Практична робота №14 на тему Застосування корпоративної АІС Галактика ERP для розв’язання управлінських задач, НУДПСУ
« НазадПрактична робота 14Тема: Застосування корпоративної АІС “Галактика ERP» для розв’язання управлінських задачМета: Ознайомитися з особливостями корпоративної АІС “Галактика ERP» для розв’язання управлінських задач. Забезпечення: корпоративна АІС “Галактика ERP» Теоретичні відомості Призначення та особливості ERP «Галактика» Система Галактика орієнтована на автоматизацію рішення задач, що виникають на всіх стадіях управлінського циклу: прогнозування і планування, облік і контроль реалізації планів, аналіз результатів, корекція прогнозів і планів. Базові принципи системи Галактика, полягають у наступному: 1. Реалізація "петлі управління" (прогноз — планування — контрольована діяльність по виконанню планів — аналіз результатів — корекція прогнозів і планів) для всіх сфер діяльності підприємства. Використання технологій інтерактивної аналітичної обробки даних (OLAP) з можливістю розкриття (деталізації) рівнів аналітики. 2. Забезпечення інформаційної підтримки прийняття рішень на різних рівнях управління — аж до рівня керівництва підприємства (корпорації). Створення і використання баз знань по типовим бізнес процесам (зразкам господарської діяльності). 3. Відповідність функціональності, технологічності і ступеню інтеграції системи сучасним концепціям ERP (Enterprise Resource Planning — "планування ресурсів підприємства"), CSRP (Custom Synchronized Resource Planning — "планування ресурсів, синхронізований з покупцем"), SEM (Strategic Enterprise Management — "стратегічне управління підприємством", а також стандартам відкритих систем. 4. Сполучення високого ступеня інтеграції з гнучкістю — система будується у виді набору взаємозалежних, але щодо незалежних компонентів, що здобуваються в складі і порядку, зручному конкретному клієнту. 5. Забезпечення настроювання Галактики на конкретну галузь, регіон, особливості бізнесу. Незалежність прикладних властивостей системи від програмно-апаратної платформи, гарантована робота системи в різних операційних середовищах (Windows 95,98,2000, Windows NT, Windows XP і т.д.) і з різними СУБД — Oracle, MS SQE, Pervasive SQE (Btrieve). Система має модульну структуру, модулі, у свою чергу, об'єднані у функціональні контури. У кожнім модулі присутні функції, призначені, з одного боку, для використання як безпосередніми виконавцями, так і керівниками різного рівня, а, з іншої сторони, — для рішення задач, що відносяться до різних видів управлінської діяльності. Припустиме як ізольоване використання окремих модулів, так і їхні довільні комбінації, у залежності від виробничо-економічної необхідності. Функціональний склад системи Галактика дозволяє для будь-якого підприємства визначити набір компонентів, що забезпечує рішення задач управління господарською діяльністю в трьох глобальних розрізах: по видах ресурсів, по масштабах розв'язуваних задач (рівню управління), по видах управлінської діяльності. При чітко налагодженій технологічній схемі експлуатації системи Галактика кожен працівник виконує визначені для нього інструкцією дії, одержуючи інформацію в обсязі, необхідному і достатньому для здійснення своїх посадових обов'язків. Основним об'єктом, з яким працює Галактика, є операційний документ. Операційні документи формуються при здійсненні будь-якої господарської операції і підтверджують її здійснення. Між документами можуть бути встановлені зв'язки. Сукупність операційних документів утворить документообіг підприємства. Виділяють три основних класи документів:
По всіх супровідних документах можуть бути сформовані бухгалтерські проводки і фінансові операції за допомогою механізму типових господарських операцій. У результаті роботи всіх користувачів системи відбувається наповнення Бази Дані підприємства < організації) оперативною інформацією про хід виконання конкретних господарських операцій, що відносяться до різних напрямків діяльності. При цьому забезпечується: 1) принцип однократного введення в БД інформації і, як наслідок, відсутність дублювання функцій користувачів, упорядкування документообігу; 2) простота контролю коректності і цілісності даних, персоніфікація дій користувача; 3) контроль регламенту виконання господарських операцій; 4) швидка перебудова системи, зміна експлуатаційної схеми системи при зміні бізнес процесу. Адміністрація підприємства, використовуючи для управління господарською діяльністю систему Галактика, одержує можливість: 1) своєчасного одержання достовірної інформації про поточну діяльності підприємства; оперативного контролю і управління фінансами, матеріальними і трудовими ресурсами; 2) формування обґрунтованих планів на підставі аналізу даних про наявні ресурси; 3) контролю виконання планів і взаємних зобов'язань; 4) аналізу результатів діяльності і формування оптимальних керуючих впливів. Інформаційна система для керівництва в ERP «Галактика»Для прийняття правильних рішень у процесі ведення господарської діяльності керівники різних рівнів повинні володіти інформацією. Інформація може бути: плановою, технологічною, обліковою, аналітичною, але основні вимоги до неї — своєчасність і вірогідність. Задача модуля Керівник — сформувати необхідну інформацію про господарську діяльність у необхідному розрізі, наочно, у динаміку, з попереднім аналізом. Господарська діяльність підприємства характеризується певними показниками (детальними й інтегральними). На основі економічної доцільності виконується об'єднання показників у логічні групи, наприклад, засоби виробництва, предмети праці, персонал, виробничий процес, фінанси, продукція. При відображенні інформації застосовується принцип "світлофора": значення показників, що попадають у визначені розподіли шкали оцінок (відмінно/добре/задовільно/погано/небезпечно/дуже небезпечно), виділяються відповідним кольором. Модуль Керівник призначений для контролю і управління діяльністю підприємства і включає наступні функціональні можливості (Рис. 15): 1. формування цілей і задач керівника мовою інтегральних показників; 2. одержання інтегральних показників господарської діяльності підприємства і передача їх на рівень керівника з попереднім контролем на повноту і несуперечність; 3. сполучення показників зі шкалою оцінок, розрахунок відхилень фактичних значень від планових; 4. відображення показників з будь-яким ступенем деталізації найбільш наочним і зручним способом (графік, звіт, модель, числові дані); 5. відстеження інтегральних показників на предмет критичних відхилень і варіанти дій для регулювання критичних станів. Показники розраховуються на підставі інформації з загальної бази дані системи Галактика, наповнення якого відбувається при функціонуванні різних модулів, наприклад, Фінансово-розрахункові операції (ФРО), Управління збутом, Виробниче планування і т.д. Крім того, їх можна імпортувати з зовнішніх чи систем увести вручну. Розраховані інтегральні показники зберігаються в архіві. "Граничні" значення вводяться в модулі Керівник і являють собою базу нормативно-довідкової інформації даного модуля. Модуль Керівник передбачає різні способи представлення інформації:
На практиці кожен керівник відслідковує свій набір показників. Це визначається і зовнішнім оточенням підприємства (починаючи з країни, де воно знаходиться), і його специфікою, і тим, які показники керівник вважає найбільш важливими. Тому інформаційна система для управління підприємством повинна бути індивідуальної, що спирається на потреби і методи управління даного керівника. Для забезпечення необхідної гнучкості при реалізації даного модуля застосований підхід інтеграції з іншими прикладними системами. Модуль Керівник містить у собі інструментальні засоби для визначення необхідних показників, аналітичних ознак і формул для розрахунку. Надається механізм формування .запитів для вибору з бази даних необхідної для розрахунку показників інформації. Крім того, у процесі упровадження виконується настроювання візуального представлення інформації з урахуванням використовуваного складу показників, а також кола задач і пристрастей конкретного керівника. Контур Бухгалтерський облік в ERP «Галактика»Контур Бухгалтерського обліку складається із наступних модулів: Бухгалтерський облік, Консолідація, Ведення податкових розрахунків, Податкові регістри. Модуль Бухгалтерський облікМодуль Бухгалтерський облік є головним виконавчим інструментом контуру Бухгалтерського обліку і складається із наступних підмодулів: ТГО, ФРО, Каса, Векселі та кредити, ОЗ, НМА, МШП, Фактичні витрати, Бухгалтерська звітність. Він перщ за все забезпечує автоматизоване відображення проведених господарських операцій у бухгалтерському й управлінському обліку. Ця задача виконується за допомогою механізмів типових господарських і фінансових операцій (ТГО і ТФО). Результатом відображення господарських операцій за допомогою цих механізмів є: 1) для бухгалтерського обліку — бухгалтерські проводки; 2) для управлінського обліку — фінансові операції. По своїй суті типова господарська операція (ТГО чи ТФО) — процедура, що набудовується користувачем, рознесення суми господарського документа по регістрах обліку з обліком заданої аналітики. Суми проводок розраховуються за допомогою алгоритмів, що набудовуються користувачем,, що використовує так називані системні ідентифікатори, а також функції убудованої мови проектування розрахункових форм. Реалізовано функціональність ТГО API (application programming interface), що дає можливість стороннім розроблювачам розширювати обчислювальні можливості ідентифікаторів ТГО. Одна ТГО дозволяє сформувати відразу кілька проводок по даному документі. При зміні настроювання ТГО можливе групове перерахування сум проводок, сформованих з її допомогою. У програмі встановлена однозначна відповідність між типами господарських документів (фінансово-розрахункові, збут, постачання, виробництво і т.п.) і наборами типових операцій, до яких вони можуть застосовуватися. Для кожного типу документів формується окремий каталог типових операцій відповідно до порядку обліку, прийнятим на підприємстві користувача. Для проведення обміну операціями між базами даних різних користувачів призначений Репозитарій ТГО. Функції модуля забезпечують прив'язку (рознесення) документів до типових господарських операцій. При встановленні прив'язки для обраного документа здійснюється автоматичне рознесення суми господарського документа по регістрах обліку. При цьому можливості модуля дозволяють: 1) вести рівнобіжний облік відповідних сум у валюті; 2) формувати групові проводки й операції; 3) за допомогою однієї ТГО створювати запису в декількох регістрах обліку, чи одночасно по окремості; 4) скасовувати раніше зроблені проводки й операції по документах. Передбачено можливість одержання реєстрів проведених госпоперацій по окремо обраному чи типі всім документам. У модулі Бухгалтерського обліку передбачене формування всього спектра фінансових документів, що супроводжують рух коштів (платіжні доручення, платіжні вимоги і т.п.). Ці документи можуть бути зв'язані з документами-підставами, створеними в інших контурах Галактики. Система забезпечує контроль відповідності платежів, оформлених фінансовими документами, і сум, зазначених у документах-підставах, а також одержання балансу взаєморозрахунків з контрагентами по кожному ДО в динамічному режимі. Передбачено можливість ведення обліку як у національній грошовій одиниці, так і в іноземній валюті. Система може робити розрахунок і облік курсової різниці, що виникає при здійсненні експортно-імпортних операцій і операцій з валютою. Модуль ФРО дозволяє вести облік простроченої заборгованості по договорах. Інформація про виникнення заборгованості формується за даними бухолбліка, а про терміни її погашення — з товарних і фінансових ПКП до договорів, зареєстрованим у модулі Управління договорами. Програмні засоби дозволяють здійснювати імпорт банківської виписки, прийнятої з банку засобами електронної системи платежів. На основі її аналізу програма формує вхідні і вихідні платіжні документи, здійснюючи контроль коректності сум, реквізитів банків і підприємств. Знову сформовані вихідні документи порівнюються з вихідними документами, що зберігаються в базі даних. Якщо їхні реквізити збігаються, то в документах, що зберігаються, автоматично встановлюється дата оплати, що відповідає даті банківської виписки. Документи, для яких відповідності не встановлені, а також вхідні документи, відредаговані користувачем, додаються в базу даних. Настроювання на конкретну форму виписки виробляються користувачем і зберігається в системі для подальшого використання. За допомогою спеціальної функції можна здійснити імпорт каталогу банків з бази даних зовнішніх інформаційних систем. Модуль забезпечує формування різноманітних звітів: 1) аналітичні відомості по бухгалтерських рахунках; 2) групувальні відомості; 3) оборотно-сальдові відомості; 4) журналу-ордера; 5) реєстри оброблених платіжних документів; 6) відомості по неоплачених чи прострочених документах; 7) "шахматки". Гнучка система настроювань дозволяє: 1) робити добір даних, необхідних для формування звітів; 2) здійснювати необхідну в звітах угруповання і сортування записів; 3) звертати або розшифровувати сальдо по різних рівнях аналітики; 4) налаштовувати зовнішній вигляд звітних форм. Підмодуль Каса дозволяє здійснювати облік: 1) розрахунків наявними засобами з постачальниками і покупцями; 2) командировочних витрат; 3) усіх видів розрахунків з підзвітними особами; 4) зарплати і виплат, виданих через касу; депонованої зарплати; 5) касових операцій як із НДЕ, так і з іноземною наявною валютою. Функції підмодуля дозволяють вести облік по таких документах як прибуткові і видаткові касові ордери (у т.ч. і валютні), платіжні відомості і відомості на депонування, авансові звіти, накази на відряджання співробітників і ін. Можливість обмеження доступу до документів кас дозволяє установити режим доступу до кас і типів касових документів для конкретних співробітників підприємства. Ідентифікація співробітників виробляється по мережному імені, для кожного з них можна установити доступ до визначених видів касових документів за допомогою спеціального настроювання. Функція створення і ведення довідника норм витрат різного призначення дозволяє робити контроль витрати грошових сум, наприклад, при розрахунку авансів і звітів по відрядженнях. Для кожної норми витрати можна вказати країну і місто, суму норми і валюту, у якій виражена дана норма. Підмодуль Каса тісно інтегрований з модулем Заробітна плата: платіжні відомості в Касі формуються згідно зробленим у Заробітній платі нарахуванням, дані про перевищення норми витрати передаються в Заробітну плату для утримання прибуткового податку і т.д. Результати розрахунків по касових операціях використовуються для одержання звітів як у самому підмодулі, так і в підмодулях ФРО, Бухгалтерська звітність, Розрахунки з постачальниками і утримувачами контура Логістики, модуля Платіжний календар Фінансового контура . Підмодуль Векселі і кредити дозволяє вести оперативний облік векселів і інших цінних паперів, враховувати отримані і видані кредити, формувати графіки одержання/погашення кредитів і контролювати їхнє виконання. У системі Галактика створена два окремих модулі, що дозволяють вести облік основних засобів і нематеріальних активів. Більшість функцій у модулях однотипні, але в силу специфіки обліку об'єктів НМА в модулі Нематеріальні активи відсутня класифікація по групах і видам, не виробляється переоцінка, не формуються відомості руху, існують також деякі відмінності в способі нарахування зносу. Підмодуль Основні засоби дозволяє: 1) створювати і вести картотеку; 2) вести облік декількох однотипних об'єктів ОЗ за допомогою однієї інвентарної картки; 3) вести облік складних ієрархічних об'єктів; 4) вести рівнобіжний облік основних фондів на основі різних методів, що характеризуються різною валютою обліку, використовуваним планом рахунків бухгалтерського обліку, алгоритмами нарахування зносу, ТГО для формування проводок; 5) здійснювати всі операції по обліку основних фондів (надходження, нарахування амортизації, зміна вартості, переоцінка, вибуття, внутрішнє переміщення); 6) робити розрахунок амортизації як по всій картотеці, так і по групі обраних об'єктів обліку; 7) робити розрахунок амортизації ОС як у залежності від терміну їхнього використання, так і в залежності від їхнього вироблення, пробігу і т.п.; 8) вести облік змісту дорогоцінних металів в ОС; 9) враховувати розміщення ОС по території країни з метою розрахунку податку на майно територіально розподілених підприємств; 10) одержувати різні набудовува статистичні (зокрема, за формою 11) і бухгалтерські звіти з урахуванням необхідного угруповання даних і обмежень, що накладаються; 11) зберігати історію нарахування зносу ОС і на її основі повертатися до попереднього звітним періодам для проведення коректувань і виправлення помилок; 12) прогнозувати суми амортизаційних відрахувань за будь-який майбутній період часу з розбивкою по місяцях і кварталам на основі даних попередніх періодів. Прогноз будується як з урахуванням прискореної амортизації, так і без її. Настроювання модуля Основні засоби дозволяє переходити на новий звітний період і повертатися до попереднього тільки в рамках даного модуля, окремо від інших бухгалтерських модулів. Одна з найважливіших задач модулів Основні засоби і Нематеріальні активи полягає в задоволенні численних вимог, пропонованих до складання звітів. У зв'язку з цим у системі дається можливість побудови всіх звітів в інтерактивному режимі, з технологією виконання, що набудовується індивідуально. Це дозволяє задати необхідне угруповання і сортування даних, а також обмежити обсяг відображуваної в звіті інформації за допомогою усіляких фільтрів. У залежності від потреби в інформації стандартні звіти можуть формуватися з різним ступенем деталізації і сортуватися по різним критеріям. фільтрації й угруповання даних. Підмодуль Бухгалтерська звітність дозволяє проаналізувати всі рахунки бухгалтерського обліку, зробити процедуру автоматичного закриття тимчасових рахунків, сформувати типові форми для звітності і розрахунку податків (модуль поставляється з комплектом готових звітних форм по зведеному балансі і податкам, що відповідають законодавству і вимогам, пропонованим податковими органами). Крім типових форм користувачу надається можливість створювати власні звіти довільної форми і включати в них розрахункові алгоритми. Звіти можна одержувати як у текстовому форматі, так і у форматі MS Excel. У процесі функціонування модулів системи Галактика в базі даних накопичується вся інформація, необхідна для складання бухгалтерських і економічних звітів. Склад вихідної бухгалтерської звітності, форма представлення даних у них і методики розрахунку періодично вимагають коректування в зв'язку зі зміною діючого законодавства, специфіки діяльності і структури підприємства, вимог статистичних і податкових органів. Вплив перерахованих факторів приводить до необхідності доробки звітів. Ця проблема зважується шляхом використання убудованого "Мови проектування звітних форм", що дозволяє скорегувати будь-яку існуючу чи створити нову форму необхідного звіту. даною мовою виконані всі, що поставляються в складі системи Галактика вихідні форми бухгалтерської звітності і документи, що відбивають економічні показники. "Мова проектування розрахункових форм" досить простий в освоєнні, наближений до бухгалтерської термінології і дозволяє користувачам оперативно адаптувати свої звіти до зовнішніх вимог, що змінилися. За допомогою таких понять як "Період розрахунку", "Вид обороту", "Рахунок", "Субрахунок", "Аналітика", "Проводка", "Обороти", "Сальдо" і стандартних математичних операцій можна створити алгоритм розрахунку бухгалтерського документа будь-якої складності. Постачання нових і модифікація існуючих форм звітів при змінах діючого законодавства входить у зобов'язання розроблювача перед зареєстрованими користувачами. У системі Галактика існує два інтструмента, у яких виробляються розрахунки, зв'язані з урахуванням витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг:
За допомогою засобів підмодуля Фактичні витрати, при веденні відповідної аналітики по рахунках бухгалтерського обліку, можна робити розрахунок фактичних витрат на виробництво виробів, що складають виробничу номенклатуру підприємства, групам виробів і виробничих замовлень, виконуваним роботам, що робляться послугам. Підмодуль може експлуатуватися на підприємствах, що використовують як безнапівфабрикатний, так і напівфабрикатами метод обліку витрат на виробництво. Підмодуль вирішує наступні задачі:
Результатом послідовного виконання операцій по закриттю рахунків є бухгалтерські проводки, що містять суми витрат по аналітичних розрізах. Дані суми враховуються при розрахунках кошторисів витрат, зводу витрат і калькуляцій, на підставі яких визначається фактична виробнича собівартість. Результати розрахунків використовуються при формуванні звітів. Розрахунок собівартості продукції виробляється після закриття рахунків на підставі наявної "Книги бухгалтерських проводок" з урахуванням настроювання модуля. Широкий спектр звітів по зводу витрат, кошторисам витратам, калькуляціям, фактичному випуску дозволяє одержати повну картину калькулювання бухгалтерської фактичної собівартості. Модуль Ведення податкових розрахунківМодуль Ведення податкових розрахунків призначений для автоматизованого формування документів реєстрації й оплати податків в організаціях з великою кількістю відособлених структурних підрозділів. Документи формуються в розрізі філій, бюджетів і податків. При заповненні податкових платіжних документів філій необхідні функції, не властивим іншим платіжним документам. Наприклад, у реквізитах платника потрібно відображати найменування і реквізити головної організації і т.д. Модуль Ведення податкових розрахунків забезпечує коректне формування всіх реквізитів платіжних документів, а також дозволяє: 1) формувати акти реєстрації нарахованих податків, розрахованих поза системою Галактика; 2) формувати акти звірення розрахунків із ГНИ в розрізі філій, податків, бюджетів з угрупованням по типах нарахувань і оплат; 3) цілком блокувати документи, підтверджувані актом звірення; 4) за результатами акта звірення формувати сальдо, що враховується при наступних розрахунках. Такі можливості досягнуті завдяки використанню спеціального класифікатора "Структура податкових розрахунків підприємства". Він є таблицею нарахувань, що акумулює, і платежів у відповідному розрізі (бюджет, податки, органи ГНИ, типи платежів і нарахувань). Структура взаємодій формується один раз — на початку експлуатації модуля, а потім чи коректується доповнюється при зміні схем розрахунків. Розмежування прав доступу до документів використовується для поділу податків на нараховані і сплачені, а також блокування оплачених документів (платіжних доручень, авізо, актів реєстрації). Метод, простий у використанні і досить елегантний у своєму рішенні, виявляється дуже ефективним у роботі. Модуль Податкові регістриУ системі Галактика реалізовані гнучкі й універсальні механізми для автоматизованого ведення податкового обліку, що дозволяють оперативно "підбудовуватися" під законодавство, що змінюється. Система дає можливість роздільного ведення бухгалтерського і податкового обліку, формування податкових регістрів і податкової звітності відповідно до вимог діючого Податкового законодавства. Принцип побудови податкового обліку в системі базується на однократній реєстрації первинних документів, формуванні облікових записів від первинного документа з використанням набудованих ТГО, використанні набору готових звітів і механізму настроювання, а також створенні користувальницьких звітних форм для розширення складу звітів відповідно до вимог підприємства. Податкова звітність будується на даних первинних документів і сформованих по них проводок. Для податкового обліку можна використовувати як рівнобіжний план рахунків, так і бухгалтерський план рахунків, розширений спеціально введеними для податкового обліку синтетичними й аналітичними розрізами обліку. Засобу системи по веденню податкового обліку зосереджені не тільки в модулі Податкові регістри, але й в інших модулях Галактики. У модулі Податкові регістри скомпоновані основні функціональні засоби по документуванню оподатковуваної бази по податку на прибуток. Він містить спеціально розроблену систему інтерактивних звітів, що набудовуються, для формування податкових регістрів. Функції для формування регістрів згруповані по типах операцій. Кожен отриманий у результаті регістр відбиває перелік показників, на основі яких можна здійснити числення податкової бази відповідно до правил Закону. Одночасно тут надається можливість формувати аналітичні відомості, Податкову декларацію на основі даних по "податковим" проводках. Інсталяція варіанта "податкового" плану рахунків виконується з дистрибутива, що поставляється в складі, системи файлу за допомогою спеціальної функції. Податкова декларація поставляється у виді шаблона РАТ-форми. Модуль КонсолідаціяМодуль Консолідація забезпечує можливість ведення консолідованої (спільної) бази дані корпорації й одержання консолідованої звітності по будь-якому виді господарської діяльності підприємства. Загальна (консолідована) база даних створюється різними способами: 1) при веденні обліку по філіях на одному чи комп'ютері в єдиній обчислювальній мережі. Додаткові програмні засоби не вимагаються; 2) при передачі даних через електронну пошту, чи модем на дискетах. У цьому випадку потрібно їхнє об'єднання за допомогою модуля Реплікація даних. У модулі Консолідація маються можливості: 3) установлювати потрібний план рахунків і вид консолідованих звітів; для кожного виду визначається набір філій, що включаються; 4) для обраного виду звіту визначати, які операції філій відбирати для роботи: тільки зовнішні, тільки внутрішні, усі (і зовнішні і внутрішні). При роботі з модулями системи користувач одержує доступ до даних і може одержувати звіти по заданій філії корпорації й у встановленому плані рахунків. Модуль забезпечує одержання узагальнених звітів по русі засобів корпорації, відбиваному на рахунках аналітичного обліку, і контроль сальдо на початок і кінець звітного місяця. "Мова проектування звітних форм" забезпечує створення форм загального балансу корпорації й інших видів звітів. Для доступу до даних різних філій в іменах перемінних передбачений спеціальний елемент, що включає код філії. Хід виконання роботи 1. Завантажити програму: (Пуск/Программы/WinGal.bat). 2. Використовуючи КІАС «Галактика» сформувати баланс: (Бухгалтерская отчетность /Отчеты/Баланс/Расчет баланса) 3. Використовуючи КІАС «Галактика» сформувати: 3.1 Аналитический учет: (ФРО /Отчеты/Аналитика/Аналитический учет); 3.2 Ежедневный учет: (ФРО /Отчеты/Аналитика/Ежедневный учет); 3.3 Обороты в разрезе субсчетов: (ФРО /Отчеты/Обороты/ Обороты в разрезе субсчетов); 3.4 Книга бухгалтерских проводок: (ФРО /Отчеты/ Книга бухгалтерских проводок/ Книга бухгалтерских проводок); 3.5 Просмотр сальдо на начало месяца: (ФРО /Отчеты/Сальдо по счетам/Просмотр сальдо на начало месяца). 3.6 Сальдо по группам счетов: (ФРО /Отчеты/Сальдо по счетам/ Сальдо по группам счетов); 3.7 Сравнение сальдо на начало месяца: (ФРО /Отчеты/Сальдо по счетам/ Сравнение сальдо на начало месяца); 3.8 Интерактивный аналитический отчет: (ФРО /Отчеты /Интерактивные отчеты/ Интерактивный аналитический отчет). Контрольні питання
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |