Методика викладання французької мови, як навчальна дисципліна
« Назад Дисципліна «Методика викладання французької мови» входить у частину освітньої програми за напрямом Іноземні мови. Зміст дисципліни охоплює коло питань, пов'язаних з оволодінням студентами основами професійно-методичних знань і вмінь, що забезпечують їх готовність до здійснення педагогічних функцій викладача французької мови. Основна мета курсу: - оволодіння моделями, структурою і ситуаціями іншомовної професійно орієнтованої комунікації; різноманіттям чинників, діючих в педагогічній системі вищої школи; основними параметрами освітнього процесу; механізмами ефективного оволодіння змістом профільної іншомовної освіти. При вивченні курсу передбачається комплексне використання даних інших наук психолого-педагогічного й філологічного циклів (педагогіка, психологія, практичний курс іноземної мови, теоретична і практична фонетика, практична програма, країнознавство). Відповідно до мети висуваються наступні завдання: 1. Формування у студентів системи знань про основні явища французької мови, їх подібності і відмінності від аналогічних явищ рідної мови, а також їх функціонування у мові в якості основи для практичного застосування іноземної мови. 2. Розвиток рецептивних і продуктивних видів мовленнєвої діяльності: говоріння, аудіювання, читання, письмо. 3. Формування системи уявлень про країну досліджуваної мови (географія, політичний устрій, культурна спадщина, традиції і т. д.) в контексті виховання толерантності до культури інших народів, з одного боку, і національної самосвідомості, з іншого. 4. Прищеплення культури ділового і повсякденного спілкування французькою мовою з урахуванням норм мовної поведінки його носіїв. 5. Розвиток у студентів здатності і готовності використовувати французьку мову для вирішення комунікативних завдань в ситуаціях міжкультурної взаємодії. 6. Підготовка студентів до викладання французької мови на різних рівнях за рахунок педагогічної спрямованості змістовної і формальної сторін курсу (навчання правильній збірці адекватного навчального матеріалу, його адаптації, виявлення, аналізу та вирішення пов'язаних з ним проблем). Компетенції учня, сформовані в результаті освоєння змісту дисципліни: - володіє теорією виховання і навчання, сучасними підходами у навчанні іноземних мов, що забезпечують розвиток мовних, інтелектуальних і пізнавальних здібностей, ціннісних орієнтацій учнів, готовність до участі в діалозі культур, подальша самоосвіта за допомогою мов; - має здатність застосовувати нові педагогічні технології виховання і навчання з метою формування в студентів рис вторинної мовної особистості, розвитку первинної мовної особистості, формування комунікативної і міжкультурної компетенції студентів; - володіє сучасними технологіями організації освітньої діяльності та оцінки досягнень на різних етапах навчання; - вміє ефективно будувати навчальну діяльність на всіх рівнях і етапах лінгвістичної освіти, включаючи вищу освіту і додаткову професійну освіту; - має здатність користуватися знанням загальноєвропейських компетенцій володіння іноземними мовами. Результати навчання полягають у наступному: - Знати: зміст сучасних теорій, що забезпечують розвиток мовних компетенцій. - Вміти: формувати мовні компетенції у світлі сучасних теорій виховання та навчання іноземним мовам, інтелектуальних і пізнавальних здібностей, ціннісних орієнтацій учнів і здатністю до самоосвіти, за допомогою вивчення іноземних мов. - Володіти: сучасними підходами у навчанні іноземним мовам. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Соловова Є.І., Сухова Л.В., Щацкова М.Л. та ін. Отже, якщо Вам потрібно багато часу, а термін здачі наукової роботи наближається і необхідно придбати курсову роботу чи статтю з курсу «Методика викладання французької мови» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |