Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 360 Практична робота №9 на тему Управління на ПК за допомогою методу сценаріїв, НУДПСУ

Практична робота №9 на тему Управління на ПК за допомогою методу сценаріїв, НУДПСУ

« Назад

Практичне заняття № 9

Тема: Управління на ПК за допомогою методу сценаріїв

Мета: На підставі економічних даних бізнес-ситуації використовуючи MS Excel та функцію Диспетчер сценариев створити три сценарії: реальний, оптимістичний, песимістичний

Завдання:

1. Сформувати за допомогою діалогового вікна Отчет по сценарию звіт та прийняти управлінське рішення щодо конкретної бізнес-ситуації.

Література [[1, 6, 7, 8, 9, 12, 20]

 

Короткі теоретичні відомості

Показати все Сценарій - це набір значень, які Microsoft Excel зберігає і може автоматично підставляти на листі. Сценарії можна використовувати для прогнозу результатів моделей і систем розрахунків. Існує можливість створити і зберегти на листі різні групи значень, а потім перемикатися на будь-якому з цих нових сценаріїв для проглядання різних результатів. Створення сценаріїв.   Наприклад, якщо потрібно створити бюджет, але доходи точно не відомі, можна визначити різні значення доходу, а потім перемикатися між сценаріями для виконання аналізів «що-якщо». 

 

Хід роботи:

1. Створіть таблицю яка б мала подібний вигляд

2.Створимо оптимістичний сценарій:

Приховати все 2.1. Виберіть команду Сценарії в меню Сервіс.  

2.2. Натисніть кнопку Додати

2.3. Введіть в поле Назву сценарію назва сценарію (Сценарій. Іменований набір вхідних значень, які можна підставити в електронну таблицю.). 

2.4. У полі Змінні осередки введіть посилання на осередки, які потрібно змінити. 

2.5. Встановите необхідні прапорці в наборі прапорців Захист

2.6. Натисніть кнопку OK

2.7. Введіть необхідні значення в діалоговому вікні Значення осередків сценарію

2.8. Щоб створити сценарій, натисніть кнопку OK

2.9. Кінцевий результат має видглядати.

3. Створимо реальний сценарій:

3.Приховати все 1. Виберіть команду Сценарії в меню Сервіс.

3.2. Натисніть кнопку Додати

3.3. Введіть в поле Назву сценарію назва сценарію (Сценарій. Іменований набір вхідних значень, які можна підставити в електронну таблицю.).

3.4. У полі Змінні осередки введіть посилання на осередки, які потрібно змінити.

3.5. Встановите необхідні прапорці в наборі прапорців Захист

3.6. Натисніть кнопку OK

3.7. Введіть необхідні значення в діалоговому вікні Значення осередків сценарію

3.8. Щоб створити сценарій, натисніть кнопку OK

3.9.   Кінцевий результат має видглядати.

Створимо песимістичний сценарій:

4.Приховати все 1. Виберіть команду Сценарії в меню Сервіс

4.2. Натисніть кнопку Додати

4.3. Введіть в поле Назву сценарію назва сценарію (Сценарій. Іменований набір вхідних значень, які можна підставити в електронну таблицю.). 

4.4. У полі Змінні осередки введіть посилання на осередки, які потрібно змінити. 

4.5. Встановите необхідні прапорці в наборі прапорців Захист

4.6. Натисніть кнопку OK

4.7. Введіть необхідні значення в діалоговому вікні Значення осередків сценарію

4.8. Щоб створити сценарій, натисніть кнопку OK

4.9. Кінцевий результат має видглядати.

5. Отримуємо три сценарії

6. Створення підсумкового звіту за сценаріями

6.Показати все 1. Виберіть команду Сценарії в меню Сервіс

6.2. Натисніть кнопку Звіт

6.3. Встановите перемикач в положення Структура або Зведена таблиця

6.4. У полі Осередку результату введіть посилання на осередки, значення яких були змінені за допомогою сценаріїв (Сценарій. Іменований набір вхідних значень, які можна підставити в електронну таблицю.) Як роздільник посилань використовується кома. 

6.5. Натисніть кнопку ОК

Контрольні питання

1. Суть застосування метода сценаріїв в управлінні

2. Технологія створення сценарію

3. Технологія створення підсумкового звіту за сценаріями

Література

Конрад Карлберг. Бизнес-анализ с помощью MS Excel. М., 2003.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!