Комунікаційні технології, як начальна дисципліна
« Назад В інформаційну епоху роль і значення комунікації кардинально змінюється, наука почала ретельно вивчати вплив інформації на суспільство саме тому, що інформація стала основним продуктом виробництва й основним засобом впливу на культуру й соціум, особливо на масову свідомість. Комунікаційні технології - дисципліна, що вивчає різні техніки впливу на аудиторію, починаючи з організації комунікативного простору, створення візуальних образів, міфів і закінчуючи політичними, кризовими технологіями, евенто-менеджментом, а також технологіями конструювання реальності, медіації, ведення інформаційних війн.
Мета навчального предмету Комунікаційні технології полягає в ознайомленні слухачів з продуктивними комунікативними технологіями в сфері реклами і зв'язків з громадськістю, що дозволяють вибудовувати ефективну комунікативну поведінку в професійній і особистісній сферах. Курс Комунікаційні технології призначений для вирішення наступних завдань: • оволодіння основними комунікативними технологіями мовної, інтерактивної, групової сфер на інструментальному рівні (розумію, знаю, вмію); • формування загальної комунікативної компетентності як здатності індивіда до спілкування в різних ситуаціях, сферах і видах комунікації; • розвиток комунікативних умінь, пов'язаних з використанням і аналізом ефективності різних комунікативних технологій в професійному і особистісних аспектах. Студенти повинні оволодіти на інструментальному рівні наступними комунікативними технологіями: ефективного читання (інтегральний і диференційний алгоритми), розвитку критичного мислення через читання та письмо, дискусії (усній і письмовій), дебатів, продукування писемного мовлення; основними поняттями, складовими даних технологій; комунікативними вміннями (використання технології, аналіз її ефективності та можливостей в різних сферах професійної і особистісної комунікації). Зміст дисципліни Комунікаційні технології: - організація комунікаційного простору; - комунікаційні моделі та їх технологічний потенціал; - комунікативні технології пропаганди; - комунікативні технології в сфері Паблік Рилейшенз; - іміджеві технології; - комунікативні технології в сфері політики; - виборчі комунікативні технології; - кризові комунікації; - технології інформаційних війн; - комунікативні технології конструювання реальності (медіація). Даний курс Комунікаційні технології дає можливість дізнатися як формується імідж політика, як проводять виборчі кампанії, як застосовують технології пропаганди та інформаційних війн, яким чином у журналістиці конструюються новини і формується культура повсякденного життя. Курс лекцій пов’язаний з такими дисциплінами як теорія масової інформації, теорія масової комунікації, реклама та піар, теорія і практика журналістики, риторика. Таким чином, результатом вивчення курсу Комунікаційні технології повинні стати набуті вміння здійснення аналізу комунікаційних технологій, застосованих в ЗМК, а також представлення проекту з формування конкретної кампанії зі створення політичного іміджу, застосування методик пропагандистського і психологічного впливу в виборчих перегонах, роботи з символікою і міфами в політиці, технологіями конструювання новин. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |