Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 171 Методичні рекомендації до курсової роботи, схема курсової роботи, НУДПСУ

Методичні рекомендації до курсової роботи з предмету Схема курсової роботи, НУДПСУ

« Назад

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ

1.1.Поняття про

1.2.Вікові особливості

РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ

2.1. Опис методик дослідження

2.2. Аналіз результатів проведеного дослідження

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ І ЗАСОБИ РОЗВИТКУ

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

 

ВСТУП

Актуальність дослідження. 

Як бачимо, соціальна значущість проблеми та недостатнє її вивчення у науковій літературі  зумовили вибір теми курсової роботи «тема».

Обєкт дослідження –

Предмет дослідження –

Мета дослідження – вивчення (аналіз)

В основу дослідження покладено припущення про те, що

Завдання дослідження:

1. Визначити та проаналізувати теоретичні підходи до вивчення

2. Підібрати комплекс методик, спрямованих на вивчення

3. Вивчити

4. Розробити психолого-педагогічні рекомендації (програму розвитку)

Методи і методики дослідження. У роботі було використано теоретичні методи дослідження (аналіз, синтез, порівняння) та методи збору емпіричної інформації (опитування) і методи обробки одержаних даних (кількісні і якісні). До психодіагностичних методик увійшли: ………………

Експериментальна база дослідження. Дослідження проводилося впродовж ……….. 20…… року на базі загальноосвітньої школи № …. М.Житомира з учнями ……. класу. Вибірка складала …….. осіб.

Теоретичне значення роботи полягає у поглибленні поглядів на проблему …………….; в уточненні понять ……………...

Практичне значення роботи полягає у тому, що матеріали курсового дослідження можуть використовуватися вчителями, психологами, батьками у навчально-виховному процесі ……...

Надійність і вірогідність результатів дослідження забезпечувалося використанням комплексу взаємодоповнюючих методів та методик дослідження, адекватних меті, об’єкту, предмету та завданню гіпотези, поєднанням якісного і кількісного аналізів отриманого експериментального матеріалу.

Структура і обсяг курсової роботи. Курсова робота складається із вступу, …….. розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків. Загальний обсяг роботи складає …………. сторінки друкованого тексту.

 

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ

 1.1.Поняття про

Отже, …………………………………………………………………….

1.2.Вікові особливості ……………

Отже, …………………………………………………………………….

 

РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ………….

2.1. Опис методик дослідження

З метою вивчення ………….було використано такі методики: …………

Методика 1.

Мета:

Матеріал і обладнання:

Інструкція досліджуваному:

Обробка результатів:

Аналіз результатів:..

Методика 2. …

Мета:

Матеріал і обладнання:

Інструкція досліджуваному:

Обробка результатів:

Аналіз результатів:..

Методика 3. …

Мета:

Матеріал і обладнання:

Інструкція досліджуваному:

Обробка результатів:

Аналіз результатів:..

Дослідження проводилося на базі ………. впродовж ………. Вибірка складала ………осіб.

2.2. Аналіз результатів проведеного дослідження

З метою вивчення ……….було проведено методику………., результати дослідження за якою представлені у табл. 2.1.

Таблиця 2.1.

Результати дослідження за методикою «………»

Рівні …

% осіб

Високий

14

Середній

23

Низький

63

Як бачимо з табл. 2.1., 14% осіб мають високий рівень ……….. На нашу думку, це означає……………… Це може бути пов’язане з …………….. Це може призвести до ……………..

23% досліджуваних осіб характеризуються середнім рівнем розвитку……… На нашу думку, це означає……………… Це може бути пов’язане з …………….. Це може призвести до ……………..

63% …………………осіб характеризуються низьким рівнем розвитку……… Це свідчить про те, що……………… Це може бути пов’язане з …………….. Це може призвести до ……………..

З метою вивчення ……….було проведено методику………., результати дослідження за якою представлені у табл. 2.2.

Таблиця 2.2.

Результати дослідження за методикою «………»

З метою вивчення ……….було проведено методику………., результати дослідження за якою представлені у табл. 2.3.

Таблиця 2.3.

Результати дослідження за методикою «………»

Узагальнюючи результати проведеного дослідження за всіма методиками, ……………. Як бачимо, висунута на початку дослідження гіпотеза про те, що ………………., повністю підтвердилася.

 

ВИСНОВКИ

У процесі написання курсової роботи було здійснено теоретичний аналіз проблеми ……………..; підібрано комплекс методик для вивчення …………………; вивчено та проаналізовано …………………; розроблено ………………..

1.…..висновок по 1.1;

2.…..висновок по 1.2;

3.……….висновок по методиці № 1;

4.……….висновок по методиці № 2;

5.……….висновок по методиці № 3;

6.……….. висновок по всім 3-м методиках;

7.……..висновок по розділу 3.

Як бачимо, висунута на початку дослідження гіпотеза про те, що ….., повністю підтвердилася.

Перспективу подальшої роботи ми вбачаємо у ………

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1.Азбука делового общения: Бизнес для всех. Вып. 1. – М., 2005.  – 328 с.

2.Дудин С.О. Связи темперамента со способностями // Психологический журнал. – 2006. – Т.5. – №2. – С.72-78.

 

ПРИ ОФОРМЛЕННІ РОБОТИ НЕОБХІДНО ДОТРИМУВАТИСЬ ТАКИХ ВИМОГ:

Шрифт

Times New Roman

Розмір

14

Відстань між рядками

1,5 інтервали

Верхнє, нижнє, ліве поле

20

Праве поле

10

Розташування

Книжне

У друкованому варіанті на одній сторінці тексту міститься 38 - 40 рядків по 68 - 70 знаків у кожному.

Заголовки розділів („ЗМІСТ", „ВСТУП", „РОЗДІЛ", „ВИСНОВКИ", „СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ", „ДОДАТКИ") пишуться великими, жирними літерами і розміщуються посередині. Крапку в кінці заголовка не ставлять. Відстань між заголовками та текстом повинна дорівнювати 1,5 інтервалам. Заголовки підрозділів пишуться малими літерами, виділеними жиром, посередині. Викладення тексту кожного розділу слід починати з нової сторінки.

У тексті обов'язково мають бути зроблені посилання на джерела, з яких була запозичена будь-яка інформація.  У такому разі після цитати у квадратних дужках зазначається порядковий номер джерела відповідно до загального списку використаних джерел, а після коми - сторінка на якій розміщено текст цитати, наприклад [24, 41].

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!