Хореографія, як навчальна дисципліна
« Назад Освітня програма спрямована на навчання студентів основ хореографічного мистецтва, розвиток загально фізичних, артистичних, виконавських здібностей, а також виховання високих естетичних критеріїв, необхідних для досягнення гармонійного соціального, інтелектуального та морального розвитку індивіда. Дана програма призначена для студентів на хореографічному відділенні. Новизна програми полягає в тому, що в ній враховані і адаптовані до можливостей основні напрямки танцю і пластики, що включають: гімнастику, ритміку, класичний, історико-побутовий, народно-сценічний та сучасний танець. У програмі підсумовані особливості програм з перелічених видів танцю, що дозволяє ознайомити студентів з багатьма танцювальними стилями і напрямами. Такий підхід спрямований на розкриття творчого потенціалу і темпераменту студентів, а також на розвиток їх сценічної культури. Концептуальна ідея програми полягає в цілеспрямованій роботі по розширенню можливостей творчої реалізації студентів, відповідно їх духовним та інтелектуальним потребам за допомогою прилучення до світу хореографії. Особливістю даної програми є поєднання декількох танцювальних напрямків, які дозволяють здійснити комплексну хореографічну підготовку протягом всього курсу навчання. Метою програми є наступні складові: - планомірне розкриття творчих здібностей; - створення умов для гармонійного розвитку та успішної особистісної реалізації; - постановка хореографічних композицій в навчальних цілях. Крім названого, цілі програми поєднуються з основними ідеями системи додаткової освіти, які мотивують включення в процес навчання інтегрованих дисциплін. Розвиток мотивації студентів до пізнання та творчості через інтегровані технології включає в себе: - вивчення основ музичної грамоти; - акторську майстерність; - елементи гімнастики; - вивчення основ правильного дихання; - ознайомлення з анатомічною будовою тіла і основами самомасажу. Досягнення поставленої мети припускає постановку наступних завдань: 1. Навчальні завдання полягають у тому, щоб: - дати уявлення про елементи гімнастики, ритміки, а також основні напрямки хореографії: класичний танець, народно-сценічний танець, історико-побутовий танець, сучасний танець; - забезпечити практичне застосування теоретичних знань у галузі різних танцювальних технік. 2. Виховні завдання спрямовані на те, щоб: - виховати якості ініціативності, цілеспрямованості, відповідальності по відношенню до своєї та чужої праці; - допомогти у формуванні художнього смаку, емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва; - сформувати готовність до соціального та професійного самовизначення; - прищепити естетичний підхід до зовнішнього вигляду і навколишнього середовища; - забезпечити соціалізацію в колективі і сприяти виникненню поважних відносин; - сприяти формуванню творчої особистості. 3. Розвиваючі завдання передбачають поступове фізичне вдосконалення та прищеплення спеціальних навичок: - координації; - спритності; - сили; - витривалості; - гнучкості; - правильної постави, що є умовою здорового хребта; - музично-пластичної виразності; - активізації специфічних видів пам'яті: моторної, слухової та образної. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Слуцька С.Л., Фірілева Ж.Є., Сайкіна Є.Г. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно замовити курсову роботу чи статтю з курсу «Хореографія» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |