Сучасні освітні технології, як навчальна дисципліна
« Назад Дисципліна відноситься до професійного циклу основної освітньої програми за напрямом підготовки - педагогічна освіта. Освоєння даної дисципліни є поглиблення знань у галузі педагогічної діяльності і сприяє підготовці магістрів до вирішення професійних завдань. Метою освоєння дисципліни є озброєння студентів знаннями, вміннями, необхідними для організації ефективного навчально-виховного процесу, що забезпечує поступальний розвиток пізнавальної та особистісної сфер, а так само розвиток педагогічного мислення магістрантів та інших професійних компетентностей викладача. Завдання: -- сформувати уявлення: - про сучасні освітні технології; - про особливості використання сучасних освітніх технологій в освітній практиці; -- сформувати вміння: - вибирати сучасні освітні технології у залежності від цілей педагогічного процесу та рівня підготовки студентів; - проектувати, прогнозувати і оцінювати педагогічний вплив згідно з використовуваною технологією; - аналізувати та обґрунтовувати свої судження про доцільність застосування сучасних освітніх технологій, використовуючи знання про процес розвитку особистості дитини; - осмислювати свої власні дії при організації виховно-освітнього процесу. У результаті освоєння дисципліни студент повинен: -- Знати: - поняття «технологія», відмінність педагогічної технології від методики викладання і виховання, класифікації педагогічних технологій, основні вимоги, що пред'являються до педагогічних технологій, сутність і цілі використання предметних і локальних (модульних) технологій; - сутність і цілі використання технологій з наукової концепції засвоєння досвіду; - цілі і завдання технології за характером модернізації традиційної системи навчання; - цілі і завдання репродуктивної технології; - цілі і завдання технології розвивального навчання та дидактичні; - принципи розвиваючого навчання; - цілі і завдання особистісно-орієнтованих технологій; - цілі і завдання ІКТ; - принципи використання сучасних інформаційних технологій в професійній діяльності; - сутність інформаційних технологій; - сучасні тенденції розвитку освітньої системи; - види інновацій в освіті; - критерії інноваційних процесів в освіті. -- Вміти: - вибирати технологію залежно від цілей і завдань, розв'язуваних у педагогічному процесі і рівня навченості, вихованості; - аналізувати різні педагогічні технології; - аналізувати джерела інформації; - орієнтуватися в інформаційному потоці; - використовувати інформаційні засоби для отримання нових знань у галузі освіти; - адаптувати сучасні досягнення науки і наукомістких технологій до освітнього процесу; - поставити цілі інноваційної діяльності в освітній установі; - впроваджувати інноваційні прийоми у педагогічний процес з метою створення умов для ефективної мотивації учнів; - інтегрувати сучасні інформаційні технології в освітню діяльність, вибудовувати і реалізовувати перспективні лінії професійного саморозвитку з урахуванням інноваційних тенденцій у сучасній освіті. -- Володіти: - методами і методиками проектування та організації спільної діяльності педагогів і учнів; - методикою використання педагогічних технологій в освітній практиці; - навичками роботи з джерелами для отримання необхідної інформації; - навичками пошуку необхідної інформації за допомогою комп'ютерних засобів і навичками роботи з ними в професійній діяльності; - сучасними методами збору, обробки та аналізу даних; - технологією планування, організації та управління інноваційною діяльністю в освітньому закладі; - технологіями проведення дослідно-експериментальної роботи, участі в інноваційних процесах. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Ібрагімов І.М., Касаткіна Н.Е., Матяш Н.В. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно придбати магістерську роботу чи статтю з курсу «Сучасні освітні технології» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |