Політична реклама, як навчальна дисципліна
« Назад Політична реклама – вивчає жанри політичної реклами, основні етапи її розробки і власне створення рекламного продукту, маніпулятивні технології політичної реклами та її специфіку в Україні. Метою навчальної дисципліни «Політична реклама» є вироблення цілісного уявлення про місце і роль політичної реклами в конструюванні політичних дискурсів, розуміння їх призначення в політичній комунікації і формування на цій основі теоретико-методологічної культури аналізу символічної природи політичних явищ і процесів. Курс дозволяє оволодіти практичними навичками застосування базових аналітичних методик розуміння і оцінки ефективності технології політичного позиціонування акторів і процесів політичної системи. Завдання дисципліни "Політична реклама" визначаються символічною природою світу політики, розуміння якої можливе за умови вирішення більш детальних задач: - розуміти дискурсивну природу політичної сфери сучасного суспільства; - усвідомити процес виробництва дискурсів і роль реклами в цьому; - виявити технологію просування в поле політики політичних артефактів; - розуміти політичну рекламу як важливий елемент політичного менеджменту; - правильно конструювати символи і образи, для легітимізації політичних рішень і проведення політичних кампаній. В результаті освоєння компетенцій студент повинен: 1. Знати: 1. Про менеджмент в системі сучасної політології, знання методів прийняття та реалізації політичних рішень, вміння застосовувати політичні технології, формування навичок політичного консалтингу. 2. Спроможність до участі в організації управлінських процесів в органах влади, в апараті політичних партій і суспільно-політичних об'єднань, органах місцевого самоврядування. 3. Спроможність до участі в проведенні політичних кампаній, до використання знань про виборчі технології та інші види політичної мобілізації. 4. Специфіку сучасних політичних процесів на національному та міжнародному рівнях і їх економічні домінанти, національно-державні інтереси України в новій геополітичної ситуації. 5. Типологію політичних режимів і принципи демократичного устрою суспільства, сутність і структуру громадянського суспільства, діалектику його взаємодії з державою. 6. Соціокультурні, релігійні та етнічні аспекти політики, специфіку прояву фактору конфесійної та етнічної приналежності представників різних соціальних груп в їх політичній поведінці. 7. Механізми і наслідки впливу факторів інформації та комунікації на соціальні та політичні процеси в сучасному суспільстві, політичні аспекти розвитку інформаційного суспільства. 2. Вміти: 1. Компетентно і раціонально організувати і планувати свою діяльність, застосовувати отримані знання для формування власної життєвої стратегії. 2. Використовувати знання про політичну діагностику, брати участь в роботі по опису, прогнозування політичних процесів і проблемних ситуацій. 3. Володіти: - методиками соціологічного, політологічного та політико-психологічного аналізу, підготовки довідкового матеріалу для аналітичних розробок. Таким чином, курс спрямований на придбання студентами професійних навичок аналізу і розробки рекламного продукту. Ви можете придбати курсову роботу чи доповідь з курсу Політична реклама на сайті ІЦ «Курсовікс». Ми оперативно та якісно виконуємо будь-які види студентських робіт, враховуємо побажання та методичні вимоги замовника. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |