Художнє текстотворення: комунікативно-прагматичний аспект, як навчальна дисципліна
« Назад Дисципліна «Художнє текстотворення: комунікативно-прагматичний аспект» - предмет, що вивчається студентами філологічного факультету з метою опанування властивостей тексту як цілісної одиниці. Мета дисципліни «Художнє текстотворення: комунікативно-прагматичний аспект» - ознайомити студентів з теоретичними основами лінгвістичних наук, предметом вивчення яких є текст (власне лінгвістика тексту, стилістика тексту, функціональна стилістика, інтерпретація тексту). У завдання дисципліни «Художнє текстотворення: комунікативно-прагматичний аспект» входить: - навчання навичкам самостійної науково-дослідної і науково-педагогічної діяльності; - розвиток у студентів уміння користуватися понятійним апаратом теорії тексту, аналітично осмислювати та узагальнювати теоретичні положення, а також застосовувати їх для аналізу конкретного тексту; - навчання навичкам філологічного аналізу тексту іноземною мовою будь-якого рівня складності і будь-якої жанрової приналежності з урахуванням його структурно-композиційних, функціонально-стильових, культурологічних факторів; - подальше формування навичок аналітичного підходу до роботи над текстом і адекватне викладення його результатів англійською мовою, як в усній, так і в письмовій формі. Студент, вивчивши дисципліну, повинен: -- Знати: - концептуальні положення теорії тексту, що становлять основу теоретичної і практичної професійної підготовки лінгвіста і фахівця з міжкультурної комунікації; - специфічні особливості організації та функціонування англомовних текстів різної функціонально-стильової приналежності; - лінгвістичні механізми функціонування стилістичних прийомів сучасної англійської мови, механізми їх експресивного впливу на читача / слухача і виконувані ними стилістичні функції; - особливості мовних засобів, які використовуються автором для досягнення певних комунікативних і прагматичних завдань; - основні принципи композиційної побудови тексту і його структурної організації. -- Вміти: - застосовувати отримані теоретичні знання на практиці в процесі професійної діяльності, а також в процесі міжкультурної комунікації; - обробляти отримані дані, аналізувати і осмислювати їх з урахуванням наявних літературних даних; - вести бібліографічну роботу із залученням сучасних інформаційних технологій; - здійснювати комплексний філологічний аналіз тексту з урахуванням його типологічних характеристик і особливостей (структурно-композиційних, функціонально-стильових, культурологічних); - представити результати проведеного багатоаспектного аналізу тексту англійською мовою (як у письмовій, так і в усній формі); - працювати з науковою літературою, в тому числі іноземною мовою, представляючи результати дослідження (як у письмовій, так і в усній формі); - на основі отриманих знань самостійно формулювати і вирішувати завдання, що виникають в ході науково-дослідної і науково-педагогічної діяльності і знаходити оптимальні шляхи їх вирішення; - створювати свої власні тексти з урахуванням заданих параметрів. -- Володіти: - усіма необхідними навичками для проведення багатоаспектного аналізу тексту англійською мовою (як у письмовій, так і в усній формі); - необхідними навичками створення власного тексту заданої комунікативно-прагматичної спрямованості; - лінгвокультурологічною компетенцією, а також бути ознайомленим з сучасними публікаціями з актуальних проблем теорії тексту. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Грецький В.М., Хоменок В.С. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно замовити курсову роботу чи статтю з курсу «Художнє текстотворення: комунікативно-прагматичний аспект» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |