Методичні рекомендації до лабораторних робіт з предмету Підприємництво та малий бізнес, Самоменеджмент
« Назад 1) Предмет : Самоменеджмент, 5 курс. 10-15 сторінок Складіть перелік справ на поточний місяць менеджера по персоналу великої промислової корпорації, який буде складатися мінімум з 20 пунктів. Визначіть пріоритетність виконання цих справ, використовуючи АБВ-аналіз та матрицю Ейзенхауера. 2) Предмет: Підприємництво та малий бізнес, 5 курс Тема ДКР: Підприємницька ідея, її складові та джерела формування. Реферат, 15 строрінок 3) Предмет: Фінансова діяльність суб'єктів господарювання, 5 курс. Варіант 2. Теоретична частина 1. Валютно-фінансовий механізм забезпечення зовнішньоекономічної діяльності. 2. Фінансовий лізинг як інструмент довгострокового фінансування. 3. Організація фінансової роботи суб’єктів підприємництва. Ситуаційні завдання 1. На минулому тижні підприємство здійснило декілька операцій по фінансовому інвестуванню. Було придбано 2500 простих акцій ПАТ «Дельта» за ринковим курсом 125%. Номінал однієї акції становить 35 грн. Також було придбано 700 облігацій того ж емітента номіналом 4 000 грн. з дисконтом 7%. Окрім цього, було здійснено купівлю 150 ОВДП з дисконтом 13%, номінал яких складає 1300 грн. Брокер, що обслуговував операції з цінними паперами емітента ПАТ «Дельта» за кожною з операцій отримав 1,3% від номіналу придбаних цінних паперів. Інший брокер, що опосередковував операцію з державними цінними паперами, отримав 380 грн. 2. Інвестиційний проект вимагає інвестицій на суму 350000 грн. і при процентній ставці 13% дає такі потоки грошових коштів: 1-й рік - 200000, 2-й рік - 60000 грн., 3-й рік -75000 грн., 4 рік - 80000 грн. Оцінити вигідність проекту, розрахувавши чисту поточну вартість та індекс рентабельності 4) Предмет: Управління бізнес-процесами , 5 курс Реферат 15 сторінок Ланцюг створення вартості Майкла Портера як один з основних елементів концепції процесного управління. Окремо ЛАБОРАТОРНА РОБОТА Лабораторна робота виконується за допомогою AllFusion Process Modeler – програмного продукту компанії Computer Associates, призначеного для опису, документування, аналізу та оптимізації бізнес-процесів. Після закінчення виконання лабораторної роботи студент складає звіт, який виконує українською мовою на комп’ютері і подає до захисту керівникові. Лабораторна робота має бути виконана згідно з діючим стандартом оформлення текстових документів на аркушах формату А4. Складові лабораторної роботи повинні бути розміщені в такій послідовності:
Практична частина лабораторної роботи складається з двох розділів. В першому розділі наводиться створена студентом за методологією IDEF0 функціональна модель підприємства, а саме – контекстна діаграма, діаграми декомпозиції першого і другого рівня, діаграма вузлів, FEO-діаграма, а також результати проведення вартісного аналізу і використання категорій користувача UDP. В другому розділі наводиться реорганізована функціональна модель підприємства за методологією IDEF0, а також діаграми декомпозиції і сценарій за методологією IDEF3, діаграма декомпозиції за методологією DFD. У висновках зазначаються конкретні результати, які були отримані студентом в результаті виконання лабораторної роботи. Лабораторне заняття №1. Створення контекстної діаграми і діаграми декомпозиції. 1.1. Ознайомитись з основними принципами роботи AllFusion Process Modeler і методології IDEF0. 1.2. Ознайомитись з методикою виконання лабораторних робіт. 1.3. Створити контекстну діаграму функціональної моделі підприємства. Вказати найменування, визначення і тип складових елементів контекстної діаграми. 1.4. Створити діаграму декомпозиції першого рівня на основі контекстної діаграми функціональної моделі підприємства. Вказати найменування, визначення і тип складових елементів діаграми декомпозиції першого рівня. Створити звіт в текстовому форматі. Лабораторне заняття №2. Створення діаграми декомпозиції А2 і діаграми вузлів. 2.1. Створити діаграму декомпозиції другого рівня на основі діаграми декомпозиції першого рівня функціональної моделі підприємства. Вказати найменування, визначення і тип складових елементів діаграми другого рівня. Використати інструмент «Squiggle». 2.2. Створити діаграму вузлів на основі контекстної діаграми функціональної моделі підприємства. Модифікувати нижній рівень дерева вузлів. Лабораторне заняття №3. Створення FEO-діаграми. Розділення і злиття моделей. 3.1. Створити FEO-діаграму на основі одного з функціональних блоків діаграми декомпозиції першого рівня функціональної моделі підприємства. Визначити властивості FEO-діаграми. 3.2. Провести розділення і злиття моделей на основі одного з функціональних блоків діаграми декомпозиції першого рівня функціональної моделі підприємства. Змінити найменування, визначення і тип складових елементів нової моделі. Лабораторне заняття №4. Створення діаграми IDEF3. Створення сценарію. 4.1. Ознайомитись з основними принципами методології IDEF3. 4.2. Створити діаграму декомпозиції третього рівня на основі діаграми декомпозиції другого рівня функціональної моделі підприємства. Вказати найменування, визначення і тип складових елементів діаграми IDEF3. 4.3. Створити діаграму сценарію на основі діаграми декомпозиції третього рівня. Видалити елементи, що не входять в сценарій. Лабораторне заняття №5. Вартісний аналіз (ActivityBasedCosting) і використання категорій UDP. 5.1. Визначити одиниці вимірювання часу і коштів моделі, вказати найменування і визначення центрів витрат моделі. 5.2. Визначити величину витрат, тривалості і частоти виконання кожного елементу функціональної моделі підприємства. Розрахувати загальну величину витрат, тривалості і частоти виконання моделі. Створити звіт в текстовому форматі. 5.3. Визначити специфічні категорії користувача. Вказати найменування, тип даних і значення специфічних категорій користувача для кожного елементу функціональної моделі підприємства. Лабораторне заняття №6. Розділення і злиття моделей IDEF3. 6.1. Провести розділення і злиття моделей на основі одного з функціональних блоків діаграми декомпозиції третього рівня функціональної моделі підприємства. 6.2. Змінити найменування, визначення і тип складових елементів нової моделі. Лабораторне заняття №7. Копіювання робіт в іншу модель і переміщення робіт всередині моделі. 7.1. Створити нову тестову модель, провести декомпозицію контекстної діаграми, не вносячи найменування складових елементів. 7.2. Перенести існуючі елементи з функціональної моделі підприємства в тестову модель. Перенести створені елементи на діаграму декомпозиції тестової моделі. Лабораторне заняття №8. Створення і модифікація моделі TO-BE. 8.1. Проаналізувати функціональну модель підприємства за формальними і неформальними ознаками. Провести реорганізацію функціональної моделі підприємства. 8.2. Використати Model Explorer для реорганізації дерева декомпозиції. Модифікувати діаграму IDEF3. Лабораторне заняття №9. Створення діаграми DFD. Використання Off-Page Reference на діаграмі DFD. 9.1. Ознайомитись з основними принципами методології DFD. 9.2. Створити діаграму декомпозиції одного з функціональних блоків за методологією DFD. 9.3. Використати інструмент Off-Page Reference для внесення додаткових елементів на створену діаграму декомпозиції. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |