Історія українського суспільства, як навчальна дисципліна
« Назад Соціально-історичний розвиток - надзвичайно складний, багатогранний процес, який здійснюється протягом досить тривалого історичного періоду і передбачає економічні, політико-правові, духовно-моральні, інтелектуальні і багато інших компонентів, які утворюють деяку цілісність. Цілями освоєння дисципліни «Історія українського суспільства» є: - формування у студентів загального уявлення про цілісність всесвітньо-історичного процесу; - формування знань про синхронність розвитку окремих регіонів, узгодженості між собою різних розділів історичної науки; - знайомство з найважливішими принципами періодизації історичного процесу, з основними хронологічними системами; - формування уявлень про принципи пошуку каузальних зв'язків в історії; - знайомство студентів з основними традиційними і новітніми історіософськими концепціями всесвітньо-історичного процесу і з можливістю використання історією даних природничих наук; - формування уявлень про множинність можливих інтерпретацій людської історії. У результаті освоєння дисципліни студент повинен: - знати загальний хід всесвітньо-історичного процесу, вміти орієнтуватися в ньому; - отримати початкове уявлення про періодизацію і найвідоміші концепції розвитку всесвітньої історії і про сучасні підходи до її вивчення; уміти самостійно включати знання з історії окремих регіонів і періодів в контексті усесвітньої історії, володіти основами цілісного синхроністичного бачення історичного процесу; - мати первинні навички роботи з науковою літературою і джерелами. Освоєння дисципліни «Історія українського суспільства» дозволяє студентам отримати необхідні навички та компетенції для вирішення професійних завдань, як: - Письмова і усна комунікації на державній та іноземній мовах. - Робота в малих творчих колективах. - Витяг, відбір і структурування інформації з джерел різних типів і видів у відповідності з поставленими професійних завдань. - Розуміння і аналіз світоглядних, соціально і особистісно-значущих проблем і процесів, що відбуваються в суспільстві. - Орієнтація в системі загальнолюдських цінностей і цінностей світової і української культури, значення гуманістичних цінностей для збереження і розвитку сучасної цивілізації. - Здатність усвідомлювати і враховувати соціокультурні відмінності в педагогічній діяльності. - Здатність витягувати, відбирати і структурувати інформацію з джерел різних типів і видів у відповідності з поставленими професійними завданнями. Вивчення даної дисципліни носить пропедевтичний характер і покликане в якійсь мірі компенсувати відмову від традиційного систематичного освоєння історичного матеріалу протягом усіх років навчання. Концентрований виклад матеріалу покликаний озброїти студента основами базової історичної ерудиції і полегшити самостійний вибір матеріалу для подальшого вивчення. Найважливішим завданням є синхронізація даних з історії окремих періодів і регіонів. Курс передує вивченню всіх інших історичних дисциплін базового навчального плану, особливо в його варіативній частині. Для освоєння навчальної дисципліни, студенти повинні володіти наступними знаннями та компетенціями: - знання вітчизняної і всесвітньої історії на рівні програми середньої загальноосвітньої школи; - знання суспільствознавства на рівні програми середньої загальноосвітньої школи; - розуміння мови літератури по загальним проблемам історичної науки. Над розвитком та становленням теоретичних та практичних положень курсу працювали: Карацуба І.В., Курукін І.В., Соколов Н.П. та ін. Таким чином, якщо потрібно швидко та надійно виконати дипломну роботу чи статтю з курсу «Історія українського суспільства» звертайтесь в організацію ІЦ «KURSOVIKS». Тут швидко та за помірну плату Вам допоможуть у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |