Музичне виховання, як навчальна дисципліна
« Назад Музичне виховання молодших школярів набуває все більшої актуальності. Зміна ціннісних орієнтацій в сучасному соціумі призводить до збитків внутрішнього духового світу людини. Сучасний освітній процес вимагає активізації таких підходів, форм і методів, які сприяють активному залученню підростаючого покоління до вищих загальнолюдських цінностей. Курс Музичне виховання – вивчає теоретичні засади методики музичного виховання молодших школярів.
Метою освоєння дисципліни Музичне виховання є - актуалізація у майбутніх педагогів проблем збереження психоемоційного здоров'я дошкільників на основі розвитку емоційної саморегуляції в умовах занять основами музично-естетичної діяльності. Завдання курсу Музичне виховання: - визначити провідні засади і основи музичного виховання; - формування і розвиток у студентів музично-педагогічних навичок і умінь, їх закріплення в ході практичних занять; - формування інтересу до музичної роботі з дітьми в єдності з особистим естетичної потребою. Дана дисципліна тісно пов'язана з педагогікою, психологією, естетикою, фізіологією і ін. Головними гранями між цими дисциплінами є основні концептуальні положення про естетичну природу музичного мистецтва і його вплив на дитину. Навчальні заняття бажано будувати на основі комплексного і індивідуального підходів до вивчення особливостей музичної мови і методики її освоєння молодшими школярами. У результаті освоєння курсу Музичне виховання студенти повинні: -- Знати: • теорію і історію українського музичного виховання; • систему форм і методів музичного виховання і розвитку молодших школярів; • психофізіологічні особливості молодших школярів; • зміст дитячого та класичного репертуару. -- Вміти: • аналізувати здатності і можливості дитини; • визначати продуктивний зміст музичного виховання; • організовувати реалізацію програм з музичного виховання і розвитку дітей; • планувати і проводити заняття, заходи щодо музичного виховання молодших школярів; • організувати культурно-виховний простір освітнього закладу. -- Володіти: • навичками адекватної самооцінки своєї діяльності і оцінки діяльності дітей; • способами встановлення контактів і підтримки взаємодії з суб'єктами освітнього процесу в умовах освітнього середовища (батьками, педагогами, керівниками освітніх установ та ін.); • способами вдосконалення професійних знань і умінь і шляхом використання можливостей культурного та інформаційного середовища освітньої установи, регіону, країни; • способами здійснення педагогічної підтримки дітей в освітньому процесі музичного виховання; • професійними основами мовної. комунікації з використанням термінології даної дисципліни. -- Демонструвати здатність і готовність: • працювати з дітьми по формуванню у них музичної культури, духовно-моральних цінностей і патріотичних переконань засобами музики; • до співпраці з суб'єктами систем додаткової освіти та соціального оточення дітей; • до постійної самоосвіти, саморозвитку і підвищенню професійної кваліфікації. Таким чином, даний курс орієнтує майбутніх вчителів початкових класів на викладацький і культурно-просвітницький вид професійної діяльності з метою розвитку насамперед духовного потенціалу учнів за допомогою музики. Якщо ви зіткнулись з труднощами написання курсової чи будь-якої іншої наукової роботи, звертайтесь за допомогою до центру КУРСОВІКС і ми виконаємо цю роботу за Вас. Замовити курсову чи есе з курсу Музичне виховання можна в ІЦ Курсовікс! З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |