Роздрукувати сторінку
Главная \ Методичні вказівки \ Методичні вказівки \ 15 Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з навчальної дисципліни Бухгалтерський облік, Київський університет ринкових відносин

Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з курсу Бухгалтерський облік, КУРВ

« Назад

ЗАВДАННЯ   ДО   ВИКОНАННЯ   КОНТРОЛЬНОЇ   РОБОТИ

СТУДЕНТАМИ   ЗАОЧНОЇ   ФОРМИ   НАВЧАННЯ

СПЕЦІАЛЬНОСТІ  «ФІНАНСИ І КРЕДИТ» “ОБЛІК   І   АУДИТ”   ТА   “МЕНЕДЖМЕНТ”

З   ДИСЦИПЛІНИ   «БУХГАЛТЕРСЬКИЙ  ОБЛІК»

1. Загальні положення

Навчальним планом заочної форми підготовки фахівців передбачена контрольна робота з курсу “Бухгалтерський облік” для студентів спеціальності “Облік і аудит” та “Менеджмент”.

Мета контрольної роботи – перевірка теоретичних знань з дисципліни та вміння їх застосовувати під час вирішення конкретних завдань.

2. Вимоги до змісту та оформлення контрольної роботи

Під час виконання контрольної роботи студент повинен дати відповідь на теоретичні питання, перелік яких знаходиться у додатку 1, та вирішити задачі, наведені у додатку 2.

Варіант контрольної роботи визначається за списком групи.

Таблиця розподілу варіантів контрольної роботи

Номер варіанту

Номери задач

Номер теоретичного питання

1, 20, 39

1, 5, 9, 13

1, 20, 39, 58

2, 21, 40

2, 6, 10, 14

2, 21,40, 59

3, 22

3, 7, 11, 15

3, 22, 41, 60

4, 23

4, 8, 12, 16

4, 23, 42, 61

5, 24

1, 6, 11, 16

5, 24, 43, 62

6, 25

2, 7, 12, 13

6, 25, 44, 63

7, 26

3, 8, 9, 14

7, 26, 45, 64

8, 27

4, 5, 10, 15

8, 27, 46, 65

9, 28

1, 7, 9, 15

9, 28, 47, 66

10, 29

2, 8, 10, 16

10, 29, 48, 67

11, 30

3, 5, 11, 13

11, 30, 49, 68

12, 31

4, 6, 12, 14

12, 20, 31, 50

13, 32

4, 7, 10, 13

13, 21, 32, 51,

14, 33

1, 8, 11, 14

14, 22, 33, 52,

15, 34

3, 6, 9, 16

15, 23, 34, 53,

16, 35

1, 9, 12,15

16, 24, 35, 54,

17, 36

2, 5, 13, 16

17, 25, 36, 55,

18, 37

3, 6, 9, 13

18, 26, 37, 56,

19, 38

4, 7, 12, 14

19, 27, 38, 57,

У списку літератури наведені лише основні нормативні документи, які можна використати для підготовки контрольної роботи.

Під час вирішення практичної частини завдання слід виконати необхідні розрахунки.

Контрольна робота повинна бути виконана у зошиті або на листах формату А4 та подана для перевірки на кафедру не пізніше, як за тиждень до початку сесії.

Зразок оформлення титульної сторінки контрольної роботи наведено у додатку 3.

3. Список рекомендованої літератури

  1. закон України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999р. № 996 –XIV.
  2. Податковий кодекс України.
  3. Закон України від 15.11.96 р. № 504/96-ВР “Про відпустки”, зі змінами і доповненнями.
  4. Закон України від 20.05.99 р. № 679-ХІV “Про зайнятість населення”, зі змінами і доповненнями.
  5. Закон України від 24.03.95 р. № 108-95-ВР “Про оплату праці”, зі змінами і доповненнями.
  6. Інструкція про службові відрядження в межах України та за кордон, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.03.98 р. № 59.
  7. План рахунків бухгалтерського облік активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 30.11.99 р. № 291
  8. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 “Загальні вимоги до фінансової звітності”, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 31.03.99 р. № 87.
  9. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 2 “Баланс”, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 31.03.99 р. № 87, зі змінами і доповненнями.
  10. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 3 “Звіт про фінансові результати”, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 31.03.99 р. № 87, зі змінами і доповненнями.
  11. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 7 “Основні засоби”, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 27.04.2000 р. № 92, зі змінами і доповненнями.
  12. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 8 “Нематеріальні активи”, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 18.10.99 р. № 242, зі змінами і доповненнями.
  13. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 9 “Запаси”, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 20.10.99 р. № 246, зі змінами і доповненнями.
  14. положення (стандарт) бухгалтерського обліку 10 “Дебіторська заборгованість”. Затверджено наказом Міністерства фінансів України від 8.10.1999 року № 237.
  15. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 11 “Зобов’язання”. Затверджено наказом Міністерства фінансів України від 31.01.2000 року № 20.
  16. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 14 “Оренда”. Затверджено наказом Міністерства фінансів України від 28.07.2000 року № 181.
  17. Положення (стандарт) бухгалтерського облік у 15 “Дохід”. Затверджено наказом Міністерства фінансів України від 29.11.1999 року № 290.
  18.  Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 “Витрати”. Затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 31.12.99 р. № 318.
  19. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 р. № 88
  20. Порядок складання декларації про прибуток підприємства, затверджений наказом ДПА України від 08.07.97 р. “ 214, у редакції наказу ДПА України від 21.01.98 р. № 37, зі змінами і доповненнями.
  21. Методичні рекомендації щодо застосування регістрів бухгалтерського обліку, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 29.12.2000 р. № 356.
  22. Бухгалтерський облік та фінансова звітність в Україні: Навчально-практичний посібник / За ред. С.Ф. Голова. – Дніпропетровськ, ТОВ “Баланс-Клуб”, 2000. – 768 с.
  23. Грабова Н.М., Кривоносов Ю.Г. Облік основних господарських операцій в бухгалтерських проводках: Навч. посібник: 3-тє вид., допов. - К.:А.С.К., 2001. - 416с. - (Економіка. Фінанси. Право.).
  24. Партин Г.О. Бухгалтерський облік: основи теорії та практики: Навч. Посіб. – К.: Т-во “Знання”; КОО, 2000. – 245 с.
  25. Сопко В.В. Бухгалтерський облік: Навчальний посібник. – 3-тє вид., перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2000. – 578 с.

Додаток 1.

Теоретичні питання

  1. Історичний аспект становлення та розвитку бухгалтерського обліку
  2. Система господарського обліку в Україні
  3. Предмет і об’єкти бухгалтерського обліку
  4. Класифікація господарських засобів
  5. Елементи методу бухгалтерського обліку
  6. Принципи формування фінансової звітності та бухгалтерського обліку
  7. Призначення бухгалтерського балансу та його структура
  8. Вплив господарських операцій на бухгалтерський баланс
  9. Рахунки бухгалтерського обліку, їх структура та призначення
  10. Подвійний запис, його суть і значення
  11. Аналітичний та синтетичний облік
  12. Форми бухгалтерського обліку
  13. Оцінка і класифікація основних засобів
  14. Надходження основних засобів
  15. Нарахування та облік амортизації
  16. Нематеріальні активи, критерії їх визнання, класифікація і оцінка
  17. Амортизація нематеріальних активів
  18. Запаси, критерії їх визнання, оцінка в балансі, класифікація
  19. Надходження виробничих запасів
  20. Використання виробничих запасів
  21. Облік виробництва (облік залишків незавершеного виробництва)
  22. Облік грошових коштів на рахунках у банку
  23. Облік безготівкових розрахунків при різних їх формах
  24. Облік касових операцій
  25. Дебіторська заборгованість, критерії її визнання та види
  26. Облік розрахунків з покупцями і замовниками
  27. Облік розрахунків з підзвітними особами
  28. Фінансові інвестиції та основні принципи їх оцінки й обліку
  29. Облік інвестицій, які засвідчують відносини позики
  30. Облік інвестицій, які засвідчують право власності на частку в майні підприємств
  31. Власний капітал, критерії визнання та види
  32. Облік формування статутного капіталу
  33. Облік додаткового капіталу
  34. Облік резервного капіталу
  35. Облік нерозподіленого прибутку (непокритих збитків). Облік використання прибутку звітного року
  36. Облік неоплаченого та вилученого капіталу
  37. Зобов’язання, критерії визнання та класифікація
  38. Облік довгострокових зобов’язань
  39. Облік розрахунків з постачальниками та підрядчиками
  40. Облік короткострокових кредитів банків
  41. Облік забезпечень
  42. Облік розрахунків з бюджетом
  43. Облік розрахунків за допомогою векселів
  44. Облік праці і розрахунків з оплати праці
  45. Облік розрахунків зі страхування
  46. Витрати підприємства, критерії визнання, класифікація
  47. Облік витрат за елементами
  48. Облік витрат за видами діяльності
  49. Доходи від діяльності підприємства, критерії їх визнання і класифікація
  50. Облік доходів від основної та іншої операційної діяльності
  51. Облік доходів від основної та іншої операційної діяльності
  52. Облік доходу від надзвичайних подій
  53. Облік доходів від фінансових операцій
  54. Порядок визначення фінансових результатів підприємства за видами діяльності
  55. Суть та призначення звітності, основні вимоги та принципи її побудови
  56. Склад та елементи фінансової звітності, порядок її складання і подання
  57. Мета, структура і техніка складання фінансового звіту «Баланс»
  58. Мета, структура і техніка складання звіту про фінансові результати
  59. Мета, структура, методика і техніка складання Звіту про рух грошових коштів
  60. Мета, структура, методика і техніка складання Звіту про власний капітал
  61. Примітки до річної фінансової звітності
  1. Оцінка в бухгалтерському обліку
  2. Калькуляція в бухгалтерському обліку
  3. Документація як спосіб первинного відображення об’єктів бухгалтерського обліку
  4. Порядок прийняття, перевірки та обробки документів
  5. Інвентаризація, її види та значення
  6. Поняття облікових регістрів та їх класифікація
  1. Організація бухгалтерського обліку на підприємстві

 

Додаток 2.

Завдання для практичного рішення

Задача 1.

Скласти бухгалтерські проведення та вказати тип змін в балансі, що відбулися в результаті наступних господарських операцій:

  1. Отримано готівку з рахунку в касу підприємства для виплати заробітної плати;
  2. Введено в експлуатацію від капітального будівництва будівлю складу;
  3. Видано з каси кошти працівнику підприємства для покриття витрат по відрядженню;
  4. Отримано на поточний рахунок кошти від покупців;
  5. Нарахована заробітна плата виробничим робітникам;
  6. Перераховано з поточного рахунку заборгованість по єдиному соціальному внеску;
  7. Отримано з виробництва та оприбутковано на склад готову продукцію;
  8. Перераховано з поточного рахунку у бюджет ПДВ;
  9. Списано на витрати виробництва використану сировину та комплектуючі;
  10. Частину прибутку спрямовано на формування резервного капіталу.

 

Задача 2.

Скласти бухгалтерські проведення за господарськими операціями, що відбулися на підприємстві у квітні 2011 року:

  1. Нарахована заробітна плата працівникам виробництва;
  2. Отримано комплектуючі від постачальників;
  3. Сформовано резерв сумнівних боргів;
  4. Оприбутковано готову продукцію на склад підприємства;
  5. Виявлену недостачу матеріальних цінностей віднесено на матеріально-відповідальну особу;
  6. Перераховано заборгованість по нарахованому та утриманому єдиному соціальному внеску;
  7. Нараховані амортизаційні відрахування по нематеріальних активах адміністративного призначення;
  8. Перераховано з поточного рахунку у бюджет податок з доходів фізичних осіб;
  9. Списано на фінансові результати суми отриманих доходів від реалізації готової продукції;
  10. Нарахований ПДВ в сумі доходу від реалізації товарів.

Задача 3.

Скласти бухгалтерські проведення за господарськими операціями, що відбулися на підприємстві у квітні 2011 року:

  1. Оплачено рахунок вітчизняного постачальника
  2. Отримано кошти від вітчизняного покупця продукції підприємства
  3. Списана виробнича собівартість реалізованих послуг
  4. Сума попередньо отриманого авансу зарахована в дохід від реалізації продукції
  5. Зареєстровано статутний капітал
  6. Видана з каси депонована заробітна плата
  7. Перераховано банку відсоткові платежі за позикою
  8. Повернуто в касу невикористану підзвітну суму
  9. Видана заробітна плата
  10. Нарахований знос необоротних активів

 

Задача 4.

Складіть кореспонденцію рахунків по таких операціях підприємства та вкажіть їх тип:

  1. Видано кошти з каси під звіт
  2. Отримано на поточний рахунок короткострокову позику банка
  3. Нарахована заробітна плата робітникам
  4. Отримано сировину від постачальника
  5. Нарахований знос по безкоштовно одержаних основних засобах, що використовуються у виробництві
  6. Відображено емісійний дохід від первинного розміщення акцій
  7. Повернуто банку основну суму боргу за довгостроковою позикою
  8. Видано з каси заробітну плату
  9. Затверджено звіт по відрядженню керівника підприємства
  10. Нараховані відсотки за кредит

 

Задача 5.

Вказати зміст господарської операції по запропонованій кореспонденції субрахунків:

  1. Дт 91                    Кт       661
  2. Дт 201                  Кт       631
  3. Дт 661                  Кт       641
  4. Дт 91                    Кт       651
  5. Дт 791                  Кт       92
  6. Дт 311                  Кт       715
  7. Дт 601                  Кт       311
  8. Дт 951                  Кт       684
  9. Дт 361                  Кт       701
  10. Дт 93                    Кт       473

Задача 6.

Вказати зміст господарської операції по запропонованій кореспонденції субрахунків:

  1. Дт 661                  Кт       653
  2. Дт 311                  Кт       601
  3. Дт 152                  Кт       631
  4. Дт 641                  Кт       631
  5. Дт 103                  Кт       151
  6. Дт 93                    Кт       131
  7. Дт 901                  Кт       26
  8. Дт 701                  Кт       791
  9. Дт 22                    Кт       719
  10. Дт 301                  Кт       311


Задача 7.

Вказати зміст господарської операції по запропонованій кореспонденції субрахунків:

1. Дт 901                   Кт 26                                      6. Дт 206                    Кт 746

2. Дт 792                   Кт 951                                               7. Дт 93                      Кт 473

3. Дт 23                     Кт 651                                               8. Дт 311                    Кт 501

4. Дт 701                   Кт 791                                               9. Дт 152                    Кт 631

5. Дт 106                   Кт 424                                               10. Дт 201                  Кт 372

 

Задача 8.

Вказати зміст господарської операції по запропонованій кореспонденції субрахунків:

1. Дт 92                     Кт 372                                               6. Дт 105                    Кт 152

2. Дт 644                   Кт 631                                               7. Дт 91                      Кт 661

3. Дт 154                   Кт 631                                               8. Дт 311                    Кт 301

4. Дт 91                     Кт 131                                               9. Дт 203                    Кт 631

5. Дт 206                   Кт 631                                               10. Дт 361                  Кт 701

 

Задача 9.

За аналітичними рахунками до рахунку 205 „Будівельні матеріали” станом на 1.10.12 р. склалися такі залишки:

ü  „Цегла” – 15 тис. шт. за ціною 280 грн./ тис. шт.;

ü  „Цемент” – 4 т за ціною 390 грн./ т;

ü  „Шифер” – 2 тис. шт. за ціною 12 грн./ лист.

Протягом місяця відбулись такі надходження та списання будівельних матеріалів:

ü  „Цегла”

  • надходження: 7.10.12 р. – 18 тис. шт., 15.10.12 р. – 12 тис. шт., 26.10.12 р. – 8 тис. шт.;
  • використання: 2.10.12 р. – 7 тис. шт., 11.10.12 р. – 21 тис. шт., 23.10.12 р. – 13 тис. шт.

ü  „Цемент”

  • надходження: 2.10.12 р. – 12 т, 10.10.12 р. – 22 т, 24.10.12 р. – 18 т;
  • використання: 2.10.12 р. – 11 т, 11.10.12 р. – 25 т, 27.10.12 р. – 10 т.

ü  „Шифер”

  • надходження: 2.10.12 р. – 22 тис. шт., 9.10.12 р. – 19 тис. шт., 20.10.12 р. – 28 тис. шт.;
  • використання: 5.10.12 р. – 18 тис. шт., 11.10.12 р. – 20 тис. шт., 23.10.12 р. – 26 тис. шт.

Відкрити аналітичні рахунки, визначити обороти та залишки за ними.

 

Задача 10.

За аналітичними рахунками до рахунку 205 „Будівельні матеріали” станом на 1.10.12 р. склалися такі залишки:

ü  „Цемент” – 4 т за ціною 390 грн./ т;

ü  „Шифер” – 2 тис. шт. за ціною 12 грн./ лист.

Протягом місяця відбулись такі надходження та списання будівельних матеріалів:

ü  „Цемент”

  • надходження: 2.10.12 р. – 12 т, 10.10.12 р. – 22 т, 24.10.12 р. – 18 т;
  • використання: 2.10.12 р. – 11 т, 11.10.12 р. – 25 т, 27.10.12 р. – 10 т.

ü  „Шифер”

  • надходження: 2.10.12 р. – 22 тис. шт., 9.10.12 р. – 19 тис. шт., 20.10.12 р. – 28 тис. шт.;
  • використання: 5.10.12 р. – 18 тис. шт., 11.10.12 р. – 20 тис. шт., 23.10.12 р. – 26 тис. шт.

Відкрити аналітичні рахунки, визначити обороти та залишки за ними. Сформувати оборотну відомість за аналітичними рахунками.

 

Задача 11.

За аналітичними рахунками до рахунку 631 „Розрахунки з вітчизняними постачальниками” станом на 1.11.12 р. склалися такі залишки:

ü  „Машинобудівний завод” – 170 000 грн.

ü  Завод лакофарбових виробів – 150 000 грн.;

ü  Завод „Маяк” – 30 000 грн.

Протягом місяця відбулись такі господарські операції:

ü  надійшли на склад отримані від машинобудівного заводу матеріали – 270 000 грн.;

ü  перераховано з поточного рахунку заводу лакофарбових виробів – 150 000 грн.;

ü  оприбутковані матеріали від заводу „Маяк” – 110 000 грн.;

ü  перераховано з поточного рахунку машинобудівного заводу – 440 000 грн.

Відкрити аналітичні рахунки, визначити обороти та залишки за ними. Сформувати оборотну відомість за аналітичними рахунками.

 

Задача 12.

За аналітичними рахунками до рахунку 631 „Розрахунки з вітчизняними постачальниками” станом на 1.11.12 р. склалися такі залишки:

ü  „Машинобудівний завод” – 20 000 грн.

ü  Завод лакофарбових виробів – 30 000 грн.;

ü  Завод „Маяк” – 10 000 грн.

Протягом місяця відбулись такі господарські операції:

ü  надійшли на склад отримані від машинобудівного заводу матеріали – 70 000 грн.;

ü  перераховано з поточного рахунку заводу лакофарбових виробів – 10 000 грн.;

ü  оприбутковані матеріали від заводу „Маяк” – 8 000 грн.;

ü  перераховано з поточного рахунку машинобудівного заводу – 60 000 грн.

Відкрити аналітичні рахунки, визначити обороти та залишки за ними. Сформувати оборотну відомість за аналітичними рахунками.

 

Задача 13.

Залишок коштів поточного рахунку підприємства на 1.03.12 р. – 25 000 грн.

Протягом місяця відбулись такі господарські операції:

ü  надійшли кошти від покупців за реалізовану продукцію – 209 400 грн.;

ü  передано кошти в касу для виплати заробітної плати – 190 000 грн.;

ü  надійшли кошти від постачальника в погашення дебіторської заборгованості – 70 000 грн.;

ü  зарахована на поточний рахунок короткострокова позика – 350 000 грн.;

ü  перераховано у бюджет податок з доходів фізичних осіб – 28 000 грн.;

ü  перераховано утриманий та нарахований єдиний соціальний внесок – 73 300 грн.;

ü  надійшла на поточний рахунок депонована заробітна плата – 1 200 грн.;

ü  перераховано кошти постачальникам за отримані матеріали – 90 560 грн.;

ü  отримано аванс від замовника – 65 000 грн.;

ü  частково погашена короткострокова позика – 150 000 грн.

Скласти бухгалтерські проведення. Відкрити рахунок та відобразити на ньому господарські операції.

 

Задача 14.

Залишок коштів у касі підприємства на початок місяця становить 1540 грн.

Відобразити господарські операції підприємства бухгалтерськими проведеннями, відкрити субрахунок 301 „Каса у національній валюті”, відобразити на ньому проведені операції та визначити залишок коштів у касі підприємства на кінець місяця.

4.05.200Хр. – отримано від матеріально-відповідальної особи в погашення виявленої недостачі матеріальних цінностей 68 грн.;

5.05.200Хр. – отримано з поточного рахунку 10221 грн. для виплати заробітної плати;

7.05.200Хр. – видано під звіт 120 грн. на придбання бухгалтерських бланків;

8.05.200Хр. – списано суму виданої заробітної плати – 9984 грн., а депоновану зарплату передано на рахунок в банк (суму визначити самостійно);

15.05.200Хр. – видано в покриття перевитрат по підзвітній сумі 56 грн.;

21.05.200Хр. – отримано готівку від покупців продукції підприємства 1231 грн.;

24.05.200Хр. – оплачено рахунок за автотранспортні послуги 1642 грн.

28.05.200Хр. – видано аванс на відрядження 240 грн.

 

Задача 15.

Залишок коштів поточного рахунку підприємства на 1.03.05 р. – 5 000 грн.

Протягом місяця відбулись такі господарські операції:

ü  надійшли кошти від покупців за реалізовану продукцію – 29 000 грн.;

ü  передано кошти в касу для виплати заробітної плати – 10 000 грн.;

ü  надійшли кошти від постачальника в погашення дебіторської заборгованості – 7 000 грн.;

ü  зарахована на поточний рахунок короткострокова позика – 300 000 грн.;

ü  перераховано у бюджет податок з доходів фізичних осіб – 2 000 грн.;

ü  перераховано утриманий та нарахований єдиний соціальний внесок – 3 300 грн.;

ü  надійшла на поточний рахунок депонована заробітна плата – 200 грн.;

ü  перераховано кошти постачальникам за отримані матеріали – 9 500 грн.;

ü  отримано аванс від замовника – 6 000 грн.;

ü  частково погашена короткострокова позика – 50 000 грн.

Скласти бухгалтерські проведення. Відкрити рахунок та відобразити на ньому господарські операції.

 

Задача 16.

Залишок коштів на поточному рахунку підприємства на початок місяця становить 46980 грн. Відобразити господарські операції підприємства бухгалтерськими проведеннями, відкрити субрахунок 311 „Поточний рахунок у національній валюті”, відобразити на ньому проведені операції та визначити кінцевий залишок коштів.

4.05.200Хр. – отримано аванс від покупця продукції підприємства 2540 грн.;

5.05.200Хр. – отримано з каси виручку від реалізації 785 грн.;

7.05.200Хр. – перераховано постачальнику 5600 грн. за отримані комплектуючі;

8.05.200Хр. – перераховано платежі Пенсійному фонду 648 грн.;

15.05.200Хр. – передано в касу 6000 грн. для виплати заробітної плати за першу половину місяця;

21.05.200Хр. – отримано від покупців остаточний розрахунок за продукцію 12310 грн.;

24.05.200Хр. – оплачено рахунок за комунальні послуги 21642 грн.

28.05.200Хр. – перераховано аванс постачальнику 3000 грн.


Додаток 3.

Зразок оформлення титульної сторінки контрольної роботи

МІНІСТЕРСТВО   ОСВІТИ   І   НАУКИ,   МОЛОДІ   ТА   СПОРТУ   УКРАЇНИ

КИЇВСЬКИЙ   УНІВЕРСИТЕТ   РИНКОВИХ   ВІДНОСИН

Кафедра обліку та аудиту

Контрольна робота

з дисципліни “Бухгалтерський  облік”

Виконав: студент групи __

спеціальності “__________________”

Іванов Олександр Володимирович

Перевірив: старший викладач

Лагода І.А.

КИЇВ – 2012

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!