Організація анімаційної діяльності, як навчальна дисципліна
« Назад В основі поняття анімація знаходяться латинські слова anima – душа; аnimatus – натхнення, що означає піднесення, одухотворення. Анімація - стимулювання повноцінної рекреаційної, соціально-культурної, освітньої, культурно-дозвіллєвої діяльності людини; організований процес розваг та фізичних вправ, що забезпечує рухову активність і спілкування. Термін «анімація» вперше з'являється у французькій мові. В академічному виданні «Скарби французької мови. Словник мови 19 і 20 століть (Париж, 1974)» анімація визначається як дія, спрямована на те, щоб наділити життям, вдихнути життя. Анімація вважається новим напрямком культурно-дозвіллєвої діяльності, але слід зазначити, що в різних формах вона існувала і раніше. Витоки зародження анімації лежать в культурі античного світу, яку філософи, історики і культурологи називають «цивілізацію дозвілля». Мета викладання дисципліни - підготовка професійних кадрів, що представляють область професійної діяльності в умовах туристського продукту, а також володіють знаннями, уміннями і навичками в області сценарного і режисерського мистецтва, завдяки діяльності яких ідеї перетворюються в конкретні дії учасників анімаційної програми. Завдання дисципліни: - показати етапи становлення і розвитку анімаційної діяльності в різні історичні періоди; - розкрити значення і місце анімаційної діяльності в туристичній індустрії; - сприяти підвищенню загальної культури, розширенню кругозору; - ознайомити і навчити технології організації дозвіллєвих програм в умовах української туристичної індустрії і світової, розробляти новий спектр послуг в сфері туризму, що забезпечує високу варіативність і адаптивність анімаційних програм. Дисципліна «Організація анімаційної діяльності» відноситься до блоку дисциплін за вибором професійного циклу. Її вивчення ґрунтується на знаннях, отриманих в результаті вивчення дисциплін «Основи туризму», «Організація туристської діяльності», «Технологія і організація спортивно-оздоровчих послуг». Знання, отримані в ході її вивчення – лежать в основі наступного курсу - «Види та тенденції розвитку туризму». Процес вивчення дисципліни спрямований на формування таких компетенцій: - здатність до ефективного спілкування з споживачами туристичного продукту; - вміння організувати процес обслуговування споживача. В результаті вивчення дисципліни студент повинен: -- Знати: - історію та теорію професійної і народної культури; - технології сценаристики і режисури масових театралізованих видовищ; - організацію спортивних дозвіллєвих програм і видовищ; - організацію послуг шоу-бізнесу; - особливості виробництва рекламної продукції та організацією рекламних компаній. -- Вміти: - поєднувати високі західні технології організації дозвіллєвих програм в умовах української специфіки та регіональної парадигми; - задовольняти усвідомлені клієнтом потреби. -- Володіти: - методикою організації дозвіллєвої, театрально-видовищної та продюсерської діяльності; - навичками публічного мовлення та вмінням вести діалог. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Курило Л.В., Третьякова Т.Н., Аванесова Г.А. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і потрібно купити магістерську роботу чи презентацію з курсу «Організація анімаційної діяльності» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |