи) діючий на підставі Статуту , (статуту, положення і т.д.) іменований надалі “Виконавець”, уклали даний договір про нижченаведене.

1. Предмет договору

1.1. Виконавець зобов'язується виконати за завданням Замовника роботу, зазначену в п. 1.2 даного договору, і здати її результат Замовникові, а Замовник зобов'язується прийняти результат роботи й оплатити його.

1.2. Підрядник зобов'язується виконати наступну роботу: _Розробити й впровадити ІС «Гармонія», (указати, яка робота повинна бути виконана) іменовану надалі “Робота”.

1.3.  Для виконання зазначених робіт Замовник зобов'язується надати в строк до “_10__” _січня_ 200 _8_ г. необхідну проектну й кошторисну документацію й технічні умови.

1.4. Роботу Виконавець виконує з використанням свого програмного забезпечення, на своєму встаткуванні й своїми інструментами.

1.5. Строк виконання робіт з “_15_” _січня__ 200 _8_ г. до “_15__” _грудня_ 200 _8_ г. Виконавець має право  виконати роботи достроково.

1.5.1. Робота вважається виконаної після підписання акту прийманняаздачі Роботи Замовником або його вповноваженим представником.

2.  Технічні умови

2.1. Передбачена договором робота виконується Виконавцем у повній відповідності з технічним завданням (Додаток 1), затвердженим Замовником, і календарним планом (Додаток 2).

2.2. При виконанні робіт з ескізного й технічного проектів Виконавця, прийнятим Замовником, Виконавець має право під свою відповідальність вносити в, що виготовляється зразок різні конструктивні зміни, спрямовані на поліпшення його тактико-технічних показників, без порушення вимог, установлених п. 2.1 даного договору, з повідомленням про всі зміни Замовникові.

2.3. Розроблена згідно з договором документація повинна містити науково-технічне й економічне обґрунтування висновків і рекомендацій Виконавця, підтверджене експериментальними даними й теоретичними розрахунками, а також інструкції із пременению створеної ИС і її компонентів. Документація передається Замовникові в оригіналах, у дублікатах ________2________ экз., у копіях ________2______ экз.

2.4. Якщо при прийманні або під час попередніх  і приймальних випробувань буде виявлена невідповідність ИС вимогам, установленим п. 2.1 даного договору, або невідповідність документації, то доробка й пред'явлення ИС обумовленому договором кількості на повторні випробування й виправлення документації проводяться Виконавцем за свій рахунок. Перелік доробок і виправлень вказується в акті, складеному сторонами.

2.5.  Замовник має право перевіряти хід і якість виконання роботи, передбаченої договором, без втручання в оперативно-господарську діяльність Виконавця.

2.6.   Питання про використання ( у тому числі передачі) Виконавцем результатів робіт, виконуваних за даним договором, вирішується по письмовім узгодженню із Замовником.

3.   Строки виконання

3.1. Передбачена договором робота виконується в строки, обумовлені календарним планом виконання основних етапів роботи, що становлять невід'ємну частину даного договору.

3.2. Датою виконання зобов'язань по окремих етапах робіт є дата твердження Замовником акту здачірприймання, який є підставою для закриття цього етапу.Датою виконання зобов'язань за договором у цілому вважається дата твердження Замовником акту здачірприймання по останньому етапу роботи за умови виконання зобов'язань по всіх етапах, зазначених у календарному плані до договору.

4.  Порядок приймання й здачі робіт

4.1. Виконавець зобов'язано в писемній формі сповістити Замовника про готовність робіт з кожного етапу, передбаченого календарних планом.Повідомлення Виконавця про готовність робіт до здачі повинне бути підписане керівником або уповноваженою особою.

4.2. Приймання виконаних робіт проводиться в порядку, установленому технічним завданням.

4.3. Перелік наукової, технічної й іншої документації, що підлягає оформленню й здачі Виконавцем, визначається технічним завданням.

4.4. При завершенні робіт Виконавець представляє Замовникові акт здачірприймання ИС із додатком до нього:комплекту наукової, технічної й іншої документації, передбаченої технічним завданням і умовами договору;

4.5. Замовник протягом 10 днів від дня одержання акту здачірприймання робіт і звітних документів, зазначених у п. 4.4 даного договору, зобов'язано направити Виконавцеві підписаний акт здачірприймання ИС або мотивована відмова від приймання робіт.У випадку відмови Замовника від приймання робіт сторонами складається двосторонній акт із переліком необхідних доробок, строків їх виконання.

5. Права та обов'язки сторін

5.1. Виконавець зобов'язаний:

5.1.1. Виконати Роботу з належною якістю.

5.1.2.  Виконати Роботу в строк, зазначений у п. 1.4 даного договору.

5.1.3. Передати результат Роботи Замовникові.

5.1.4. Безоплатно виправити на вимогу Замовника всі виявлені недоліки, якщо в процесі виконання Роботи Виконавець допустив відступ від умов договору якість, що погіршила, Роботи, протягом _____30_____ днів.

5.1.5.  Виконавець зобов'язано виконати Роботу особисто.

5.2.  Виконавець має право:

5.2.1. При невиконанні Замовником обов'язки оплатити зазначену в п. 3 даного договору ціну Підрядник має право на втримання результату робіт.

5.3.  Замовник зобов'язаний:

5.3.1. Протягом ____10____ днів після одержання від Виконавця повідомлення про закінчення Роботи або після закінчення строку, зазначеного в п. 1.4 даного договору, оглянути й прийняти результат Роботи, а при виявленні відступів від договору, що погіршують результат Роботи, або інших недоліків у Роботі негайно заявити про це Виконавцеві.

5.3.2. Оплатити Роботу із ціни, зазначеної в п. 3 даного договору, протягом ____5___ днів з моменту приймання результатів Роботи.

5.4.   3аказчик має право:

5.4.1. Повсякчас перевіряти хід і якість Роботи, виконуваної Виконавцем, не втручаючись у його діяльність.

5.4.2. Відмовитися від виконання договору в будь-який час до здачі йому результату Роботи, сплативши Виконавцеві частина встановленої ціни пропорційно частини Роботи, виконаної до одержання повідомлення про відмову Замовника від виконання договору.

6. Вартість робіт і порядок розрахунків

6.1.   Виконана відповідно до вимог, установлених п. 2.1 даного договору, робота оплачується за договірною ціною, погодженої Виконавцем і Замовником структурою ціни (додаток 3).Договірна ціна роботи за теперішнім договором згідно зі структурою ціни встановлена в сумі _______60 800_______________.

(указати суму прописом)

6.2.   Розрахунки за виконувану за даним договором роботу проводяться між Замовником і Виконавцем по закінчених і зданих етапах робіт у межах договірної ціни. У випадку, якщо встановлена вартість виконаного етапу робіт за договором вище суми авансу, Замовник оплачує різницю в сумі й перераховує аванс на виконання наступного етапу в розмірі 50% його вартості.

6.3.   Після підписання договору виплачується аванс у розмірі 25% повного обсягу робіт. Перерахування авансу й оплата виконаних етапів робіт проводиться в міру вступу коштів з муніципального бюджету на розрахунковий рахунок Замовника.

6.4.   У випадку, якщо після оплати робіт у Замовника з'являться претензії, він заявляє їхньому Виконавцеві протягом 15 днів.

7. Відповідальність сторін

7.1.   За порушення строків виконання етапів роботи або кінцевого строку по виконанню в цілому роботи зі створення ИС, а також неусунення в погоджений термін зауважень по її якості Виконавець сплачує Замовникові за прострочення до 1 місяця неустойку (штрафи) у розмірі 1%, а при простроченні понад 1 місяць - додаткову неустойку в розмірі 2% вартості невиконаної в строки роботи.

7.2. За порушення встановлених строків приймання закінченої роботи (етапу) або строків видачі відповідних документів про приймання (відмові від прийняття) виконаної роботи (етапу) Замовник сплачує Виконавцеві пеню в розмірі 0,03% вартості неприйнятої виконаної роботи (етапу).

7.3. Сплата неустойки й штрафу не звільняє сторони від виконання зобов'язань за договором.

7.4. У випадку невиконання або неналежного виконання зобов'язань, передбачених даним договором, Виконавець повертає Замовникові в місячний строк отримані засоби повністю або частково пропорційно вартості невиконаної роботи, а також виплачує штраф у розмірі облікової ставки банківського кредиту в місці знаходження Замовника від суми вартості невиконаних робіт за договором.

8.  Дострокове розірвання договору

8.1. Зміна умов даного договору, доповнення, розірвання або припинення його дії здійснюються за письмовою згодою сторін документами за допомогою поштової, телеграфної, телетайпної, телефонної, електронної або іншого зв'язку, що дозволяють вірогідно встановити, що документ виходить від сторін за договором, що і є невід'ємною частиною договору.На вимогу однієї зі сторін договір може бути змінений або розірвуть за рішенням арбітражного суду у випадках порушення іншою стороною умов договору.

8.2.   У випадку встановлення недоцільності або неможливості подальшого проведення робіт або встановлення неминучості одержання негативного результату зацікавлена сторона (сторони) вносить речення про дострокове розірвання даного договору, яке повинне бути розглянуте сторонами в 15нденний строк

9. Порядок вирішення спорів

9.1. Суперечки й розбіжності, які можуть виникнути при виконанні даного договору, будуть по можливості дозволятися шляхом переговорів між сторонами.

9.2. У випадку неможливості вирішення спорів шляхом переговорів сторони після реалізації передбаченої законодавством процедури досудового врегулювання розбіжностей передають їх на розгляд в___________________(указати найменування й місцезнаходження третейського, арбітражного або народного_____________суду, обраного сторонами для вирішення спорів)

10. Обставини непереборної сили (форс - мажор)

10.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за невартим договором, якщо воно з'явилося наслідком природних явищ, воєнних дій і інших обставин непереборної сили і якщо ці обставини безпосередньо вплинули на виконання даного договору. Дані зобов'язання повинні бути підтверджені компетентним органом, що мають право на таке підтвердження.

10.2. Строки виконання зобов'язань за цим договором відсуваються відповідно до, протягом якого діяли обставини непереборної сили, а також наслідків, викликаних цими обставинами.

10.3. Якщо обставини непереборної сили або їх наслідки будуть тривати більш 2 (два) місяців, то Замовник і Виконавець обговорять які заходи слід прийняти для продовження розробки ИС.

10.4. Якщо сторони не зможуть домовитися протягом 1 місяця, тоді кожна зі сторін має право зажадати розірвання договору.

11. Конфіденційність інформації

11.1. Сторони зобов'язуються зберігати в таємниці, не передавати третім особам і не використовувати в особистих цілях конфіденційну інформацію, яка їм стала відома в процесі виконання даного договору. Інформація вважається конфіденційної в тому випадку, якщо при наданні цієї інформації іншій Стороні було зазначено на її конфіденційність.

12. Авторське право

12.1. За автором (Виконавцем) зберігаються наступні права:

12.1.1.  права авторства

12.1.2.  право на ім'я  ( тобто право визначати форму вказівки імені автора в програмі: під своїм іменем, під умовним іменем (псевдонімом) або анонімно)

12.1.3.  право на не причетність/цілісність ( тобто право на захист як своєї програми, так і їх назв від усякого роду викривлень або інших зазіхань, здатних завдати шкоди честі й гідності автора)

12.2. Замовник повністю купує майнові права автора. А саме за замовником закріплюються наступні права:

12.2.1.  випуск у світло інформаційної системи

12.2.2. відтворення повне інформаційної системи в будь-якій формі й будь-якими способами

12.2.3.  поширення інформаційної системи

12.2.4.  модифікація інформаційної системи

12.2.5.  інше використання інформаційної системи

12.3. Відповідальність при порушенні авторських прав.

12.3.1.  При порушенні замовником авторських прав автор програми в праві вимагати із замовника виплату неустойки в розмірі повної вартості інформаційної системи з урахуванням інфляції.

12.3.2. При порушенні автором майнових прав замовника автор зобов'язано виплатити неустойку в подвійному розмірі вартості інформаційної системи з урахуванням інфляції

13. Заключні положення

13.1. Будь-які зміни й доповнення до даного договору дійсні лише за умови, що вони зроблені в писемній формі й підписані уповноваженими на те представниками сторін. Додатка до даного договору становлять його невід'ємну частину.

13.2. Даний договір складений у двох екземплярах російською мовою. Обоє екземпляра ідентичні й мають однакову силу. У кожної зі сторін перебуває один екземпляр даного договору.

14.  Адреси й реквізити сторін

Додаток 1

 до договору № ___123-1____

Технічне завдання

Повне найменування системи і її умовна позначка

  • Повне найменування системи: Інформаційна система МУ «Гармонія»;

  • Коротке найменування системи: ИС «Гармонія».

Номер договору

123 – 22

Найменування організаціїизамовника й організацій-учасників робіт

Замовником системи є МУ "Гармонія".
Адреса замовника: 246500 г. Шахти, Радянська, буд. 333.

Розроблювачем системи є ТОВ "Issoft".
Адреса розроблювача: 246500 г. Шахти, Чернокозова, буд.2.

Джерела й порядок фінансування робіт

  • Засобу муніципального бюджету;

  • Засобу МУ «Гармонія»;

Порядок оформлення й пред'явлення замовникові результатів робіт зі створення системи:

Система передається у вигляді функціонуючого комплексу на базі засобів обчислювальної техніки Замовника й Виконавця в строки, установлені Держконтрактом. Приймання системи здійснюється комісією в складі вповноважених представників Замовника й Виконавця.
Разом із пред'явленням системи проводиться здача розробленого Виконавцем комплекту документації ;

Мета проекту

  • Підвищення ефективності діяльності психологічного центру

  • Розширення клієнтури

  • захоплення нових сегментів ринку психологічних послуг. 

Склад роботи

1. Провести аналіз умов функціонування МУ «Гармонія»

1.1. Аналіз внутрішніх умов:

1.1.1. організаційна структура;

1.1.2. технічне оснащення;

1.1.3. програмне оснащення;

1.1.4. методики надання послуг;

1.1.5. документообіг;

1.2. Аналіз зовнішніх умов

1.2.1. Аналіз потреб ринку психологічних послуг;

1.2.2. Аналіз конкуренції;

1.2.2.1.Організації діючі в г. Шахти;

1.2.2.2.Інтернет - організації:

2. Створити локальну мережу й підключити її до інтернету;

2.1. Структура мережі:

3. Установити програмне забезпечення

3.1. систему Microsoft Windows Small Business Server 2003 R2 Standard

3.2. MS Office;

3.3. Eset Software Антивірус NOD32 Standard newsale for 1 user [NOD32-STD-NS-1-1];

3.4. 1С Бухгалтерія, базова версія;

3.5. Opera browser: Homepage;

3.6.   ISQ;

3.7.   Skype;

3.8.   Winrar.

4. Створити бази даних

4.1. База даних психологічних інструментів.

Вона повинна містити в собі весь список використовуваних нашими психологами психологічних тестів, методик і т.д.
Необхідна можливість сортувати дані, по профілю психолога, що використовує їх, по тематиках, виді й алфавіту. Крім доступу до інструментів з бази даних, фахівець, так само повинен мати можливість, переглянути характеристику интересуемого продукту.

4.2. База даних клієнтів повинна містити список клієнтів організації й усю необхідну інформацію про них. У дані про клієнтів необхідно включити:

  • Ім'я

  • Прізвище

  • По батькові

  • Дату народження

  • Прізвище психологів, що працювали з ним

  • Результати тестувань, тренінгів ит.буд.

  • Коротка характеристика психолога

Записи потрібно згрупувати відповідно до консультуючого психолога, причині звернення до центру й цільової групи.

5. Підібрати й навчити персонал

5.1. Розробити ефективну організаційну структуру

5.2. Підібрати відповідний отриманій організаційній структурі персонал і представити його замовникові

6. Підготувати супутню документацію.

Строки виконання роботи:

Робота проводиться в 2 етапу:

I етап – 2008 рік;

II етап – 2009 рік.

Вимоги до технологічного забезпечення

  • Програмно-технічна архітектура повинна максимально використовувати існуючу програмно-апаратну інфраструктуру Минэкономразвития Росії й суб'єктів бюджетного планування.

  • Архітектура інформаційної системи повинна допускати розширення функціонального й інформаційного складу шляхом підключення додаткових програмних модулів із застосуванням документованих інтерфейсів. Додавання нових функціональних можливостей не повинне, як правило, супроводжуватися змінами в раніше розробленій і експлуатованій частині.

  • Інформаційна система повинна містити механізми керування на всіх рівнях її архітектури, а саме: на рівні інфраструктури (адміністратором), на функціональному рівні (адміністратором), на рівні вистави (користувачем).

  • Інформаційна система повинна бути побудована таким чином, щоб усі взаємозалежні підсистеми будувалися по єдиній методології й відповідали єдиним принципам взаємодії, надійності й керування.

Вимоги до надійності

  • Інформаційна система повинна мати надійність, що забезпечує роботу користувачів у довільному режимі й оперативне відновлення працездатності при збоях.

  • Крім цього, з метою забезпечення надійного функціонування інформаційної системи, слід передбачити:

    • контроль над цілісністю даних на рівні СУБД;
    •  збереження цілісності даних при позаштатнім завершенні програми (відмова робочої станції й т.п.);
    •  збереження працездатності програмного забезпечення при некоректних діях користувача;
    • резервне копіювання бази даних.
    • Повинна бути забезпечена працездатність інформаційної системи у випадку виникнення збоїв, аварій і відмов на окремих робочих станціях з можливістю подальшого введення даних, їхні обробки, а також формування звітно-інформаційних документів на інших робочих станціях.

Вимоги по захисту інформації від несанкціонованого доступу

  • Розробка компонентів інформаційного й програмного забезпечення інформаційної системи повинна здійснюватися з урахуванням вимог по захисту інформації від несанкціонованого доступу у відповідності вимогами ДЕРЖСТАНДАРТ Р 50322-96, ДЕРЖСТАНДАРТ Р 50739-95 і РД Гостехкомиссии Росії.

  • Відповідно до керівного документа Гостехкомиссии Росії «Автоматизовані системи. Захист від несанкціонованого доступу (НСД) до інформації. Класифікація автоматизованих систем і вимоги по захисту інформації» дана система ставиться до групи багатокористувацьких автоматизованих систем (АС), у яких одночасно обробляється й зберігається інформація різних рівнів конфіденційності. Не всі користувачі мають право доступу до всієї інформації АС.

  • Система захисту інформації від несанкціонованого доступу (СЗИ НСД) повинна містити в собі наступні підсистеми:

    • підсистема керування доступом;
    • підсистема реєстрації й обліку;
    • У підсистемі реєстрації й обліку повинна здійснюватися реєстрація змін повноважень суб'єктів доступу й статусу об'єктів доступу. У параметрах реєстрації вказуються дата й час зміни повноважень, ідентифікатор суб'єкта доступу (адміністратора) зміни, що здійснила.
    • підсистема забезпечення цілісності.

Вимоги по схоронності інформації при аваріях

  • Використовувані апаратні й системні платформи повинні забезпечувати схоронність і цілісність інформації при повному або частковім відключенні електроживлення, аварії мереж телекомунікації, повному або частковій відмові технічних засобів системи.

  • В інформаційній системі повинні бути передбачені заходи, що забезпечують цілісність даних у випадку відмови апаратних засобів або програмного забезпечення.

  • Схоронність інформації в системі повинна бути забезпечена при:

    • відключенні електроживлення;

    • відмові комп'ютера, на якій працює програма;

    • тимчасовій відмові ліній зв'язку.

 

Додаток 2

 до договору № __123-1____

Календарний план

Вид робіт

Строки

Дослідження підприємства

15.01.2008-21.02.2008

Проектування й розробка ИС

22.02.2008-15.03.2008

Створення й настроювання Локальної комп'ютерної мережі

16.03.2008-24.01.2008

Установка програмного забезпечення

25.03.2008-27.01.2008

Підключення мережі до Інтернету

28.03.2008

Створення БД психологічних інструментів

29.03.2008-2.04.2008

Створення БД клієнтів

3.04.2008-2.06.2008

Формування організаційної структури й добір відповідного персоналу

3.06.2008-2.09.2008

Формування документації

3.09.2008-15.12.2008

 

Додаток 3

 до договору № __123-1____

Структура цін на створення ИС

Вид робіт

Ціна, руб.

Дослідження підприємства

13 000

Проектування й розробка ИС

25 000

Створення й настроювання Локальної комп'ютерної мережі

1 000

Установка програмного забезпечення

500

Підключення мережі до Інтернету

200

Створення БД психологічних інструментів

5000

Створення БД клієнтів

7 600

Формування організаційної структури й добір відповідного персоналу

8 000

Формування документації

500

Разом: 60 800


Договір № 123 - 2

(підряду на розробку й обслуговування WebаСайту )
 г. __Шахти___ «_7_» _Квітня__ 2008 р. ТОВ «Цезар»_ в особі ____Третьяковского_Т.С.____, що діє на підставі ___статуту_, іменований надалі «Підрядник», з одного боку, і МУ «Гармонія» в особі ___Цербстской М.Л., що діє на підставі ____статуту__, іменований надалі «Замовник», з
іншого боку, а разом далі іменовані «Сторони», уклали договір про нижченаведений:
 1. Предмет договору
1.1. Підрядник
зобов'язується виконати за завданням Замовника роботу, зазначену  в  пункті  1.2 даного
договору,  і здати її результат Замовникові, а Замовник зобов'язується прийняти результат роботи
й оплатити його.
1.2. Підрядник зобов'язується виконати наступну роботу: розробку й обслуговування WebаСайту Замовника, іменовану надалі "Робота".
1.3. Роботу Підрядник виконує зі своїх матеріалів, на своєму встаткуванні й своїми інструментами.
1.4. Робота з розробки й обслуговуванню сайту вважається виконаної після підписання Замовником або його вповноваженим представником Акту прийманняаздачі роботи. Акт прийманняаздачі роботи підписується після закінчення розробки сайту, після розміщення його в мережі Інтернет, а також після закінчення кожного етапу обслуговування сайту.
1.5. Усі права на
створений WebсСайт Замовника, переходять до Замовника під час ідписання Акту прийманняаздачі
роботи.
2. Терміни й поняття
2.1. « WebсСайт» (далі – сайт) — це сторінка або сукупність сторінок, програмне забезпечення, графіка, необхідні для правильного функціонування виробу й виконаних у форматі HTML або інших форматах, применемых при розробці й доступних за допомогою комп'ютерної мережі Інтернет.
3. Права та обов'язки сторін
3.1. Підрядник зобов'язується:
3.1.1. До укладання договору надати Замовникові необхідну й достовірну інформацію про пропоновану роботу, її види й про особливості, про ціну й формі оплати, а також повідомити Замовника на його прохання інші стосовні до договору й відповідній до роботи відомості.
3.1.2. При здачі роботи повідомити Замовника про вимоги, які необхідно дотримувати для ефективного використання результату роботи, а також про можливих для самого Замовника й інших осіб наслідках недотримання відповідних вимог.
3.1.3. Виконувати роботу з належною якістю, дотримуючи строків розробки й обслуговування сайту, застережені в даному договорі.
3.1.4. Розробити сайту для подальшого його розміщення  в мережі Інтернет.
3.1.5. Розмістити й проиндексировать сайт у мережі Інтернет.
3.1.6. Зареєструвати сайт у пошукових машинах, обраних замовником.
3.1.7. Оперативно робити розробку додаткових модулів і зміна структури сайту на вимогу Замовника.
3.1.8. Обновляти сайт на вимогу замовника не пізніше одному тижня з моменту одержання заявки, а також робити банерный обмін.
3.1.9. Передавати результат роботи Замовникові на гнучких дисках при кожній зміні сайту.
3.2. Підрядник має право на втримання результату робіт у випадку несвоєчасної оплати Роботи.
3.3. Замовник зобов'язується:
3.3.1. До початку виконання робіт надати Підрядникові в строк до _10 квітня _2008____ року  необхідну документацію, матеріали й інформацію.
3.3.2. Надавати
матеріали й інформацію для розробки сайту, що не суперечать чинному
законодавству РФ.
3.3.3. Оплатити роботу Підрядника в розмірі й строки, зазначені в даному договорі.
3.4.  Замовник має право перевіряти хід і якість Роботи, виконуваної Підрядником, не втручаючись у його діяльність.
3.5. Сторони мають і інші права, передбачені даним договором і законодавством РФ.
4. Розмір і порядок оплати
4.1. Вартість послуг Підрядника по розробці WebаСайту Замовника становить 6 350_ і перелічується на розрахунковий рахунок Підрядника.
Усі, що виставляються Підрядником рахунку підлягають оплаті Замовником протягом трьох робочі банківські днів.
4.1.1. Оплата за послуги, зроблені Підрядником Замовникові, проводяться в наступному порядку: 50 % передоплати на рахунок зазначений Підрядником, протягом трьох банківських днів після підписання
договору; 50 % суми на рахунок зазначений Підрядником, після підписання «Акту прийманняаздачі
робіт з розробки WebаСайту».
4.2. Вартість розробки сайту зміні не підлягає.
4.3. Вартість обслуговування сайту може бути змінена за згодою сторін, а також Підрядником в однобічному порядку з обов'язковим письмовим попередженням Замовника не пізніше, чим за ___2____ місяця.
4.4. У випадку неможливості виконання, що виникла з вини Замовника, послуги підлягають оплаті в повному обсязі.
4.5. У випадку, коли неможливість виконання виникла зважаючи на обставини, за які жодна зі сторін не відповідає, замовник відшкодовує виконавцеві фактично понесені їм витрати.
4.6. Підрядник не має права нав'язувати Замовникові включення в договір  додаткової роботи або послуги. Замовник має право відмовитися від оплати роботи або послуги, не передбаченої
договором.
5. Відповідальність сторін
5.1. Відповідальність
сторін по зобов'язаннях, що випливають із даного договору, регулюється законодавством РФ.
5.2. Відповідальність за вірогідність інформації, розміщеної на сайті, несе Замовник.
5.3. Підрядник, що не надав замовникові інформації про роботу, зазначену в пункті 3.1.1. даного договору, несе відповідальність і за ті недоліки роботи, які виникли після її
передачі замовникові внаслідок відсутності в нього такої інформації.
5.4. У випадку несвоєчасної оплати Підрядник має право за своїм розсудом:
5.4.1. Вимагати дострокового розірвання договору;
5.4.2. Пролонгувати строк розробки або обслуговування сайту відповідно затримці.
5.5. Вимоги, пов'язані з недоліками виконаної роботи, можуть бути пред'явлені Замовником при прийнятті виконаної роботи або в ході виконання роботи  або, якщо неможливо виявити недоліки при прийнятті виконаної роботи,протягом ______2_______ місяців з моменту прийняття виконаної роботи. Якщо Підрядник порушив строки виконання роботи або під час виконання роботи стало очевидним, що вона не буде виконана в строк, а також у випадку виявлення Замовником недоліків виконаної роботи Замовник за своїм вибором має право:

5.5.1. Призначити Підрядникові новий строк;
5.5.2. Зажадати повного відшкодування збитків, заподіяних йому у зв'язку з порушенням строків виконання роботи;
5.5.3. Зажадати зменшення ціни за виконання роботи;
5.5.4. Розірвати договір про виконання роботи;
5.5.5. Вимагати безоплатного усунення недоліків виконаної роботи в строк __ днів;
5.5.6. Вимагати відшкодування понесених їм витрат по усуненню недоліків виконаної роботи самотужки або третіми особами;
5.5.7. Замовник має право розірвати договір про виконання роботи й зажадати повного відшкодування збитків, якщо у встановлений п. 5.4.5. строк недоліки виконаної роботи не усунуті виконавцем.
5.5.8. Замовник має право розірвати договір про виконання роботи, якщо їм виявлені істотні недоліки виконаної роботи або інші істотні відступи від умов договору.
6. Термін дії договору й підстави його припинення
6.1. Строк розробки
сайту встановлюється з 15 квітня по _15_червня___2008__ року.
Підрядник має право
виконати роботу достроково.
6.2. Строк обслуговування
сайту встановлюється з 15_червня___2008 по 15_червня_2013_ року.
6.3. Якщо одна зі сторін не виражає бажання пролонгувати договір на черговий строк, вона повинна повідомити про цей протилежну сторону в писемній формі не менше, чим за місяць до закінчення терміну договору. Якщо жодна зі сторін не виражає бажання розірвати договір у писемній формі, він уважається пролонгованим на черговий строк.
6.4. Замовник має право розірвати договір у будь-який час, сплативши Підрядникові частина ціни пропорційно частини виконаної роботи до одержання повідомлення про розірвання зазначеного договору й відшкодувавши виконавцеві витрати, зроблені їм до цього моменту з метою виконання договору, якщо вони не входять у зазначену частину ціни роботи.
6.5. Підрядник має право розірвати договір у будь-який час лише за умови повного відшкодування Замовникові збитків.
6.5.1. При розірванні договору з ініціативи Підрядника, Підрядник не має права вимагати відшкодування своїх витрат, зроблених у процесі виконання роботи, а також плати за виконану роботу.
6.6. Договір може бути розірвуть достроково по підставах, передбачених п.п. 5.4.1, 5.5.4., 5.5.7, 5.5.8
даного договору.
6.7. Договір може бути розірвуть по обопільній згоді сторін.
6.8. Замовник має право вимагати розірвання укладеного договору без оплати виконаної роботи, а також відшкодування збитків у випадках, коли внаслідок неповноти або невірогідності отриманої від підрядника інформації був укладений договір на виконання роботи, що не володіє властивостями, які мав на увазі Замовник.
7. Порядок вирішення спорів
7.1. Суперечки й розбіжності, які можуть виникнути при виконанні  даного договору, будуть по можливості дозволятися шляхом переговорів між сторонами.
7.2. У випадку неможливості вирішення спорів шляхом переговорів, після  дотримання процедури
досудового врегулювання розбіжностей, усе суперечки дозволяються в судовому порядку.
8. Заключні положення
8.1.  Будь-які зміни й доповнення до даного договору дійсні лише за умови, що вони зроблені в писемній формі й підписані уповноваженими на те представниками сторін. Додатка до даного договору становлять його невід'ємну частину.
8.2. Даний договір складений у двох екземплярах російською мовою. Обоє екземпляра ідентичні й мають однакову силу. У кожної зі сторін перебуває один екземпляр даного договору.

9. Адреси й реквізити сторін

 

Додаток 1

 до договору № ___123-2__

Технічне завдання

Теперішнє Технічне завдання  складене відповідно до умов Договору № 14-1 від 14 листопада 2003 р.  і визначає форму й зміст робіт, виконуваних виконавцем по Бланк–замовленню. Повнота реалізації теперішнього технічного завдання фіксується Сторонами в акті решти-приймання-здачі.

1. Розділи сайту – тематична навігація

Тематично сайт підрозділяється на наступні розділи:

  1. Головна
  2. Новини
  3. Про Компанію
  4. Психологічні матеріали
  5. Тести
  6. Тренінги
  7. Форум
  8. OnlineлКонсультації
  9. Корисні посилання
  10. Контакти

Усі розділи мають підрозділи, описані нижче.

2. Посилання

Усі активні посилання діляться на 3 частині:

  • на подстраницы;

  • на функціональні елементи;

  • на файли для завантаження й перехресні посилання на інші сайти.

3. Типові сторінки*

  1. Перший рівень – вхідна сторінка.

  2. Другий рівень (універсальний) – це підрозділи будь-якого рівня,  висновок результатів пошуку, підписки й т.п.

  3. Вид для печатки – спрощений макет, з функцією «на печатку», «повернутися». Містить логотип, текстовий уміст роздягнула й попередження про законність використання інформації.

*Сторінок не більш 50 (п'ятдесяти)

4. Дизайн частина проекту

Дизайн сторінок виконується в строгій відповідності з корпоративним стилем компанії, з побажаннями клієнта.

Виконавець надає Замовникові варіант концепції дизайну на прикладі початкової сторінки. Після твердження Виконавець приступає до виконання сторінок, що залишилися.

5. Програмна частина проекту

а) Серверні технології ( мови програмування)

- Perl

- PHP

б) Клієнтські технології ( мови розмітки, клієнтські мови програмування)

- Javascript (Jscript)

- HTML

- DHTML (HTML+Javascript)

- CSS

в) Системи керування базами даних

- Mysql

г) Для системи візуального керування контентом через вэб - інтерфейс потрібен браузер Opera   версії не нижче 9.10

6. Зміст і функціонал сайту

Розділ

Опис

 

0.0 Головна  сторінка

Іміджевий flash-ролик і посилання «пропустити заставку»

~

1.Головна сторінка

Навігація по розділах і підрозділам.

Дизайн із використанням елементів, виконаних за допомогою технології Macromedia Flash.

На даній сторінці здійснюється перехід на різні розділи сайту.

Кожна сторінка виконана у вигляді вікна. З кожного вікна передбачений перехід на підрозділи. З кожної сторінки передбачений перехід на початкову сторінку.

® ~[1]

2. Новини

Новини компанії, включаючи новини всіх розділів з переходом на архів новин.

Текстовий опис + можливість розмістити невелику картинку фіксованого розміру.

~

2.1. Архів новин

Автоматично формований архів новин.

2.2. Аналітика

Тематичні публікації, огляд ЗМІ.

Реалізована можливість додавання статей і дати статті.

~

2.2.1 Стаття 1

Стаття 1.

~

2.2.2 Стаття 2

Стаття 2.

2.3. Преса про нас

Реалізована можливість додавання статей і дати статті.

~

1.3.1 Стаття 1

Стаття 1.

~

1.3.2 Стаття 2

Стаття 2.

2.4. Інтерв'ю

Реалізована можливість додавання статей і дати статті.

Першим інтерв'ю буде інтерв'ю із психологом про вплив динамічного зображення на сприйняття людини.

 

~

1.4.1 Стаття 1

Стаття 1.

~

1.4.2 Стаття 2

Стаття 2.

S~

Опитування

 На початковій сторінці присутня администрируемый опитування за схемою «питання й кілька варіантів відповіді». Є можливість переглянути результати.

S

«Скачати програму»

Посилання на програми для перегляду роликів у режимі онлайн. Передбачає розміщення програм (Macromedia flash player, Real player, Microsoft Windows media і ін.) на FTP компанії _________.

S2

Онлайн трансляція

Онлайн трансляція відео зображення з дисплея в реальному часі.

® §

3.  Про компанію

Презентаційний розділ.

~

3.1 Місія

Загальна інформація.

~

3.2 Команда

Інформація про співробітників компанії із вказівкою посади, посиланням на e-mail і розміщенням фотографії.

3.3 Партнери

 

Інформація про партнерів. Список партнерів з логотипами.

 

~

3.3.1 Партнер 1

Інформація про партнера.

~

3.3.2 Партнер 2

Інформація про партнера.

~

3.4 Вакансії

Список відкритих вакансій і онлайновое резюме.

~

3.5 Співробітництво

 

Текстовий опис умов співробітництва.

~

3.6.  Неофіційна частина

Неофіційно про _________. Коротке резюме про пристрасті, захоплення, фоторепортажі про наші подорожі й пригодах.

® §

4. Психологічні матеріали

Інформація про використовувані компанією психологічних матеріалах

4.1.  Розміщення реклами на светодиодных дисплеях

Прайс-лист і короткі технічні дані дисплея у вигляді таблиці.

4.2   Тести

Тести, які можна пройти в режимі online

4.3   Тренінги

Приклади тренінгів

® S

5.  Реклама на дисплеї

Графічне посилання для швидкого переходу на підрозділ 3.1, де відвідувач може відразу бачити необхідну інформацію.

® §

6.  Форум

Представляє можливість залишати й читати повідомлення й створювати теми для обговорення

® §

OnlineлКонсультації

 Надає можливість спілкування із психологом у реальному часі, по засобам Skype

® §

Корисні посилання

Містить список посилань на сайти наших партнерів і лічильники

® §

6. Контакти

Передбачає форму для питання клієнта, при заповненні якої питання відсилається модератору

Після його обробки, розгляду й відповіді викладається на сайт і відправляється на зазначений e-mail клієнта, що задало це питання.

Поля форми:

1.Ім'я

2.E-mail

3.Питання

Графічне зображення фрагмента карти проїзду зі схематичним зображенням  місцезнаходження фірми. Адреса. Телефони. Е-mail

 

7. Карта сайту й пошук

Динамічна (автоматично формована) карта сайту з можливістю швидкого переходу в потрібний розділ.

ÏСтатистика відвідувань

 Закритий для сторонніх відвідувачів розділ сайту, у якім щодня збирається статистика відвідуваності по всім серверу. Представлені основні статистичні дані, такі як кількість відвідувань, хіти, хосты, час відвідувань і т.д.

ÏАдміністрування

 Закритий для сторонніх відвідувачів розділ сайту, призначений для додавання й редакції всієї текстової й основної графічної інформації.

Интерфейсные зручності

(мнемонічні об'єкти)

-          Додати у вибране

-          Без графіки (Версія для печатки)

-          Відіслати посилання

-          Відключити анімацію

У вигляді іконок з дубляжом текстом – унизу сторінки. Можливо – усе текстом.

 

Теперішнє Технічне завдання складене у двох екземплярах по одному для кожної зі сторін.

Проект муніципального контракту

на поставку  _______комп'ютерної й орг. техніки__            

(найменування товару)

г. Шахти  «  5  »_лютого_2008 МУ «Гармонія»

(повне найменування установи) іменоване надалі «Покупець», в особі _____Цербстской М.Л._____, що діє на Підставі статуту, з одного боку, і __________ТОВ «Deacom» _______,

іменований надалі «Постачальник», в особі ___Никомирова М. Д. , що діє на підставі __________________, з іншого боку, уклали теперішній державний контракт про нижченаведене:

 

1. Предмет контракту.

1.1. Відповідно до дійсного контракту Постачальник зобов'язується поставити Покупцеві, а Покупець – забезпечить оплату даного товару, відповідно виставленому Постачальником рахунку - фактурі.

 

2. Умови поставки

2.1. Доставка товару здійснюється за рахунок постачальника .

2.2. товар, Що Поставляється, повинен відповідати ДСТ РФ.

2.3. Товар поставляється постачальником за адресою: ______г. Шахти вул. Радянська 333__________.

 

3. Вартість контракту й порядок розрахунків

3.1. Сума настоящего контракту становить: ____36 275 руб._________________________
 (сума цифрами й прописом)

3.2. Оплата здійснюється по безготівковому розрахункові. Після висновку державного контракту передоплата в розмірі 30% від вартості товару суму, що залишився, замовник виплачує після підписання акту прийманняппередачі  товару.

3.3. Товар оплачується Замовником  у строгій відповідності з обсягами й джерелами виділених бюджетних асигнувань за ціною, згідно із протоколом про проведення конкурсних торгів методом запиту котирувань.

 

4. Зобов'язання сторін

4.1. Постачальник зобов'язується:

4.1.2. Поставити товар протягом терміну дії дійсного контракту на замовлення Замовника.

 

4.2. Покупець зобов'язується

4.2.1. Прийняти поставлений на замовлення товар негайно з моменту його поставки.

4.2.2. Здійснити перевірку при прийманні товару,  підписати відповідні документи.

4.2.3. Не пізніше встановлених строків за теперішнім контрактом оплатити вартість поставленого товару.

 

5. Відповідальність сторін

5.1. У випадку прострочення виконання або неналежного виконання  Постачальником зобов'язання, передбаченого державним контрактом, Постачальник зобов'язано виплатити Замовникові неустойку  (штраф, пени). Неустойка (штраф, пени) нараховується за кожний день прострочення виконання зобов'язання, починаючи від дня наступного після дня витікання встановленого державним контрактом строку виконання зобов'язання. Розмір такої неустойки встановлюється в розмірі однієї трьохсотої діючої на день сплати неустойки ставки рефінансування ЦБ Російської Федерації.

5.2. Постачальник звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх обов'язків за Контрактом, якщо доведе, що це відбулося внаслідок непереборної сили або внаслідок порушення Покупцем своїх зобов'язань.

 

6. Інші умови

6.1. Дійсний контракт набуває чинності з «_10_»______лютого______ 2008 р. і діє до «_2_»_березня__ 2008 р.

6.2. Дійсний Контракт  складений у двох  екземплярах, по одному для кожної зі сторін.

6.3. Усе суперечки, що виникають із даного договору й у зв'язку з ним, підлягають рішенню шляхом переговорів або арбітражним судом міста.

 

7. Обставини непереборної сили

 7.1. Сторони звільняються від відповідальності за  невиконання  або неналежне виконання  своїх  зобов'язань за теперішнім Контрактом  у випадку дії обставин непереборної  сили,  прямо  або  побічно перешкоджаючих   виконанню дійсного Контракту, тобто    таких обставин, які незалежні від  волі  Сторін,  не  могли  бути  ними передбачені  в  момент  висновку  Контракту  й  відвернені   розумними засобами при їхньому настанні.

7.2. До обставин, зазначених у п.7.1 Контракту ставляться:  війна й воєнні дії, повстання, епідемії, землетруси, повені,  акти органів влади, що безпосередньо   зачіпають   предмет дійсного Контракту, і інші події, які  суд визнає  й  оголосить випадками непереборної сили.

7.3. Сторона, подвергшаяся  дії  таких  обставин,  зобов'язана негайно в письмовій формі повідомити іншу  Сторону про  виникнення, вид   і    можливої    тривалості    дії    відповідних обставин. Якщо ця Сторона не повідомить про  настання  обставин непереборної сили, вона втрачає права посилатися на нього, хіба що  сама така обставина перешкоджала відправленню такого повідомлення.

7.4. Настання обставин, передбачених теперішньою  статтею, за умови дотримання вимог п.7.3 дійсного Контракту,  продовжує строк виконання  договірних  зобов'язань  на  період,  який у цілому відповідає терміну дії  обставини, що настала, і  розумному строку для його усунення.

7.5.  У  випадку  якщо  обставини,   передбачені теперішньою статтею,  тривають  більш  трьох місяців,  Сторони  спільно  визначать подальшу юридичну долю дійсного Контракту.

7.6. При зміні найменування, адреси, банківських  реквізитів  або реорганізації Сторони інформують один одного в письмовій формі в п'ятиденний строк.    

7.7. Дійсний  Контракт  і  додатка  до  нього складається в трьох екземплярах, один екземпляр для підрядника й два екземпляри для замовника.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!