« Назад
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Вінницький національний технічний університет
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
до виконання контрольних робіт з дисципліни
“Психологія”
для студентів усіх спеціальностей
заочної форми навчання
Затверджено Методичною радою Вінницького національного технічного університету як методичні вказівки для студентів усіх спеціальностей. Протокол № 5 від 22.01.2013 р.
Вінниця ВНТУ 2013
Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни “Психологія” для студентів усіх спеціальностей заочної форми навчанні / Уклад. М. Д. Прищак, Л. А. Мацко, В. А. Сіверський. – Вінниця : ВНТУ, 2013. – 22 с.
Рекомендовано до видання Методичною радою Вінницького національного технічного університету Міністерства освіти і науки України.
Методичні вказівки передбачається використовувати при виконанні контрольних робіт студентами заочної форми навчання.
Методичні вказівки розроблені відповідно до програми дисципліни “Психологія”.
Укладачі: Микола Дем’янович Прищак, Лариса Анатолівна Мацко, Віталій Анатолійович Сіверський.
Редактор В. О. Дружиніна
Відповідальна за випуск завідувач кафедри філософії та гуманітарних наук О. І. Хома.
Рецензенти: В. І. Клочко, д.пед. н., професор І. О. Головашенко, к. філос. н., доцент
ЗМІСТ
1. Рекомендації та вимоги до виконання контрольної роботи
2. Варіанти контрольних робіт
3. Список рекомендованої літератури
1. Рекомендації та вимоги до виконання контрольної роботи
- Згідно з навчальним планом студенти виконують одну контрольну роботу.
- Робота пишеться державною мовою, подається в письмовому або друкованому варіанті (формат А4, шрифт 14 пт, півтора інтервали між рядками).
- Варіант контрольної роботи вибирається за порядковим номером прізвища студента в алфавітному списку, зафіксованому в журналі групи. Якщо в групі понад 30 студентів, то студентові, прізвище якого, приміром, значиться під номером 31, слід виконувати контрольну роботу варіанта1, під номером 32 – варіанта 2 і т.д.
- Вимоги до відповіді:
а) відповідність темі;
б) науковий характер (наявність посилань на літературу, якою Ви користувались).
в) відображення свого ставлення до теми.
г) обґрунтованість та аргументованість своєї точки зору ( в тому числі конкретними прикладами).
- В контрольній роботі мають бути розкриті всі 3 питання.
- Обсяг контрольної роботи – близько 24-х сторінок письмового (7 – 9 сторінок на кожне питання) або близько 20-и сторінок друкованого тексту формату А4 (5 – 7 сторінок на кожне питання).
- В контрольній роботі має бути перелік питань (план) та список літератури або посилання на електронні джерела, а також титульний лист (див. Зразок титульного листа).
- Список літературних джерел складається окремо до кожного питання і розміщується після викладення відповідного питання.
- Контрольну роботу потрібно оформляти в такій послідовності: титульна сторінка, тема (питання 1), план, вступ, основна частина (3 – 4 пункти плану), висновки, список літератури. Далі у визначеній послідовності викладається питання 2 та питання 3.
- Робота має бути зареєстрована в деканаті вашого факультету та на кафедрі ФГН (секція ГН) (ауд. 2360).
- Термін подання контрольної роботи встановлюється згідно графіком навчального процесу, але не пізніше як за 10 днів до початку сесії (дня складання заліку). Контрольні, здані пізніше визначеного терміну приймаються і перевіряються в десятиденний термін і студент складає залік в день, визначений для ліквідації заборгованості.
- Якщо контрольна робота повторює вже здану, вона не зараховується.
- Якщо контрольна робота не зарахована, Ви зможете її отримати на кафедрі ФГН (секція ГН) для доопрацювання.
2. Варіанти контрольних робіт
Варіант № 1.
1. Психологічні знання та їх застосування в різних сферах життя. Психологічна культура особистості.
2. Відчуття, сприймання, мислення як форми та рівні пізнавального процесу психіки особистості.
3. Вчення про соціальну групу в психології.
Література: 1) 41; 81; 82; 87; 89; 97;
2) 49; 81; 87; 97;
3) 64; 65; 81; 87; 91; 94; 103
Варіант № 2
1. Історичні етапи розвитку психологічних знань.
2. Пам’ять як форма пізнавального процесу психіки особистості. Розвиток пам’яті.
3. Міжособистісні конфлікти.
Література: 1) 81; 87; 89; 97;
2) 4; 79; 69; 81; 87; 97;
3) 15; 16; 26; 32; 36; 54; 75; 115
Варіант № 3
1. Методи психологічних досліджень. Використання методів психологічних досліджень, їх позитивні сторони та недоліки.
2. Мислення як ключова форма пізнавального процесу психіки особистості.
3. Внутрішньоособистісні конфлікти.
Література: 1) 81; 87; 89;;
2) 49; 81; 87; 97;
3) 15; 26; 129; 131
Варіант № 4
1. Психологія особистості. Сучасні теорії психології особистості.
2. Увага. Значення уваги в навчально-виховному процесі.
3. Конфлікти в соціальних групах.
Література: 1) 7; 18; 73; 124;
2) 23; 42; 81; 87; 97; 120;
3) 26; 32; 36; 40; 54; 65; 75; 103; 115
Варіант № 5
1. Фрейдизм, як психологічна теорія особистості. Психоаналіз.
2. Уява. Значення уяви в формуванні творчої особистості.
3. Проблема міжособистісного взаєморозуміння.
Література: 1) 71; 87; 124; 143;
2) 23; 42; 81; 87; 97;
3) 29; 32; 36; 66; 131; 155; 158
Варіант № 6
1. Неофрейдистські теорії особистості.
2. Мова та мовлення, їх значення у пізнавальній діяльності.
3. Вербальна комунікація (спілкування).
Література: 1) 71; 87; 118; 155;
2) 23; 42; 81; 87; 97;
3) 31; 68; 89; 97; 142
Варіант № 7
1. Біхевіористські теорії особистості.
2. Емоційні процеси психіки особистості. Емоції та почуття.
3. Невербальна комунікація (спілкування).
Література: 1) 19; 87; 118; 124;
2) 45; 51; 58; 61; 81; 87; 97; 141;
3) 31; 68; 89; 97; 114; 142
Варіант № 8
1. Гуманістичні теорії особистості.
2. Вольові процеси психіки особистості. Розвиток волі.
3. Актуалізація та маніпуляція у міжособистісній взаємодії.
Література: 1) 83; 118; 119; 124;
2) 50; 52; 81; 87; 97; 100;
3) 15; 34; 85; 106; 114; 158
Варіант № 9
1. Трансперсональні теорії особистості.
2. Психічні стани особистості.
3. Соціально-психологічний клімат у соціальній групі.
Література: 1) 81; 85; 89; 97; 118; 124;
2) 81; 87; 97; 100; 123; 129;
3) 9; 17; 89; 92
Варіант № 10
1. Гештальтпсихологія.
2. Природа темпераменту особистості.
3. Соціометричні дослідження соціальних груп.
Література: 1) 89; 113; 118; 124;
2) 66; 87; 97; 100; 125; 128; 139; 151;
3) 9; 17; 92; 89
Варіант № 11
1. Когнітивні психологічні теорії.
2. Прояв властивостей темпераменту особистості в різних сферах життя особистості (професійна діяльність, сімейні стосунки, спілкування та ін.).
3. Психологія кохання.
Література: 1) 81; 89; 118; 124; 135;
2) 64; 66; 87; 97; 100; 128; 151;
3) 52; 61; 87; 96; 97; 100; 141; 146
Варіант № 12
1. Теорія трансакційного аналізу Е. Берна.
2. Характер особистості. Формування характеру.
3. Психологія дружби.
Література: 1) 15; 16; 87; 124;
2) 81; 87; 97; 100; 123;
3) 52; 61; 87; 96; 97; 100; 141; 146
Варіант № 13
1. Самооцінка особистості.
2. Акцентуації характеру та їх вплив на поведінку особистості.
3. Психологія сімейних стосунків.
Література: 1) 81; 87; 88; 97; 100;
2) 72; 137; 158;
3) 52; 56; 141; 146; 154
Варіант № 14
1. Самоактуалізація особистості (А. Маслоу, К. Роджерс).
2. Задатки та здібності особистості.
3. Психологія щастя. Як навчитися почувати себе щасливим.
Література: 1) 83; 87; 97; 119;
2) 30; 37; 87; 97; 147;
3) 6; 8; 70; 83
Варіант № 15
1. Творчість особистості.
2. Стрес як психологічний стан особистості. Стрес та дистрес.
3. Психологія успіху.
Література: 1) 60; 121; 122;
2) 81; 87; 97; 100; 123; 129;
3) 6; 29; 34; 45; 47; 62; 70; 106
Варіант № 16
1. Природа сну. Снобачення як джерело знань людини про себе.
2. Аналіз та засоби подолання стресу.
3. Психологія реклами.
Література: 1) 71; 97; 100; 143; 144;
2) 81; 87; 97; 100; 123; 129;
3) 46; 47; 90
Варіант № 17
1. Нейро-лінгвістичне програмування.
2. Інтелект. Дослідження інтелекту.
3. Психологія гендеру.
Література: 1) 2; 13; 102;
2) 37; 38; 87; 100; 123; 147;
3) 3; 12; 14; 52; 104
Варіант № 18
1. Розвиток психіки і свідомості.
2. Мотиваційна сфера особистості.
3. Політична психологія.
Література: 1) 27; 87; 97; 100; 123;
2) 87; 87; 100;
3) 3; 47; 48; 93; 103; 104
Варіант № 19
1. Сомосвідомість особистості.
2. Психофізіологічні особливості людей різного віку.
3. Психологія менеджменту.
Література: 1) 27; 87; 97; 100; 123;
2) 67; 101; 125; 155;
3) 66; 93; 151
Варіант №20
1. Стреси та їх профілактика.
2. Спрямованість особистості.
3. Психологія бізнесу.
Література: 1) 81; 87; 97; 100; 123; 129;
2) 27; 87; 97; 100; 123;
3) 64; 65; 74; 93; 128; 151
Варіант № 21
1. Психологічна теорія діяльності.
2. Психологічні тренінги. Історія, сутність. застосування.
3. Психологія кольору
Література: 1) 97; 100; 123;
2) 19; 44; 55; 124; 157;
3) 1; 35; 79; 80; 130; 156
Варіант № 22
1. Вікові особливості психологічного розвитку індивіда.
2. Проблема лідерства та керівництва.
3. Соціалізація особистості.
Література: 1) 67; 101; 125; 155;
2) 64; 66; 128; 151;
3) 3; 9; 19; 44; 124; 157
Варіант № 23
1. Свідома та несвідома сфери психіки особистості.
2. Розвиток комунікативних якостей особистості.
3. Віртуальна реальність та проблеми кіберзалежності.
Література: 1) 88; 88; 100; 143; 144;
2) 31; 142; 150; 151;
3) 10; 63; 95; 159
Білет № 24
1. Психологічні аспекти залежної поведінки та її подолання (наркоманія, алкоголізм, паління, емоційна залежність).
2. Психологія лідерства.
3. Психологія гри.
Література: 1) 10; 63; 95; 159;
2) 64; 66; 128; 151;
3) 19; 55; 124; 157
Варіант № 25
1. Конституційні теорії темпераменту.
2. Візуальна психодіагностика. Як читати людину за її зовнішнім виглядом.
3. Проблеми адаптації особистості.
Література: 1) 97; 112; 123; 125; 139;
2) 114; 140; 156;
3) 3; 59; 63; 84; 94; 95; 104; 105
Список рекомендованої літератури
- Агостон Ж. Теория цвета и ее применение в искусстве и дизайне / Ж. Агостон. – М. : Мир, 1982. – 184 с.
- Андреас С., Фолкнер Ч. НЛП. Новые технологии достижения успеха С. Андреас, Ч. Фолкнер. – К. : София; М. : ИД Гелиос, 2001. – ? с.
- Андреева Г. М. Социальная психология / Г. М. Андреева. – М. : Аспект Пресс, 2001. – 376 с.
- Андреева О. А. Техника тренировки памяти / О. А. Андреева. – Екатеринбург : НЕССИ-Пресс, 1992. – 192 с.
- Андриенко Е. В. Социальная психология: учеб. пособие / Е. В. Андриенко – М. : Академия, 2001. – 264 с.
- Аргайл М. Психология счастья/ Аргайл М. – М. : Прогресс, 1990. – 336 с.
- Асмолов А. Г. Психология личности. Принципы общепсихологического анализа: учебник / Асмолов А. Г. – М. : МГУ, 1990. – 367 с.
- Ассанджоли Р. Психосинтез: теория и практика / Р. Ассанджоли – М. : REFL-book, 1994. – 320 с.
- Афанасьева Т.А. Социально-психологический климат / Т. А. Афанасьева. – М.: ИСИ МГУДТ, 2003.
- Ахмед Ю. И. Чатовая зависимость как психосоциальная проблема / Ю. И. Ахмед. – М. : ?, 1991. – ? с.
- Безпалько О. В. Соціальна педагогіка: в схемах і таблицях: навч. посібник / О. В. Безпалько. – К. : Центр навч. літератури, 2003. – 137 с.Бендас Т. В. Гендерная психология : учеб. пособие / Т. В. Бендас. – СПб. : Питер, 2005. – 431с.
- Бэндлер P. Из лягушек – в принцы. Вводный курс НЛП тренинга / P. Бэндлер, Д. Гриндер. – М.: Флинта, 2000. – ?с.
- Берн Ш. Гендерная психология / Ш. Берн. – СПб., 2001. – ? с.
- Берн Э. Игры, в которые играют люди. Люди, которые играют в игры / Э. Берн. – СПб. : Лениздат, 1992. – 400 c.
- Берн Э. Трансактный анализ и психотерапия / Э. Берн. – М. : Братство, 1992. – 224 c.
- Бойко В. В. Социально-психологический климат коллектива и личность / В. В. Бойко, А. Г. Ковалев, В. Н. Панферов. – М.: Мысль, 1998. – ? с.
- Болтівець С. I. Практична психологія. Методи вивчення особистості / С. I. Болтівець, Н. А. Бастуй, С. В. Васьківська. – Вип.I. – Суми : Мрія, 1992. – 440 с.
- Вачков И. Основы технологии группового тренинга. Психотехники / И. Вачков. –М.: Изд-во “Ось-89”, 2000. ? с.
- Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи: метод. посібник / С. С. Вітвицька. – К. : Центр навч. літератури, 2003.– 316 с.
- Власова О. І. Педагогічна психологія: навч. посібник / О. І. Власова. – К. : Либідь, 2005. – 400 с.
- Вознюк Н. М. Етико-педагогічні основи формування особистості: навч. посібник / Н. М. Вознюк. – К. : Центр навч. літератури, 2005. – 196 с.
- Волошина В. В. Загальна психологія : практикум : навч. посібник / Волошина В. В., Долинська Л. В., Ставицька С. О., Темрук О. В. – К. : Каравела, 2005. – 280 с.
- Выготский Л. С. Психология / Выготский Л. С. – М. : ЭКСМО-Пресс, 2000. – 1008 с.Гамезо М.В.Атлас по психологии / Гамезо М.В., Домашенко И.А.– М. : Просвещение, 1998. – 272 с.
- Герасіна Л. М. Конфліктологія: підручник / [Герасіна Л. М., Панов М. І., Осіпова Н. П. та ін.] – Харків : Право, 2002. – 256 c.
- Гиппенрейтер Ю.Б.Введение в общую психологию/ Ю. Б. Гиппенрейтер. – М. : ЧеРо, 1996. – 336 с.
- Годфруа Ж. Что такое психология: в 2-х т / Ж. Годфруа – М. : Мир, 1992. – 376 c.
- Головаха Е. И. Психология человеческого взаимопонимания / Головаха Е. И. , Панинос Н. В. – К. : Политиздат, 1989. – 189 c.
- Голубева Э.А. Способности и индивидуальность / Голубева Э.А. – М. : Прометей, 1993. – 304 с.
- Горянина В. А. Психология общения: учебное пособие / В. А. Горянина. – М. : Академия, 2004. – ? с.
- Гришина Н. В. Психология конфликта / Н. В. Гришина. – СПб. : Питер, 2006. – 464 c.
- Гура О. І. Вступ до спеціальності “Педагогіка вищої школи”: навч. посібник / О. І. Гура. – К. : Центр навч. літератури, 2005. – 224 с.Дейл Карнегі. Як завойовувати друзів та впливати на людей / Дейл Карнегі. – Харків : Промінь, 2001. – 560 c.
- Джад Д. Цвет в науке и технике / Д. Джад, Г. Вышецки. – М. : Мир, 1978. – 592с.
- Джелалі В. О. Психологія вирішення конфліктів: навч. посібник / В. О. Джелалі. – Харків-Київ : Р.И.Ф., 2006. – 320 с.
- Дружинин В. Н. Психология общих способностей / В. Н. Дружинин. – СПб. : Изд-во Питер-Ком, 1999. – 368 с.
- Дружинин Н. Развитие и диагностика способностей / Н. Дружинин, В. Шариков. – М. : ПЕРСЭ, 1991. – 480 с.
- Дубравська Д. М. Основи психології: навч. посібник / Дубравська Д. М. – Львів : Світ, 2001. – 296 с.
- Дуткевич Т. В. Конфліктологія з основами психології управління: навч. посібник / Дуткевич Т. В. – К. : Центр навч. літератури, 2005. – 456 c.
- Ждан А. И. История психологии: от Античности до наших дней / А. И. Ждан. – М. : МГУ, 1990. – 367 с.
- Загальна психологія: підручник / За заг. ред. Максименка С. Д. – Вінниця : Нова книга, 2004. – 704 с.
- Загальна психологія : підручник / [Скрипченко О. В., Долинська Л. В. , Огороднійчук З. В. та ін.] – К. : Либідь, 2005. – 464 с.
- Зайцева Т. Теория психологического тренинга. Речь / Т. Зайцева. – М.: Смысл, 2002. – ? с.
- Занюк С. С. Психологія мотивації та емоцій: навч. посібник /С. С. Занюк – Луцьк : Вид. Волинського держ. університету, 1997. – 180 с.Зазыкин В. Г. Психология в рекламе / В. Г. Зазыкин. – М. : Дата Стром, 1992. – 64 c.
- Зимбардо Ф. Социальное влияние / Ф. Зимбардо М. Ляйпе – СПб. : Питер, 2000. – 448 c.
- Иванов В. И. Политическая психология / В. И. Иванов. – М. : ?, 1990. – 218 с.
- Иванов Е. Ф. Психология мышления и памяти : учеб. пособие / Е. Ф. Иванов. – X. : ХГУ, 1990. – 387 с.
- Иванников В. А. Психологические механизмы волевой регуляции / В. А. Иванников. – М. : МГУ, 1991. – 140 с.
- Изард К. Психология эмоций / К. Изард – СПб. : Питер, 2000. – 464 с.
- Ильин Е. П. Дифференциальная психофизиология мужчины и женщины / Е. П. Ильин. – СПб. : ?, 2002. – ? с.
- Ильин П. М. Психология воли / П. М. Ильин. — СПб. : Кондор, 2000. – 78 с.
- Ішмуратов А. Т. Конфлікт і згода / А. Т. Ішмуратов. – К. : Наукова думка, 1996. – 190 с.
- Кавтарадзе Д. Н. Обучение и игра. Введение в активные методы обучения / Д. Н. Кавтарадзе. – М.: Московский психолого-социальный институт Флинта, 1998. – 192 с.
- Карабанова О. А. Психология семейных отношений и основы семейного консультирования: учебное пособие / О.А. Карабанова. – М. : Гардарики, 2004. – 320 с.
- Карелина А. А. Психологические тесты: в 2-х т. / А. А. Карелина. – М. : ВЛАДОС, 2003. – 248 с.
- Кириленко Т. С. Психологія: емоційна сфера особистості: навч. посібник / Т. С. Кириленко. – К. : Либідь, 2007. – 256 с.
- Клейберг Ю. А. Психология девиантного поведения / Ю. А. Клейберг. – М. : Профиздат, 2001. – 454 с.
- Клименко В. В. Психологія творчості: навч. посібник / В. В Клименко. – К. : Центр навч. літератури, 2006. – 480 с.
- Кон И. С. Дружба / И.С. Кон. – СПб. : Питер, 2005. – 330 c.Корнелиус Х. Выиграть может каждый / Х. Корнелиус, Ш Фэйр. – М. : Стрингер, 1992. – 116 с.
- Корягина О.П. Проблемы мобильной зависимости и причины их возникновения / О. П. Корягина // Вопросы психологии. – 2006.– № ?. – С. ? – ?
- Кричевский Р. Л. Психология малой группы: теоретический и прикладной аспекты / Р. Л. Кричевский, Е. М. Дубовская. – М. : Изд-во МГУ, 1991. – 207 c.Крысько В. Г. Социальная психология : словарь-справочник / В. Г. Крысько. – Минск : Харвест, 2001. – 688 c.
- Кубрак О. В. Етика ділового та повсякденного пілкування: навч. посібник / О. В. Кубрак. – Суми : ВТД “Університетська книга”, 2001. – 288 с.
- Кутішенко В. П. Вікова та педагогічна психологія (курс лекцій): навч. посібник / В. П. Кутішенко. – К. : Центр навч. літератури, 2005. – 128 c.
- Лабунская В.А. Невербальное поведение / В. А. Лабунская. – Ростов-на-Дону, 1986
- Лапп Д. Улучшаем память в любом возрасте: пер. с франц. / Д. Лапп. – М. : Мир, 1993. – 240 с.
- Леви В. Л. Исскуство быть собой / Леви В. Л. – М. : Знание, 1977. – 208 с.
- Левчук Л. Т. Психоаналіз: історія, теорія, мистецька практика / Л. Т. Левчук– К. : Либідь, 2002. – 255 c.
- Леонгард К. Акцентуированные личности / К. Леонгард. – К. : Эксмо-Пресс, 2001.– 544 с.
- Леонтьев Д. А. Очерк психологии личности / Д. А. Леонтьев. – М. : Смысл , 1997. – 64 с.
- Лесько О. Й. Етика ділових відносин : навч. посібник / О. Й. Лесько, М. Д. Прищак, О. Б. Залюбівська, Г. Г. Рузакова. – Вінниця : ВНТУ, 2011. – 320 с.
- Ликсон Ч. Конфликт: семь шагов к миру / Ч. Ликсон. – М. : СПб. : Питер, 1997. – 149 с.
- Личко А. Е. Психопатии и акцентуации характера у подростков / Ю. Б. Гиппенрейтер, В. Я. Романов. — Санкт-Петербург: Речь, 2009. -– 256 с.
- Ложкин Г. В. Практическая психология конфликта: учеб. пособие / Г. В. Ложкин, Н. И. Повякель. – К. : МАУП, 2000. – 256 c.
- Лозниця В. С. Психологія і педагогіка: основні положення: навч. посібник / В. С. Лозниця. – К. : ЕксОб, 1999. – 303 с.Люшер М. Какого цвета ваша жизнь. Закон гармонии в нас / М. Люшер. – М.: Hippo, 2003. – 252 с.
- Люшер М. Цветовой тест Люшера / М. Люшер. – М. : ACT; СПб. : Сова, 2005. – 192 с.
- Максименко С. Д. Загальна психологія: навч. посібник / С. Д. Максименко. – К. : Центр навч. літератури, 2004. – 272 с.
- Марцинковская Т. Д. История психологии : учебн. пособие / Т. Д. Марцинковская. – М. : Изд. центр “Академия”, 2001. – 291с.
- Маслоу А. Психология бытия / А. Маслоу. – М. : Ваклер, 1997. – 300 с.Майерс Д. Социальная психология / Д. Майерс – СПб. : Питер, 1997. – 686 c.
- Майков В. Трансперсональная психология. Истоки, история, современное состояние / В. Майков, В. Козлов. – М. : АСТ, 2004. – ? с.
- Мацко Л. А. Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни “Основи психології та педагогіки” / Л. А. Мацко, М. Д. Прищак, Т. В. Первушина. – Вінниця : ВНТУ, 2006. – 67 с.
- Мацко Л. А. Основи психології та педагогіки : навч. посібник / Л. А. Мацко., М. Д. Прищак– Вінниця : ВНТУ, 2009. – 158 с.
- Мацко Л. А. Основи психології та педагогіки. Психологія : лабораторний практикум / Мацко Л. А., Прищак М. Д., Первушина Т. В. – Вінниця : ВНТУ, 2011. – 139 с.
- Мацко Л. А. Основи психології та педагогіки : навч. посібник для студентів заочної форми навчання / Л. А. Мацко, М. Д. Прищак В. Ю. Годлевська. – Вінниця : ВНТУ, 2009. – 158 с.
- Мокшанцев Р. И. Психология рекламы : учеб. пособие / Р. И. Мокшанцев. – М. : ИНФРА, 2001. – 228 c.
- Мокшанцев Р. И. Социальная психология : учеб. пособие / Р. И. Мокшанцев, А. В. Мокшанцева. – М. : “ИНФРА-М”, 2001. – 408 с.
- Морено Я. Л. Социометрия / Я.Л. Морено. – М. : ?, 2003. – ? с.
- Морозов А. В. Деловая психология / А. В. Морозов. – СПб. : Союз, 2000. – 576 с.Москаленко В. В. Соціальна психологія : підручник / В. В. Москаленко. – К. : Центр навч. літератури, 2005. – 624 c.
- Москаленко В. Д. Зависимость: семейная болезнь / В. Д. Москаленко. – М. : PerSe: ПЕР СЭ, 2002. – ? с.
- Мєй Р. Любов и воля / Р. Мєй. – М. : Киев : Рефл-бук: Ваклер, 1997. – 376 с.
- М’ясоїд П. А. Загальна психологія: навчальний посібник / П. А. М’ясоїд – К. : Вища школа, 2001. – 487 с.
- Немов Р. С. Психология / Р. С. Немов. – М. : Просвещение, 1995. – 500 с.
- Немов Р. С. Психология: Словарь-справочник: В 2-х ч. Ч.1 / Р. С. Немов. – М. : Владос-ПРЕСС, 2003. – 304 с.
- Немов Р. С. Психология: в 3-х т. / Р. С. Немов. – М. : Просвещение, 1995. – 631 с.
- Обухова Л. Ф. Детская (возрастная) психология / Л. Ф. Обухова. – М.: Российское педагогическое агентство. 1996. – 374 с.
- О’Коннор Д. Принципы NLP / Д. О’Коннор, Я. Мак-Дермотт. – К.: София, 2000. – ? с.
- Ольшанский Д. В. Психология мас / Д. В. Ольшанский. – СПб. : Питер, 2002. – 363 c.
- Орбан-Лембрик Л. Е. Соціальна психологія: підручник: у 2-х кн. Кн.1: Соціальна психологія особистості і спілкування / Л. Е. Орбан-Лембрик. – К. : Либідь, 2004. – 574 c.
- Орбан-Лембрик Л. Е. Соціальна психологія: Підручник: у 2-х кн. Кн. 2: Соціальна психологія груп. Прикладна соціальна психологія / Л. Е. Орбан-Лембрик. – К. : Либідь, 2006. – 560 c.
- Осипова А. А. Манипуляции в общении и их нейтрализация: умей сказать “нет!” / А. А. Осипова. – Ростов н/Д : Феникс, 2006. – 220 c.
- Основи психології : навч. посібник / [Веракіс А. І., Завалевський Ю. І. , Левківський К. М.]. – Х. – К., 2005. – 416 с.
- Основи психології : підручник / За заг. ред. О. В. Киричука В. А. Роменця. – К. : Либідь, 2002. – 632 с.
- Палеха Ю. І. Етика ділових відносин: навч. посібник / Ю. І. Палеха. – К. : Кондор, 2008.– 356 с.
- Панок В. Основи практичної психології: підручник / В. Панок, Т. Титаренко, Н. Чепелєва та ін. – К. : Либідь, 2003. – 536 с.
- Пашукова Т. І. Практикум із загальної психології / За ред. Пашукової Т. І. – К. : Т-во “Знання”, КОО, 2000. – 204 с.
- Первин Л. Психология личности: Теории и исследования / Л. Первин, О. Джон. – М. : Аспект Пресс, 2000. – 607 с.
- Перлз Ф. Теория гештальттерапии / Ф. Перлз. – М.: Институт общегуманитарных исследований, 2001. – ? с.
- Пиз А. Язык телодвижений: Как читать мысли других по их жестам / А. Пиз – СПб. : Изд. дом “Рутенберг”, 2000. – 272 c.
- Прикладная конфликтология: хрестоматия / Сост. К. В. Сельченок. – Минск : Харвест, 1999. – 624 c.
- Психологические тесты / Под. ред. Карелина А. А.: В 2-х т. – М. : ВЛАДОС, 2003. – Т. 2. – 248 с.
- Психологія : підручник / За ред. Ю. Л. Трофімова– К. : Либідь, 2001. – 560 с.
- Роджерс К. Взгляд на психотерапию. Становление человека / К. Роджерс – М. : Прогресс, 1998. – 480 с.
- Роджерс К. Клиентоцентрированная терапия / К. Роджерс. – М. : Ваклер, 1997. – 436 с.
- Романов В. Я. Психология внимания / В. Я. Романов,В. А.Роменец, Ю. Б. Дормашев. – М. : Тривола, 1995. – 347 с.
- Роменець В. А. Психологія творчості: навч. посібник / В. А. Роменець – К. : Либідь, 2001. – 288 с.
- Рибалка В. В. Психологія розвитку творчої особистості / В. В. Рибалка– К. : ІЗМН, 1996. – 236 с.
- Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн– СПб. : Питер, 2000. – 712 с.
- Рудестам К. Групповая психотерапия / К. Рудестам. М.: ? 1998. – ? с.
- Русалов В. М. Биологические основы индивидуально-психологических различий / В. М. Русалов. – М. : Наука, 1979. – 352 с.
- Русинка І. І. Психологія : навч. посібник / І. І. Русинка. – К. : Знання, 2007. – 367 с.
- Сабуров А. С. Психология : курс лекций / А. С. Сабуров. – К. : Лекс, 1996. – 205 c.
- Самыгин С.И. Психология управления/ С.И. Самыгин, Л. Д. Столяренко. – Ростов н/Д: Феникс, 1997. – ? с.
- Селье Г. Стресс без дистресса / Г. Селье – М. : Прогресс, 1982. – 127 с.
- Серов, Н. В. Светоцветовая терапия. Смысл и значение цвета: информация - интеллект / Н. В. Серов. – СПб.: Речь, 2001. – 256 с.
- Скотт Дж. Г. Конфликты: пути их преодоления / Дж. Г. Скотт. – К. : Внешторгиздат, 1991. – 191 с.
- Скрипченко О. В. Загальна психологія: підручник / Скрипченко О. В., Долинська Л. В., Огороднійчук З. В. – К. : Либідь, 2005. – 464 с.
- Скрипченко О. Загальна психологія: навч. посібник / Скрипченко О., Долинська Л., Огороднійчук З. та ін. – К. : “А.П.Н.”, 1999. – 463 с.
- Смит И. Современные системы психологи / И. Смит. – СПб. : Прайм-ЕВРОЗНАК, 2003. – 384 с.
- Солсо Р. Когнитивная психология / Р. Солсо. – СПб. : Питер, 2006. – 589 с.
- Степанов О. М. Основи психології і педагогіки: навч. посібник / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. – К. : Академвидав, 2005. – 520 с.
- Столяренко Л. Д. Основы психологии / Столяренко Л. Д. – Ростов-на-Дону : Феникс, 1997. – 721 с.
- Столяренко А. М. Психология и педагогика: учеб. пособие / А. М. Столяренко. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2004. – 423 с.
- Стреляу Я. Роль темперамента в психическом развитии: Пер. с пол. Я. Стреляу. – М.: Прогресс, 1982. – 230 с.
- Тараненко В. И. Управление персоналом, корпоративный мониторинг, психодиагностика. Тесты для отбора персонала / В. И. Тараненко. – М., 2002. – ? с.
- Тозман Л.Я. Психология эмоциональных отношений/ Л.Я. Тозман – М. : Изд-во МГУ, 1987.– ? с.
- Трухін І. О. Соціальна психологія спілкування: навч. посібник / І. О. Трухін. – К. : Центр навч. літератури, 2005. – 335 c.
- Фрейд З. Введение в психоанализ : Лекции / З. Фрейд. – СПб. : Питер, 2002. – 384 с.
- Фрейд З. Толкование сновидений / З. Фрейд. – К. : Здоров’я, 1991. – 384 с.
- Фромм Э. Душа человека / Э. Фромм – М. : Республика, 1992. – 402 с.
- Фромм Э. Искусство любить : пер. с англ. / Э. Фромм.– СПб. : Азбука-классика, 2005. – ? с.
- Холодная М. А. Психология интеллекта: парадоксы исследования / М. А. Холодная. – М. : Томск, Барс, 1997. – 392 c.
- Цигульська Т.Ф. Загальна та прикладна психологія: навч. посібник / Цигульська Т. Ф. – К. : Наукова думка, 2000. – 192 с.
- Цимбалюк І. М. Психологія / І. М. Цимбалюк. – К. : Професіонал, 2004. – 214 с.
- Цюрупа М. В. Основи конфліктології та теорії переговорів: навч. посібник / М. В. Цюрупа. – К. : Кондор, 2004. – 182 c.
- Чайка Г. Л. Культура ділового спілкування менеджера: навч. посібник / Г. Л. Чайка. – К. : Знання, 2005. – 442 с.
- Шмуратов А. Т. Конфлікт і згода / А. Т. Ішмуратов. – К. : Наукова думка, 1996. – 190 с.
- Шостром Э. Анти-Карнеги / Э. Шостром – Минск : Попурри, 1996. – 398 c.
- Шнейдер Л. Б. Психология семейных отношений : Курс лекций / Л. Б. Шнейдер. – М. : Апрель-Пресс, Изд-во ЭКСМО-Пресс, 2000. – 512 с.
- Шихи Г. Возрастные кризисы. Ступени личностного роста / Г. Шихи. – СПб. : “Ювента”, 1999. – 434 с.
- Щёкин Г.В. Визуальная психодиагностика: познание людей по их внешности и поведению / Г. В. Щёкин. – М., 2007. – 616 с.
- Эльконин Д. Б. Психология игры / Д. Б. Эльконин. – М. : ?, 1978. – ? с.
- Юнг К. Г Психологические типы / К. Г. Юнг. – М. : ООО “Попурри”, 1998. – 656 с.
- Юрьева Л. Н. Компьютерная зависимость: формирование, диагностика, коррекция и профилактика : монография / Л. Н. Юрьева. Т. Ю. Больбот. – Днепропетровск : Пороги, 2006. – ? с.
4. Зразок титульного листа
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту
Вінницький національний технічний університет
Інститут менеджменту
Кафедра філософії та гуманітарних наук
Контрольна робота з дисципліни
“ПСИХОЛОГІЯ”
Варіант №
Виконав:
Перевірив: __________
Вінниця 2013
Навчальне видання
Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни “Психологія” для студентів усіх спеціальностей та всіх форм навчання.
Укладачі: Микола Дем’янович Прищак, Лариса Анатолівна Мацко, Віталій Анатолійович Сіверський.
Оригінал-макет підготовлено М.Д. Прищаком.
Підписано до друку
Формат 29,7 ´ 42 ¼. Папір офсетний.
Гарнітура Times New Roman.
Друк різографічний Ум. друк. арк.
Наклад 100 прим. Зам. №
Вінницький національний технічний університет,
методичний відділ ВНТУ.
21021, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 95.
ВНТУ, к. 2201.
Тел. (0432) 59-87-36.
Свідоцтво суб’єкта видавничої справи
серія ДК № 3516 від 01.07.2009 р.
Віддруковано у Вінницькому національному технічному університеті
в ком’ютерному інформаційно-видавничому центрі.
21021, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 95.
ВНТУ, ГНК, к. 114.
Тел. (0432) 59-85-32.
Свідоцтво суб’єкта видавничої справи
серія ДК № 3516 від 01.07.2009 р.
З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!
|