« Назад
Дисципліна «Управління вартістю підприємства»
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ НА БАЗАХ ПРАКТИКИ
Під час проходження виробничої практики студент виконує одне з таких комплексних індивідуальних практичних завдань:
Завдання 1. "Оцінка інвестиційної привабливості підприємства";
Завдання 2. "Економічне обґрунтування залучення інвестицій у підприємство з фондового ринку";
Завдання 3. "Організація емісії цінних паперів підприємства";
Завдання 4. "Економічне обґрунтування фінансових інвестицій підприємства у корпоративні цінні папери";
Завдання 5. ''Економічне обґрунтування дивідендної політики підприємства'';
Завдання 6. „Економічне оцінювання підприємства”.
Перелік завдань не є вичерпним. Вибір завдання здійснюється студентом самостійно, виходячи з його інтересів, можливостей виконати те чи інше завдання на наявних матеріалах, практичного значення роботи для конкретного підприємства.
Тема завдання і план виконання робіт погоджується з викладачем дисципліни. Виконане завдання оформлюються у вигляді звіту обсягом 20-25 сторінок тексту шрифту Times New Roman 14 з інтервалом 1,5.
Виконана робота повинна мати суто практичну спрямованість; теоретичну частину роботи слід максимально обмежити. До завдання має бути прикріпленя звітність підприємства за останні 3 роки.
Нижче наведено орієнтовний перелік практичних питань, на яких необхідно зосередити увагу при виконання завдань.
Завдання 1. Оцінка інвестиційної привабливості підприємства
Візитка підприємства
- Аналітична оцінка поточного господарського та фінансового стану підприємства.
- Оцінка стану та перспектив розвитку ринку (галузі), поточного місця підприємства на ринку.
- Ретроспективний аналіз розподілу прибутку та політики виплати дивідендів.
- Прогноз майбутнього стану підприємства виходячи з планів його менеджменту та власної оцінки.
- Прогноз дивідендних і процентних виплат.
- Аналіз динаміки ринкових цін на цінні папери підприємства, визначення їх найбільш важливих характеристик.
- Прогноз майбутньої вартості підприємства.
- Оцінка потенційних покупців підприємства та їх мотивації.
- Оцінка економічної безпеки підприємства
- Розробка заходів щодо покращення інвестиційних характеристик підприємства.
Завдання 2. Економічне обґрунтування залучення інвестицій у
підприємство з фондового ринку
Візитка підприємства
- Оцінка загального обсягу фондового ринку, попиту і пропонування на ньому.
- Оцінка структури цінних паперів на ринку.
- Аналіз основних інвесторів, що присутні на ринку.
- Оцінка інвестиційних якостей різних видів цінних паперів і вибір цінних паперів для виходу на ринок.
- Оцінка майбутньої дохідності цінних паперів, що передбачається емітувати.
- Оцінка потенційних покупців цінних паперів підприємства, виходячи їх інвестиційних цілей.
- Вибір способу і часу виходу на ринок.
- Оцінка можливого обсягу залучення інвестицій.
- Оцінка економічної безпеки підприємства
- Оцінка вартості підприємства за результатами емісії.
Завдання 3. Організація емісії цінних паперів підприємства
Візитка підприємства
- Визначення необхідного вартісного обсягу інвестицій, що передбачається залучити за допомогою емісії.
- Оцінка поточного стану фондового ринку та прогноз його стану на момент емісії.
- Оцінка доцільності випуску тих чи інших видів цінних паперів за критерієм майбутньої вартості підприємства.
- Визначення напрямів використання коштів отриманих від емісії, господарських та фінансових результатів їх використання.
- Оцінка майбутньої дохідності цінних паперів, які планується випустити.
- Вибір способу розміщення та посередника .
- Оцінка витрат на емісію.
- Розробка плану реалізації заходів з емісії.
- Підготовка емісійного проспекту.
Завдання 4. Економічне обґрунтування фінансових інвестицій
підприємства у корпоративні цінні папери
Візитка підприємства
- Аналіз господарської діяльності підприємства.
- Аналіз грошових потоків підприємства та інвестиційних можливостей.
- Аналіз організації існуючих коопераційних зв'язків підприємства, постачальників та споживачів.
- Оцінка інтересів підприємства на суміжних ринках.
- Аналіз конкурентної ситуації на ринку (в галузі) і основних конкурентів.
- Обґрунтування доцільності розвитку підприємства шляхом злиття (поглинання) або портфельних інвестицій.
- Оцінка економічної безпеки підприємства
- Оцінка вартості придбання корпоративних цінних паперів.
- Розробка механізму придбання корпоративних цінних паперів.
- Розробка пропозицій з управління придбаними корпоративними правами
Завдання 5. Економічне обґрунтування дивідендної політики підприємства
Візитка підприємства
- Аналіз складу і структури акціонерів.
- Оцінка організаційних структур підприємства, функції яких полягають у роботі з акціонерами.
- Ретроспективний аналіз проблем, що виникають на загальних зборах акціонерів.
- Аналіз господарської діяльності підприємства.
- Аналіз фінансового стану підприємства, формування і розподілу прибутку.
- Визначення конкурентних недоліків підприємства та розробка заходів по їх усуненню (зменшенню).
- Оцінка економічної безпеки підприємства
- Оцінка можливостей підприємства щодо підвищення прибутковості.
- Розробка пропозицій з вдосконалення дивідендної політики.
- Оцінка фінансових наслідків реалізації розроблених пропозицій.
Завдання 6. Економічне оцінювання підприємства
Візитка підприємства
- Аналіз капіталу підприємства, джерел його фінансування.
- Оцінка місця підприємства на ринку та його перспектив.
- Аналіз фінансового стану підприємства (розрахунок коефіцієнтів).
- Прогноз майбутніх результатів діяльності.
- Прогноз грошових потоків і визначення ризиків.
- Оцінка економічної безпеки підприємства
- Обґрунтування методології оцінки.
- Застосування різних методичних підходів до оцінки вартості акціонерного капіталу.
- Узгодження результатів та висновки з оцінки.
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|