Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 29 Методичні вказівки щодо виконання курсової роботи з курсу Маркетингова діяльність, КНЕУ, Київський національний економічний університет

Методичні вказівки щодо виконання курсової роботи з курсу Маркетингова діяльність, КНЕУ

« Назад

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ

ДЕРЖАВНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

«КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ім. ВАДИМА ГЕТЬМАНА»

Затверджую

Заступник директора з НР

___________О.В. Волинець

        «___»  ___________ 20___р .

МАРКЕТИНГ

Методичні вказівки щодо виконання курсової роботи

студентами

спеціальності 5.03050701 «Маркетингова діяльність»

Укладачі: Дуріхіна О.В., Марушевська В.І.

Розглянуто і затверджено

на засіданні комісії

економіки і управління

Протокол № _____ від

___  ______________ 20__ р.

Голова предметної комісії

Київ – 2014

ЗМІСТ

Загальні методичні вказівки

Загальні вимоги до курсової роботи

Структура і зміст курсової роботи

Вимоги до оформлення курсової роботи

Підбір літератури, статистичної інформації та інших матеріалів

Список використаної літератури

Загальні методичні вказівки

Курсова робота — одна з основних і ефективних форм самостійної роботи студентів. Вона підбиває підсумки вивчення теоретичного курсу і виконання індивідуального завдання.

Мета курсової роботи — поглиблення та закріплення теоретичних, практичних знань, отриманих студентом у процесі навчання та вивчення профільних дисциплін.

При її написанні студент повинен виявити глибокі знання з проблем маркетингової діяльності, спеціальної літератури з вивчених питань.

Виконання курсової роботи дає можливість студенту навчитися самостійно працювати з різними інформаційними джерелами, реферувати матеріали періодичної літератури, глибше вивчати основні проблеми маркетингових на підприємстві і на підставі цього робити самостійні теоретичні і практичні висновки і прогнози.

Обсяг курсової роботи не повинен перевищувати 25 сторінок.

Курсова робота виконується за наступним планом:

Вступ

Розділ 1. Теоретичні засади формування маркетингової діяльності  підприємства

1.1. Поняття маркетингової діяльності підприємства

1.2. Методика та методи маркетингової діяльності підприємства

1.3. Фінансування маркетингової діяльності на підприємстві

1.4. Методи впливу на ринок

1.5. Рекламна діяльність на підприємстві

1.6. Стимулювання збуту

Розділ 2. Маркетингова діяльність на підприємстві

2.1. Аналіз організаційної структури відділу  або служби маркетингу

2.2. Дослідження ринку

2.2.1. Дослідження споживачів підприємства

2.3. Дослідження товару

2.4. Аналіз каналів збуту

2.5. Просування товарів

Розділ 3. Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві

Вступ

Актуальність дослідження. У сучасних ринкових умовах недостатньо просто реагувати на розвиток обстановки та реєструвати параметри оточення – необхідно намагатися змінювати ці параметри.

Маркетинг можна розглядати, по-перше, як принцип поведінки підприємства, що полягає в послідовному спрямуванні всіх рішень щодо ринкової діяльності на вимоги та потреби споживачів (маркетинг як частина процесу управління підприємством); по-друге, маркетинг визначає зусилля щодо отримання переваг в очах споживачів стосовно конкурентів за допомогою спеціальних ринкових заходів (маркетинг як засіб); по-третє, маркетинг можна описати як систематичний пошук рішень, що спирається на сучасний інструментарій (маркетинг як метод).

Розділ 1. Теоретичні засади формування маркетингової діяльності підприємства

Необхідно коротко охарактеризувати даний розділ на підставі теоретичних знань.

Розділ 2 Маркетингова діяльність на підприємстві

Потрібно стисло охарактеризувати маркетингову діяльність на підприємстві (базі практики)

2.1. Аналіз організаційної структури відділу  або служби маркетингу

Охарактеризувати в загальному підприємство та його структуру.

Побудувати таблицю організаційної структури управління підприємством, коротко охарактеризувати структуру управління.

Охарактеризувати маркетингову службу підприємства, її функції та принципи побудови.

Основні завдання відділу або служби маркетингу підприємства. Вказати період створення маркетингової служби.

Схематично відобразити маркетингову структуру.

2.2. Дослідження ринку

Охарактеризувати конкурентоспроможність товару або послуг підприємства.

Розкрити сутність і основні складові маркетингової політики підприємства.

Структурна побудова  асортименту товару або послуг підприємства.

Стратегії товарного асортименту підприємства.

Вказати основні показники діяльності підприємства за звітний період. 

Основні показники роботи підприємств  за ________рік(Приклад)

Підприємства

Назва виробу, од виміру

Назва виробу, од. виміру

2011 р.

2012 р.

%

2011 р.

2012 р.

%

1

6

7

8

9

10

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зробити відповідні висновки.

2.3. Дослідження товару

У цілому ж маркетинг товарів підприємства можна представити як систему керування ринком відповідних товарів, що включає в себе процес визначення, аналізу, прогнозування, створення і розвитку споживчих бажань, а також організацію всіх ресурсів для задоволення потреб покупців з оптимальним прибутком для виробника.

Охарактеризувати ринок товарів, взаємодію попиту і пропозиції.

Вказати, як маркетингові зусилля безпосередньо впливають на більшість чинників формування попиту.

Вказати як служба маркетингу на підприємстві управляє товарним асортиментом підприємства.

Як змінюється структура товарного портфелю. Додати  таблицю обсягів реалізації продукції.

Таблиця 2.2

Обсяги реалізації продукції в асортименті ( Приклад)

Асортимент

20__ р.

20__ р.

20__ р.

Відхилення 20__ р до 20__ р (у %)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз асортименту продукції підприємства

Вказати критерії розподілу  залежно від мети аналізу. Як правило, враховуються два критерії: перший — кількість виробів або груп продуктів, або клієнтів, або регіонів; другий — прибуток, витрати, товарообіг. Здійснити аналіз асортименту за допомогою таблиці 2.3.

Таблиця 2.3

Аналіз асортименту продукції підприємства за 20___ рік

Асортимент

20__ р.

Ціна одиниці продукції, гривен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здійснити висновки.

 

2.4. Аналіз каналів збуту

Одним з найбільш важливих є відділ збуту продукції на підприємстві. Структура відділу збуту продукції представити схемою.

 

2.5. Просування товарів

Політика просування продукції. Загальна схема просування продукції на ринок виглядає таким чином. Вказати і схематично відобразити канали збуту.

Зробити висновки з питання як просувається продукція на ринок даного підприємства.

Схема розповсюдження товарів дозволяє підприємству диверсифікувати канали збуту продукції, зменшуючи тим самим залежність від торгових посередників і виключаючи можливість нав’язування з їх боку своїх “правил гри”.

Структура збуту продукції підприємства різними каналами її розповсюдження на  ринку представлена

За результатами проведеного дослідження підвести підсумки аналізу організації маркетингової діяльності на підприємстві і відзначити, які позитивні та негативні моменти існують в ній. 

 

Розділ 3. Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності підприємства

З метою покращення товарної політики підприємства необхідно розробити перелік відповідних заходів.  Вказати, як проводиться оцінка маркетингової діяльності на підприємстві.

Охарактеризувати діагностику в системі маркетингу підприємства  та передбачити проведення відповідних операцій  (Приклад)

Охарактеризувати методи оцінки ефективності маркетингу.

Дати характеристику основним напрямкам стимулювання збуту на підприємстві.

 

Висновки

Власні дослідження щодо маркетингової діяльності на підприємстві.

У висновках необхідно підвести підсумки дослідження, дати рекомендації з усіх його аспектів, виходячи зі змісту роботи. Рекомендації можуть бути розроблені студентом як самостійно, так і на підставі вивчення й узагальнення передового досвіду, висвітленого у літературних джерелах. Вони повинні бути обґрунтованими, реальними, мати теоретичну і практичну цінність.

 

Список рекомендованої  літератури

  1. Али М. Практический маркетинг и паблик рилейшнз для малого бизнеса/Пер. с англ. под ред. А.Н. Андреевой. – СПб.: Издательский Дом ”Нева”, 2004. – 416с.
  2. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс. -  М.- С-Пб.- К.: “Діалектика”, 2001. – 608 с.
  3. Балабанова Л.В. Маркетинг Менеджмент: Науч. изд. – Донецк: ДонГУ- ЭТ, 2001.
  4. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підруч. для студ. вузів. – Донецьк, 2002.–
  5. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. – К.: КНЕУ, 1998. –
  6. Войчак А.В. Маркетингові дослідження. К., КНЕУ, 2001.
  7. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра, 2002. – 708 с.
  8. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, практика и методология. – М., Финпресс, 1998.
  9. Голубкова Е.Н. Маркетинговые коммуникации: Учебное пособие. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательство «Финпресс», 2003. – 304 с.
  10. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. – М.: Высшая школа, 1995. – 255 с.
  11. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика: Навч.посібник. – К.: КНЕУ, 2005. – 393с.
  12. Кальченко А. Г. Логістика: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2000. – 148 с.
  13. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика. – К.: КНЕУ, 1998. – 156с.
  14. Кардаш В.Я. Товарна інноваційна політика. – К.: КНЕУ, 1999. – 124 с.
  15. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент: анализ, планирование, внедрение, контроль. - С-Пб.: ПИТЕР, 1998. - 888 с.
  16. Лук’янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій: Навч.посібник.- 2-ге вид., доп. і перероб. – К.: КНЕУ, 2003. – 524 с.
  17. Маркетинг: Учеб. пособие / Под ред. А.М.Немчина, Д.В.Минаева. – СПб.: Изд. дом “Бизнес-пресса”, 2001. – 512 с.
  18. Маркетинг: Учебник / Г.Л.Багиев, В.М.Тарасевич, Х.Анн; Под общ. ред. Г.Л.Багиева. – 2-е изд., переб. и доп. – М.: Экономика, 2001. – 718 с.
  19. Товароведение и организация торговли непродовольственными товарами /Под ред. А.Н. Неверова, Т.И. Чалых.-М.:ИРПО;Академия,2000– 464с.
  20. ЦиганковаТ.М. Управління міжнародним маркетингом:Навч. посібник.–К.:КНЕУ, 2001.
  21. Черчилль Г.А. Маркетинговые исследования: Пер. с англ. - СПб.: Питер, 2000.- 748 с.
  22. Экономика складского хозяйства / Под ред. А.Ф.Павленко.- К.: Техника, 1979.- 135 с.

Міністерство освіти і науки України

Економічний коледж

Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана

КУРСОВА РОБОТА

на тему:

«Планування та організація маркетингової діяльності підприємства»

на 20   рік

Спеціальність: 5.03050701 «Маркетингова діяльність»

Група:___________

                 (шифр)

Студент:___________________________ / ___________________________

                                         (підпис)                                                              (прізвище)

Керівник роботи:__________________________ / __________________________

                                                                 (підпис)                                                          (підпис)

Київ – 20__

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!