Історія телебачення, як навчальна дисципліна
« Назад Телебачення - технологія електрозв'язку, призначена для передачі на відстань рухомого зображення. Мета курсу: створення у студентів уявлень про телебачення як соціальний інститут, що займає друге місце у формуванні світогляду та найважливіших уявлень про світ у жителів України. Формування уявлень про те, як телебачення відображало політичну ситуацію в країні, а на окремих етапах історії було одним з активних політичних суб'єктів. Завдання викладання дисципліни: - ознайомлення студентів з телебаченням як соціальним інститутом, роллю телебачення в суспільстві; - знайомство студентів з основними етапами розвитку телебачення та їх зв'язком з політичною ситуацією в країні; - знайомство з основними телевізійними жанрами, їх роллю у суспільстві; - формування уявлень про те, як змінюються головні функції телебачення в різні історичні епохи; - розглянути телебачення як новий засіб масової комунікації XX століття; - розкрити соціальні та науково-технічні передумови виникнення ТБ; - виявити протиріччя і парадокси взаємин ТБ і суспільства; - проаналізувати принципи формування нової системи телекомунікацій. Телебачення, влада і капітал; - проаналізувати кризові явища в телемовленні як наслідок кризового стану суспільства; - спробувати пояснити тенденцію комерціалізації ТБ. Дисципліна «Історія телебачення» є дисципліною за вибором варіативної частини гуманітарного, соціального та економічного циклу за напрямом підготовки «Журналістика». Для вивчення даного курсу студенти повинні бути знайомі з основними поняттями курсів «Соціологія», «Психологія». Студенти повинні добре знати такі поняття, як «Соціальний інститут», «Соціальні групи», «Соціальні взаємодії», «Системи цінностей», «Установки», «Політичні режими» та ін. Компетенції учня, що формуються у результаті освоєння дисципліни: навички теоретичних знань про рекламну сферу суспільного життя, вміння логічно мислити та аналізувати інформацію, володіння навичками роботи з літературою, підготовки усних повідомлень і письмових робіт. Загальнокультурні компетенції: - здатність використовувати знання основних напрямів і етапів розвитку кінематографа і телебачення; - здатність до осмислення розвитку кіномистецтва і телебачення в історичному контексті та у зв'язку з розвитком інших видів мистецтва і літератури, загальним розвитком гуманітарних знань, з філософськими, естетичними, релігійними ідеями конкретного історичного періоду. Дана навчальна дисципліна безпосередньо пов'язана з курсами «Сучасні методи дослідження масових комунікацій» та «Сучасні теорії масових і віртуальних комунікацій». В результаті вивчення дисципліни слухачі повинні: - Знати: основні етапи розвитку вітчизняного телебачення з періоду виникнення до наших днів, простежити еволюцію ідейної проблематики і телевізійної техніки, розвиток жанрів і художньої мови телебачення, визначити принципи формування системи телекомунікацій в Україні. - Вміти: використовувати отримані знання у колективній і індивідуальній журналістській роботі. - Володіти: понятійним і термінологічним апаратом. Курс передбачає поєднання лекційної та самостійної форм навчання. На лекціях розкриваються соціальні та науково-технічні передумови розвитку ТБ, аналізуються принципи формування системи телекомунікацій та ін. Передбачені аудиторні самостійні роботи, тестування, індивідуальні завдання. Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Лукіна М., Ворошилов В., Мельник Г. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно замовити курсову роботу чи статтю з курсу «Історія телебачення» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |