Основи сталого розвитку суспільства, як навчальна дисципліна
« Назад Кожна історична епоха породжує свої першочергові проблеми, найбільш важливі для даного суспільства при даних умовах. Крім уже наявних в цьому суспільстві проблем, щодо вирішених, нові проблеми і спроба їх осмислення є породженням нових історичних умов зміненого соціального (суспільного) буття і відображенням у свідомості людей нових реалій. Таке положення справ було у світовій історії, коли різні товариства були відносно замкнутими. Проблеми в цих суспільствах були, насамперед, проблемами національного масштабу і їх рішення можливо (відносно) на рівні окремої країни. Але, як відомо, надалі світ ставав все більш і більш взаємопов'язаним і взаємозалежним. Відповідно, актуальні проблеми одного суспільства і держави в тій чи іншій мірі часто стосувалися й інших. На сучасному етапі історії людства у світі настільки тісно все переплетено і взаємозумовлено, що вирішення першочергових проблем для певного суспільства поза взаємозв'язком і без підтримки інших країн досить важко, а самі проблеми першого порядку прийняли глобальний характер. (Але це не відміняє наявність в якомусь суспільстві більш вузьких проблем національного масштабу.) Глобальні проблеми сучасності, безумовно, вийшли на перше місце для людства. Метою освоєння навчальної дисципліни «Основи сталого розвитку суспільства» є поглиблення знань студента з проблем сталого розвитку, що складають один з основних компонентів професійного циклу. Завдання курсу: - Отримати уявлення про основи сталого розвитку людства на глобальному і регіональному рівнях для розробки практичних рекомендацій щодо забезпечення стійкого розвитку. - Сформувати уявлення з фундаментальних та прикладних розділів дисципліни і виробити навички їх творчого використання в науковій та виробничо-технічній діяльності. - Підготувати до активного спілкування в науковій, виробничій і соціально-громадській сферах діяльності. - Виробити елементарні навички економічного аналізу та уміння їх застосовувати для розуміння соціально-економічних процесів оцінки економічної політики, в тому числі у сферах екології. - Дати теоретичні знання і практичні навички для педагогічної роботи у вузах, навчити грамотно здійснювати навчально-методичну діяльність з планування екологічної освіти. Дисципліна «Основи сталого розвитку суспільства» – невід'ємна складова частина професійного циклу за напрямом підготовки Екологія і природокористування. Програма дисципліни будується на передумові, що студенти володіють елементарними знаннями з університетських дисциплін «Економіка», «Вітчизняна історія», «Філософія», «Соціологія» та ін. Отримані знання можуть бути використані студентами в науковій, виробничій і соціально-громадській сферах діяльності, а також у педагогічній діяльності. У результаті освоєння дисципліни студент повинен: - Знати: теоретичні основи дисципліни, найбільш поширені в теорії і практиці підходи до побудови показників сталого розвитку, основні напрямки сучасної екологічної політики. - Вміти: розуміти, відбирати, узагальнювати, аналізувати та інтерпретувати економічну інформацію і критично сприймати інформацію; - Володіти: економічними підходами в оцінці стану екосистем та уміти їх використовувати при прийнятті професійних рішень. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Гайдар Є.Т., Міркін Б.М., Ніканоров А.М. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і потрібно купити магістерську роботу чи статтю з курсу «Основи сталого розвитку суспільства» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |