Завдання для розрахункової роботи з курсу Моделі і методи аналітичної діяльності
« НазадЗМІСТЗавдання для РР. 3 Завдання 1.1-2. 3 Завдання 1.3-4. 3 Завдання 1.5-6. 3 Завдання 1.7-8. 3 Завдання 2.1-8. 4 Постановка проблеми. 4 Ситуація 1. 4 Ситуація 2. 5 Ситуація 3. 5 Ситуація 4. 5 Ситуація 5. 5 Ситуація 6. 6 Ситуація 7. 6 Завдання 3.1-8. 6 Завдання 4.1-8. 7 Завдання 5.1-8. 8 ДОДАТКИ.. 14 Завдання для РР(варіант (v) дорівнює номеру, який відповідає прізвищу у списку групи студентів) Завдання 1.1-2. Вам належить укласти угоду з компанією «Світ», причому по відношенню до вас угода в рівній мірі може бути як чесною, так і нечесною. Переговори з вами веде представник компанії, наміри якої йому відомі. При цьому сам він може виявитися як правдивою людиною, так і брехуном. Чи чесна готується угода і чи правдивий даний представник компанії - невідомо. Яке єдине питання досить задати представнику компанії, щоб з відповіді безпомилково судити про його чесність? (На питання він може відповідати лише «так» чи «ні»)?
Завдання 1.3-4.
У кафе зустрілось троє друзів: математик Світленко, економіст Чорненко та фізик Руденко. Чорнокосий сказав: «Як гарно, що один з нас має білі, один чорні і один руді коси, але ні у одного з нас прізвище не відповідає істинному кольору». «Ти правий», сказав Світленко. Якого кольору коси у фізика? Завдання 1.5-6. Чотирьох людей взяли на роботу на посади офіс-менеджера, економіста, бухгалтера і програміста – кожен буде займати одну посаду. Виявилося, що Антон не буде офіс-менеджером і не буде економістом, Олексій не буде бухгалтером і не буде офіс-менеджером, Євгенія не буде економістом і не буде офіс-менеджером, Дарія не буде бухгалтером і не буде економістом. Відомо також, що якщо Антон не буде бухгалтером, то Дарія не буде офіс-менеджером. Хто і яку роботу виконуватиме?
Завдання 1.7-8.
П’ятеро співробітників турагенства поїхали у відрядження на власних автомобілях, які мають різний колір. Першим їхав на білій машині директор. За ним на «Тойоті» головний бухгалтер. За менеджером на синій машині їхав жовтий «Сітроен». Останнім їхав економіст на фіолетовому «Форді». «Шкода» новіша «Опеля», але менш потужна, тому їхала у середині колони, а офіс-менеджер чудово виглядала у своєму брючному костюмі. Одна з машин була зелена. Хто і на якій машині їхав? Завдання 2.1-8. ПрАТ «Фрост» (м. Миколаїв) було створено 24.12.1956 року. Товариство не входить до будь-яких об’єднань підприємств, не здійснює спільну діяльність з іншими організаціями, підприємствами, установами, вкладів до них немає. На 01.09.2016 р. середньооблікова чисельність працівників становить 85 осіб. ПрАТ «Фрост» виробляє морозиво у вафельному стаканчику, ескімо та торти. Орієнтується на надання послуг по зберіганню продуктів у низькотемпературних камерах. Продукція товариства продається як в Миколаївській обл. так i майже по усій Україні. Продукція, яку випускає товариство має високу якість та досить конкурентоспроможна. Виробнича структура підприємства включає в себе: холодильні камери ємністю 10 тонн, цех по виробництву морозива, цех по випіканню вафельних стаканчиків, складське приміщення. Також на підприємстві функціонують відділи кадрів, економічний, логістики, маркетингу, фасування. Власна роздрібна мережа включає магазин та 11 кіосків. Постановка проблемиНа підприємстві циркулює внутрішня і поступає зовнішня інформація, яка згодом обробляється, систематизується, оновлюється, розподіляється між відділами і цехами з метою використання надалі для покращення економічних результатів діяльності товариства. Ситуація 1. На підприємство 10.12.2016 р. надійшло повідомлення: «Вантаж із молочною сировиною прибуде 14.12.2016 р.» Ситуація 2. Письмове розпорядження директора підприємства, датоване 15.12.2016 р.: «24.12.2016 р. оголосити вихідним днем з нагоди Дня народження підприємства. Виписати премію усім працівникам підприємства у розмірі 0,5 посадового окладу». Ситуація 3. За даними компанії «Дикун» та аналітичного відділу порталу milkua.info станом на 02.12.2016 р. ціни на молоко продовжують зростати, більш за все на цьому тижні подорожчало молоко І сорту – на 8 коп. і становить 4,45 грн./л. Найдорожче його купляють у Вінницькій та Донецькій областях – 4,60 грн./л, найдешевше – у Львівській області – 4,00 грн./л. Закупівельні ціни на молоко екстра сорту зросли на 1,51 % – 4,72 грн./л. Найвища ціна була зафіксована у Сумській області – 4,80 грн./л, найнижча – у Київській – 4,66 грн./л. Молоко вищого сорту купляють за 4,50 грн./л (+ 0,9 %). Найдорожче молоко цього сорту було у Кіровоградській області – 5 грн./л, а найдешевше – у Черкаській і Хмельницькій областях – 4,45 грн./л. Ситуація 4. Від В. І. Писаревської, яка працює продавцем кіоску № 5, надійшла заява про звільнення за власним бажанням. Ситуація 5. У даний час тенденція до здорового способу життя набирає силу. Відомо, що кисломолочні продукти грають важливу роль в дієтичному і лікувальному харчуванні, оскільки містять поживні та біологічно активні речовини. Ця тенденція простежується і в галузі морозива. Фахівцями ДК «Союз» була відпрацьована технологія виробництва кисломолочного морозива. Інноваційність цього продукту полягає в тому, що його можна віднести до біологічних продуктів, оскільки він містить у своєму складі пробіотичні мікроорганізми і пребіотики. В якості пробіотичних культур використовуються закваски AiBi, а в якості пребіотика — харчові волокна пшеничні Nutriosa FB 06. Розроблені та затверджені ТУ включають асортимент більш ніж 10 видів морозива. Це йогуртове, сирне, кефірне, кумисне, сметанне, ацидофільне та інші види. Фахівці ДК «Союз» готові надати ТУ і надати технологічну допомогу для впровадження у виробництво даних видів морозива. Ситуація 6. У магазин надійшла скарга, підписана десятьма покупцями, про те, що придбане ними морозиво у вафельних стаканчиках неякісне: при розфасуванні виявилось, що стаканчик повністю пошкоджений. Ситуація 7. На підприємство 20.03.2016 р. надійшло запрошення на участь у 11-й Міжнародній виставці «Світ морозива та холоду» & «Молочна і м’ясна індустрія ХХІ століття», яка відбудеться 20.03.2014 р. 1. Охарактеризувати, які властивості притаманні інформації у кожній із наведених ситуацій. Результати подати у вигляді таблиці. 2. Класифікувати інформацію у кожній із наведених ситуацій. 3. Поміркувавши над кожною із ситуацій визначити, у який із відділів її адресувати, та проаналізувати як передана інформація може вплинути на діяльність підприємства. Завдання 3.1-8. Підприємство розробляє план випуску чотирьох нових видів продукції. Підприємство має чотири філії і планує впровадити на кожній з них випуск одного нового виду продукції. У вигляді матриці вказані витрати виробництва і збуту одиниці продукції (рядки відповідають виду продукції (1-4), стовпці – філіям(1-4)). Визначити, на якій з філій, який з видів продукції краще впроваджувати? Завдання 4.1-8. Нехай для трьох галузей економіки задано коефіцієнти прямих матеріальних витрат і обсяги кінцевої продукції:
Потрібно: 1) перевірити продуктивність матриці коефіцієнтів прямих матеріальних витрат; 2) розрахувати коефіцієнти повних матеріальних витрат; 3) знайти обсяги валової продукції галузей; 4) скласти схему МГБ. Завдання 5.1-8. За даними про виробництво основних видів промислової продукції за перше півріччя 2016 р., наведеними у таблицях. Згідно з варіантом провести таксономічний аналіз, зробити висновки. 5.1.
5.2.
5.3.
5.4.
5.5.
5.6.
5.7.
5.8.
ДОДАТКИДОДАТОК (оформлення титульного листа)
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ«КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО»Факультет менеджменту та маркетингу Кафедра економіки і підприємництва
РОЗРАХУНКОВА РОБОТА
з дисципліни «Методи та моделі аналітичної діяльності» (назва дисципліни)
Виконав: студент заочної форми навчання _____ курсу _____ групи ____________________ (прізвище, ім’я, по батькові) ________________________________ (дата подачі роботи на перевірку та підпис) Перевірив: ______________________ (науковий ступінь, посада) ________________________ (прізвище, ім’я, по батькові) Київ – 20__ З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |