Педагогічні технології у початковій школі, як навчальна дисципліна
« Назад В освітній діяльності слово «технологія» означає спосіб проведення уроку. Мета курсу «Педагогічні технології у початковій школі» - формування у студентів розуміння основних закономірностей навчання і виховання молодших школярів, уявлення про існуючі програми розвитку, навчання та виховання в нашій країні, вимогам, що пред'являються до них, вивчення державних стандартів початкової загальної освіти. Досягнення даної мети передбачає рішення наступних завдань: - розглянути місце молодшого шкільного віку в становленні особистості, її подальшому розвитку, можливостей навчання і виховання молодших школярів; - проаналізувати основні лінії розвитку і формування особистості в молодшому шкільному віці; - охарактеризувати поняття нормального розвитку молодшого школяра та облік цієї норми в освітніх програмах; - охарактеризувати специфіку діяльності і спілкування дитини в молодшому шкільному віці та врахування цього фактора у навчанні та вихованні; - ознайомитися з принципами побудови освітніх програм для молодших школярів; - особливості адаптації дітей молодшого шкільного віку до навчання у школі. Дана навчальна дисципліна включена в розділ основної освітньої програми Педагогічна освіта і відноситься до обов'язкових дисциплін. Основою вивчення курсу є знання, отримані студентами при вивченні курсів бакалаврату: - «Психологія молодшого шкільного віку»; - «Психологія розвитку»; - «Вступ в професію»; - «Загальні основи педагогіки»; - «Професійна етика у психолого-педагогічній діяльності»; - «Анатомія і вікова фізіологія»; - «Теорії навчання і виховання». У результаті освоєння дисципліни студент: 1. повинен знати: - вимоги до підготовки учнів початкової школи (портрет учня початкової школи); - структуру освітніх програм початкової школи; - вимоги до реалізації освітніх програм початкової школи. 2. повинен вміти: - використовувати освітні програми початкової школи для виконання завдань своєї професійної діяльності; - роз'яснювати загальні питання, пов'язані з використанням освітньої програми; - використовувати телекомунікаційні технології в освітніх цілях; - організовувати ефективну роботу учнів початкової школи на основі освітніх програм. 3. повинен володіти та демонструвати здатність та готовність: - застосовувати в освітньому та виховному процесі знання про особливості навчання та виховання молодших школярів; - організовувати ігрову діяльність і спілкування дітей цього віку, взаємодію з однолітками, вчителями та батьками, застосовувати освітні програми на практиці. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Івашкін В.С., Пашкевич А.В., Гриценко Л.І. та ін. Таким чином, коли приходить час сесії і потрібно написати магістерську роботу чи тези, а Вам лінь або бракує часу, зверніться в компанію ІЦ «KURSOVIKS». Тут за помірну плану і швидко допоможуть Вам реалізувати задумане. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |