Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 313 Методичні вказівки до практичної роботи №9 на тему Загальна характеристика інформаційної системи Парус-Менеджмент і Маркетинг, НУДПСУ

Вказівки до практичної роботи №9 Загальна характеристика ІС Парус-Менеджмент і Маркетинг

« Назад

Практична робота № 9

Тема: Загальна характеристика інформаційної системи "Парус-Менеджмент і Маркетінг" та налагодження її до проведення автоматизації фінансових розрахунків на підприємстві.

Мета: За допомогою електронного посібника та довідкової системи програми познайомитися з призначенням, функціями головного меню, основними характеристиками.

Порядок виконання роботи

1. Завантажити вікно Мойкомпьютер диск С і скопіюватиу власну папку базу даних з папки ProgramFiles/ WParus/DemoData/Wvned.dbc

2.  Завантажити модуль «ПАРУС-Менеджмент и Маркетинг».

3.  У вікні діалогу вказати шлях до скопійованоїбази даних, ввести ім’я supervisor, пароль admin і ОК.

4. Ознайомитиьзпризначенням основних пунктів меню головного вікна системи"ПАРУС-Менеджмент и Маркетинг"

5. Підготуйте довідники валют до роботи (Словари - Наименование и курсывалют). Занести до словника (верхня панель вікна) за допомогою контексного меню: долара США (код валюти 001, код ISO – USD) і  евро (код валюты 978, код ISO -   EUR), грівня (код валюти 822, код ISO –UА).

6. В нижній панелі вікна Наименование и курсы валют ввести історію зміни курсів валют (за допомогою контексного меню). Наприклад, на 01.04.13 – 8.75 грн. = 1EUR.

Підготуйте довідник Единицы измерения (Словари -Единицы измерения). Створити на панелі каталогів розділ Единицыизмерениятоваров (ліва панель вікна) за допомогою контексного меню.

Ввести базові одиниці: Штука і Килограмм у верхній панелі вікна, а в нижній частині вікна ввести похідні:

­Штука: упаковка на 1000 шт, упаковка на 5000 шт, ящик 10 шт);

­Килограмм: ящик на 20 кг, ящик на 100 кг, пачка 0,5 кг.

Підготуйте довідник (Словари -Номенклатор товаров и услуг).Створити на панелі каталогів розділи:

Поліграфія,Сувеніри,Прапори,Полуги (ліва частина вікна) за допомогою контексного меню.
Створити  наступні номенклатурні позиції в прозділі Поліграфія:

  • ­виготовлення листівок формату А4 (одиниці виміру – упаковка на 1000 шт);

  • ­виготовлення листівок формату А5 (одиниці виміру – упаковка на 5000 шт);

  • ­виготовлення плакатів (одиниці виміру – штуки).

Створити  наступні номенклатурні позиції в прозділі Сувеніри:

  • ­ручки шарикові (одиниці виміру – упаковка на 10 шт);

  • ­запальнички (одиниці виміру – шт);

  • ­брелки (одиниці виміру – шт).

Створити  наступні номенклатурні позиції в прозділі Прапори:

  • ­прапор 20×40 (одиниці виміру – шт);

  • ­прапор 210×480 (одиниці виміру – шт).

Створити  наступні номенклатурні позиції в прозділі Послуги:

  • ­ роздача листовок (одиниці виміру – блокна 500 шт);

  • ­ створення рекламного слонга (одиниці виміру – шт).

Ввести ціни реалізації на наступні номенклатурні позиції (вибрати номеклатурну позицію і в нижній панелі вікна ввести ціну):

  • ­виготовлення листівки А4 на поточну дату – 50 коп (з ПДВ) за одиницю;

  • ­запальнички на поточну дату – 56 грн (ПДФ)  за одиницю.

Заповнення довідника Сотрудники(Словари - Персоны– Сотрудники). Створити за допомогою контекстного меню розділи в лівій панелі вікна (панель каталогів):

  • ­розділи:Адміністрація (керівник – генеральний директор), Відділ маркетингу, Відділ обробки замовлень;

  • ­у Відділі обробки замовлень створити підрозділи Відділ поліграфії і Відділ сувенірів;

  • ­у розділіАдміністрація створити підрозділи Дирекція, Секретар, Деспетчери.

В підрозділі Поліграфія зареєструвати співробітників:

  • ­Менеджерів: Ільїна Сергія Констянтиновича, Кирову Олену Олексіївну і власне ПІБ студента;

  • ­Оператора: Петрову Ольгу Петрівну;

  • ­Друкаря: Власова Данилу Даниловича

В підрозділі Диспетчери зареєструвати співробітників:

  • ­Диспетчерів: Бондаренко Ірину Анатоліївну, Федорчук Марина Володимирівна;

  • ­Секретаря: Костенко Лілію Павлівну;

  • ­Генеральний директор: Розанова Валерія Павлівна.

 В підрозділі Маркетінгузареєструвати співробітників:

  • ­Менеджерів: Павлова Юрія Алексеевича, Кудина Константина Віталійовича, Ларину Валентину Григоріївну;
  • ­Керівника відділу: Мороза Володимира Володимирович.

Зауваження: заповнити усі вкладки вікна додавання нового спіробітника.

1. Створити у розділі Журнал учета рабочего времени (Учет - Журнал учета рабочего времени) за допомогою контекстного меню підрозділи в лівій панелі вікна (панель каталогів): Адміністрація (Дирекція, Секретар, Деспетчери), Відділі обробки замовлень (Поліграфія і Сувеніри),Відділ маркетингу (Менеджери, Керівник).

2. Заповнити довідники ПосетителиіПоступающие на работу (Словари - Персоны - Посетители), створити у лівій панелі розділи ПосетителиіПоступающие на работу і зареєструйте в ціх розділах по кілька чоловік з числа студентів групи.

3. Зайти у розділ Журнал учетарабочеговремени. Занести в базу даних наступну інформацію за допомогою контекстного меню (права панель вікна):

  • ­менеджер відділу поліграфії Ільїн Сергій прийшов в офіс сьогодні (дата попередня поточній) в 9.00, 0 10.25 він поїхав до клієнта (ООО «Ромік») відвести замовлення на продукцію, повернувся в офіс о 14.15, пішов до дому о 18.00 (рис. 9.10.);

  • ­оператор відділу поліграфії Ольга Перова прийшла в офіс (дата попередня) о 8.30 і пішла о 17.30 (рис.9.11.).

  • ­директор Розанов Валерій Павлович поїхав у відрядження (дата початку - два дні до поточної дати, закінчення - поточна дата) у Париж в фирме «EtoileКо».

4. Зробити аналіз завантаження спеціалістів. В лівій панелі, де знаходиться дерево каталогів, встановити курсар на Разделы і в конексному меню вибрати команду От текущей все. На панелі Загрузка специалистовбуде відображено усі дані по усіх спеціалістах.

5. На панелі Загрузка специалистов викликати контексне меню і вибрати команду Отобрать. Відкриється форма Графики: Условия отбора (рис. 9.12.), де встановити параметри відбору в полі Графики за период( наприклад, з 15.09 по 15.10) а в полі Клиент, Позиция ввести мнемокод організації і натиснути кнопку Установить.

6. На панелі Загрузка специалистоввідобразиться інформація про персонал фірми, що відвідував і з якою метою визначену організацію

7. Відкрити розділ Клиенти и Потенциальные клиенты (Учет – Клиентыи Потенциальные клиенты), створити у лівій панелі розділиконтрагенів: Обзвон, Переговори, Клієнти по поліграфії, Кліенти по сувенірам, Партнери, Автоматично створені.

8. Створити запис в підрозділі Клієнти по поліграфії організацію «Віола» (по виробництву будматерівалів), для якої вироблялись макети листівок формату А5 (задати довільний період часу, наприклад з 05.09 по 12.09) і друкували їх (в період з 13.09 по 16.09), обслуговував даного клієнта менеджер відділу поліграфії Ільїн Сергій.

9. Створити запис в підрозділі Партнери організацію «Екстрим» (роздрібна торгівля), яка замовляла комплексний дізайн офісу, обслуговував даного клієнта менеджер відділу дізайну Лямкін  Костянтин. Компанія знаходиться на стадії проектування.

10. Вивести на друк звіт по усіх організаціях, що знаходятья у розділі Клиенти иПотенциальные клиенты (у розділіКлиенти иПотенциальные клиенты на панелі каталогу в пунктіРазделы за допомогоюконтексного меню вибрати командуОт текущей все і на панеліОрганизациививедутьсяусі записи розділу).

11. На панелі Организации за допомогоюконтексного меню вибрати команду Печать отчета (рис.9.14.) і у діалоговомувікні Список организаций в полі Шаблон отчета за допомогою кнопки відкрити вікно Список шаблоно в раздела (каталог Wvned - Template). Увікні Список шаблоновразделавибрати з  контекстного меню команду Добавить. Відкриється форма Шаблон отчета: Добавление. Заповніть поля форми.

12. У формі Шаблон для печати: Добавление натиснути кнопкуЗаписать.

13. У вікні Список шаблоно в раздела натиснути кнопку Выбрать.

14. У формі Список организаций натиснути кнопку Начать і система відкриє MSExcel, де буде побудовано звіт. Звіт зберегти у мережевій папці.

15. Закрити програму, відповісти на контрольні питання і оформити звіт.

Контрольне завдання

Самостійноопанувати  роботу з розділомсистемиПарус - Маркетинг и Сбыт. Зафіксувати етапи роботи з системою у вигляді екранних форм в текстовому файлі.

Контрольні питання

  1. Принципи роботи з програмою Парус.

  2. Пояснити як в системі Парус формуються вихідні документи.

  3. Пояснити як в системі Парус виконується робота із словниками.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!