Педагогічна майстерність, як навчальна дисципліна
« Назад Курс Педагогічна майстерність – вивчає специфіку професійної діяльності викладача, компоненти і особливості сутності педагогічної майстерності. Політичні та економічні зміни, що відбуваються в нашій країні зачіпають всі сфери життя суспільства і кожної конкретної людини. Не є винятком і сфера професійної освіти. Формуються нові вимоги до професіонала, від сучасної людини - потрібна значна робота по постійному самовизначення і побудові себе як професіонала. Це в першу чергу відноситься до педагога професійної освіти. Професіоналізм педагога є провідним фактором, що визначає якість підготовки фахівців будь-якого профілю, тому формування педагогічної майстерності є найважливішою педагогічної проблемою. Розвиток педагогічної майстерності це тривалий процес становлення педагога-професіонала, який починається в освітньому середовищі вузу. Курс Педагогічна майстерність орієнтований розвиток професійної компетенції студентів в області здійснення ними педагогічної діяльності через: - формування цілісного системного розуміння сутності професіональної діяльності та педагогічної майстерності у майбутніх педагогів; - підготовку їх до роботи в умовах модернізації системи освіти; - розвиток здатності у майбутніх педагогів до творчого вирішення педагогічних завдань, до самовдосконалення в процесі оволодіння основами педагогічної майстерності. Завданнями вивчення дисципліни Педагогічна майстерність є: - ознайомлення студентів з моделлю ідеальної педагогічної діяльності, освоєння або вміння співвідносити рівень власної готовності до професійної педагогічної діяльності з її ідеалами; - формування у студентів вміння в управлінні проблемними, педагогічними ситуаціями, вирішенні педагогічних завдань; - навчання майбутніх педагогів технікам управління власним психологічним станом і регулюванням самопочуття. В результаті освоєння дисципліни Педагогічна майстерність студент повинен знати: - професіографічний підхід до процесу формування професіоналізму педагога; - шляхи формування та реалізації педагогічної майстерності; - засоби комунікативної діяльності педагога. Форми та комунікативної якості педагогічного мовлення; - основні принципи гуманізації виховного процесу; - техніку саморегуляції творчого самопочуття педагога; - основні педагогічні ідеї педагогів новаторів; - основні характеристики педагогічної творчості і педагогічного досвіду; - прийоми раціональної організації роботи учнів; - методики формування індивідуального стилю взаємин педагога з учнями. -- Вміти: - використовувати педагогічну техніку як компонент педагогічної майстерності; - здійснювати педагогічне спілкування, використовуючи його інтерактивні форми; - проявляти педагогічний такт в конфліктних ситуаціях; - здійснювати непрямий педагогічний вплив на особистість з використанням ігрових технологій; - управляти своїм творчим станом на основі рефлексії злиття і кордонів своєї творчої діяльності; - реалізовувати педагогіку співробітництва на заняттях; - здійснювати індивідуальну і групову роботу педагога з батьками учнів; - організовувати зворотний зв'язок на уроці; - здійснювати оціночну діяльність. Отже, даний курс спрямований на удосконалення педагогічних навиків організації і проведення освітньої діяльності з учнями. На сайті ІЦ Курсовікс ви можете придбати курсову чи творчу роботу з курсу Педагогічна майстерність. Ми гарантуємо дотримання всіх вимог, потрібний вам рівень оригінальності, використання найсвіжіших джерел, індивідуальний підхід до кожної роботи, внесення будь-яких коригувань до захисту. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |