Журналістика і PR, як навчальна дисципліна
« Назад Зв'язки з громадськістю та журналістика мали складні відносини на протязі більше ста років, вони характеризується взаємною залежністю і часто взаємною недовірою. Цей курс розглядає взаємодію і взаємозалежність журналістики і PR (скорочення від англійської і перекладається як зв’язки з громадськістю). Мета навчального курсу: - висвітлити і проаналізувати нове століття засобів масової інформації; - розуміння взаємозв'язку між полями PR і журналістики; - досвід практичної PR-роботи і розуміння основ механічної журналістики. Курс Журналістика і PR охоплює теми, які мають важливе значення для фахівців в області комунікації, для розробки аналітичних методів і вирішення різного роду завдань, а також надає міждисциплінарні навички, необхідні для кар'єри в галузі журналістики та зв'язків з громадськістю. Завдання курсу Журналістика і PR: - з’ясувати історію виникнення новин та промислового зв’язку; - навчитися писати матеріали для різних ЗМІ та прес-релізи; - з’ясувати як працює маркетинг; - навчитися представляти свої ідеї у відповідності до професійних стандартів; - визначити основні стратегії; - розвивати комунікативні навички; - познайомити студентів із сучасними проблемами та дебатами в цих областях; - сформувати систему основних глобальних комунікацій і технологій; - освоїти етику, правові засади, методи дослідження професійних комунікаторів і журналістів. У результаті проходження курсу студенти освоять: - ефективний копірайтинг і дизайн; - інтегровані комунікації та основи журналістики, в тому числі закони ЗМІ; - передові розробки стратегічних корпоративних зв'язків з громадськістю та антикризового управління; - практику управління поширенням інформації між фізичною особою або організацією (наприклад, бізнес, урядова установа або некомерційна організація) і громадськістю. Зв'язки з громадськістю є стратегічним процес комунікації, який будує взаємовигідні відносини між організаціями та їх аудиторією. Зв'язки з громадськістю також можуть бути визначені як практика управління зв'язку між організацією і її громадськістю. Дані відносини включають в себе власне організацію або фізичну особу, яка набуває впливу серед своєї аудиторії через поширення тем і новин, які мають громадський інтерес і не вимагають прямого платежу. Це відрізняє PR від реклами як форми маркетингових комунікацій. Метою роботи PR є інформування громадськості, потенційних клієнтів, інвесторів, партнерів, співробітників та інших зацікавлених сторін з метою формування у них певного уявлення про організацію, її керівництво, продукцію. Певні форми громадського впливу беруть свій початок ще з часів освоєння Нового світу і далі під час руху за скасування рабства у США. Більшість вчених вважають, що створення першого інформаційного бюро відбулося у 1900 році. Пропаганда використовувалася у США, Німеччині, Англії та інших країнах під час світових воєн для внутрішньої підтримки і демонізації ворогів.
Друга половина 1900-х років вважається часом професійним будівництва і розвитку зв'язків з громадськістю. Були створені торгові асоціації, журнали новин PR, міжнародні PR-агентства, і закладені академічні принципи професії. На початку 2000-х років, послуги прес-релізу почали пропонувати соціальні медіа прес-релізи. До 2006 року, вплив соціальних медіа та нових інтернет-технологій отримали широке визнання. Таким чином, оволодіння курсом дає студентам можливість розвивати широкий спектр умінь та навичок. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |