Культура ділового спілкування, як навчальна дисципліна
« Назад Курс Культура ділового спілкування – це навчальна дисципліна, яка формує уявлення про теоретичні основи культури ділових відносин, про сутність, особливості, значення ділового спілкування, вивчає загальні закономірності і основи технологій активного спілкування з співрозмовником. Мета викладання дисципліни Культура ділового спілкування - дати студентам теоретичні знання та практичні навички в області етики і етикету, які допоможуть їм здійснювати конструктивну взаємодію в соціальній сфері, а саме: успішно встановлювати контакт з колегами, ефективно організовувати комунікацію; в подальшому використовувати свій потенціал у професійній діяльності в якості співробітника, підлеглого або керівника. Завдання курсу Культура ділового спілкування: - формування у студентів сучасного гуманітарного світогляду, в основі якого лежить раціональне розуміння моральних ідеалів і цінностей сучасного суспільства; - стимулювання вирішення соціально-економічних проблем різного рівня (особистих, суспільних, державних) таким чином, коли економіка і моральність розглядаються в жорсткій субординації; - оволодіння вміннями практичного застосування набутих знань при роботі в освітніх чи інших установах в умовах конкурентних ринкових відносин.
Коротка характеристика змісту навчальної дисципліни Культура ділового спілкування: - Предмет і завдання курсу Культура ділового спілкування. - Реалізація ділової культури в процесі спілкування. - Специфіка і форми ділового спілкування. - Ділова репутація як конкурентний ресурс організації. - Сутність ефективного лідерства. - Підготовка та проведення зборів і нарад. - Конференції, презентації, прийоми. - Ділова переписка. - Особливості телефонного та internet ділового спілкування. - Ефективна комунікація в діловому спілкуванні. - Особливості ділового спілкування. В результаті вивчення дисципліни студенти повинні: -- Мати загальне уявлення про: - основні етичні системи; - про структуру та функції моралі. -- Володіти: - теоретичними знаннями етичних, соціально-психологічних особливостей професійної діяльності; - вміннями організації різних форм ділової комунікації; - специфікою норм міжнародного ділового спілкування. -- Вміти: - моделювати ділові ситуації і проектувати свою поведінку в них; - володіти практичними навичками здійснення ділових контактів за допомогою різних комунікативних засобів (наприклад, складання особистого резюме, ділового листа, використання візитної картки, технічних засобів: телекс, телефакс, електронна пошта і т.п.).
Отже, курс Культура ділового спілкування направлений на формування у студентів готовності до здійснення професійного комунікативного і ділового спілкування на основі використання індивідуальних і групових технологій ділового спілкування і прийняття рішень в організації професійної діяльності і управлінні установою. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |