Соціальні медіакомунікації, як навчальна дисципліна
« Назад Соціальні медіа – це інтернет-ресурси, що дозволяють обмін інформацією будь-якого формату (текст, картинки, музика, відео) і формують у потенційного або дійсного користувача інтерес до загальної платформи з контентом. Найчастіше контент всередині соціальних медіа має об'єднання за тематикою або хоча б за загальною специфікою публікації. На даний момент більшість людей активно використовують соціальні мережі для просування, спілкування, продажу та трансляції інформації. Ключова особливість соціальних медіа полягає в тому, що користувач всередині цього простору є як аудиторією, так і джерелом інформації. Це означає, що комунікація з аудиторією значно спрощується, а отримання зворотного зв'язку від читача або покупця і зовсім справа двох хвилин. Незважаючи на те, що велика кількість людей ставиться до соціальних медіа негативно, вважаючи їх тратою часу, соціальні медіа зробили найважливішу річ з моменту винаходу інтернету. Вони зробили неможливою антиутопічну ідею захоплення світу технологіями. Тобто, соціальні медіа направили і продовжують направляти найновіші технології на підлаштування під людські інтереси, психологію і погляд. У момент спілкування або публікації інформації не технологія керує людиною, а людина технологією. Метою освоєння дисципліни «Соціальні медіакомунікації» є формування у студентів системного уявлення про сучасні теоретичні підходи до вивчення медіакомунікацій при демонстрації значущості міждисциплінарного знання в області медіадосліджень. Завданнями курсу є: – формування загальних уявлень про витоки і структуру сучасних медіакомунікацій; – з'ясування взаємозв'язку між поняттями «комунікація», «аудіовізуальна комунікація», «мас-медіа», «засоби масової інформації», «електронні медіа» і вибудовування їх у чітку терміносистему; – вивчення основних етапів розвитку аудіовізуальної комунікації (друк, фотографія, радіо, кіно, телебачення, інтернет); – знайомство з найважливішими технологічними відкриттями; – характеристика основних теоретичних концепцій медіакомунікацій в історичній ретроспективі; – формування цілісного уявлення про систему наукового знання в області комунікації, включаючи основні наукові центри формування цих знань; – вироблення навичок використання теорії медіакомунікацій в якості концептуальної основи для аналізу процесів, що відбуваються у сфері медіа; – вироблення практичних навичок у моделюванні концепції ЗМІ, локального медіапроекту. Процес вивчення дисципліни спрямований на формування таких компетенцій: - бути обізнаним у галузі найважливіших інноваційних практик в сфері мас-медіа; - володіти здатністю розробляти локальний авторський медіапроект, брати участь у розробці, аналізі та корекції концепції ЗМІ; - володіти здатністю взаємодіяти (вести переговори, проводити презентації) з різними організаціями, установами, структурами і людьми в процесі створення медіапродуктів. В результаті вивчення дисципліни студент повинен; -- Знати: - основні категорії теорії медіакомунікації; - основні теорії мас-медіа та існуючі підходи до їх класифікації; - основні концепції, що розкривають природу, функції та механізми впливу медіа на громадську (масову) свідомість; - світові тенденції розвитку медіагалузі та базові принципи формування медіасистем; - особливості національних медіамоделей, у тому числі специфіку функціонування ЗМІ; - найважливіші інноваційні практики в сфері мас-медіа. -- Вміти: - набувати систематичні знання з різної літератури для вирішення поставлених завдань; - оцінювати і зіставляти різні теорії медіакомунікацій; - застосовувати вивчені теоретичні підходи та моделі до аналізу медіакомунікацій в сучасному суспільстві; - зіставляти різні медіамоделі з метою охарактеризувати їх національні особливості; - розробити локальний авторський медіапроект з урахуванням найважливіших інноваційних практик в сфері мас-медіа; - розробляти, корегувати і аналізувати концепцію ЗМІ. -- Володіти: - навичками набуття вмінь і знань у галузі професійної діяльності; - навичками використання концепцій медіакомунікації в якості теоретичної бази дослідження; - навичками застосування знань теорій медіакомунікацій в наукових і громадських дискусіях, що зачіпають роль медіа в сучасному суспільстві; - навичками аналізу світових тенденцій розвитку медіагалузі, національних медіамоделей і базових принципів розвитку медіасистем; - технологією розробки концепції ЗМІ та локального авторського медіапроекту. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Антоновський А.Ю., Лассвелл Г., Мертон Р. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно замовити дипломну роботу чи статтю з курсу «Соціальні медіакомунікації» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |