Іноземна мова (нідерландська). Нідерландська мова, як навчальна дисципліна
« Назад Нідерландська є західнонімецькою мовою, рідною мовою більшості жителів Нідерландів, Бельгії та Суринаму. В Європейському Союзі близько 23 мільйони чоловік розмовляють голландською мовою в якості першої мови, а також додаткові п'ять мільйонів в якості другої мови. Крім того, нідерландська також є офіційною мовою країн Карибського басейну Арубу, Кюрасао і Сен-Мартену. Нідерландські меншини, які розмовляють голландською існують у Франції, Німеччині та в меншій мірі, Індонезії і понад півмільйона осіб в Сполучених Штатах, Канаді та Австралії. Існують також голландські діалекти в Південній Африці і Намібії, які були стандартизовані на африкаанс. Головна мета курсу Іноземна мова (нідерландська). Нідерландська мова – надати студентам базові знання нідерландської мови і розвинути у них здатність до комунікації в усній і письмовій формах для вирішення завдань міжособистісної і міжкультурної взаємодії, виховувати прагнення розвивати та вдосконалювати володіння іноземною мовою. Основні цілі курсу Іноземна мова (нідерландська): - глибше ознайомлення студентів з мовами німецької групи; - освоєння студентами різних видів мовленнєвої діяльності в рамках загальнолітературної норми; - формування комплексу знань, навичок і умінь, що дозволяють успішно здійснювати іншомовне і міжкультурне спілкування з носіями мови в рамках заданих програмою меж; - розвиток мовної здогадки і так званого «мовного чуття» (здатності відтворювати значення іншомовного усного або письмового повідомлення при мінімальному відсотку знайомих слів). Завдання курсу Нідерландська мова: • розвиток у студентів фонетичних навичок; • формування і розвиток навичок побудови граматично коректних висловлювань на нідерландській мові; • оволодіння навичками побудови монологічного і діалогічного висловлювання нідерландською мовою (складання і презентація діалогів, участь в бесіді, вираження своєї думки, вміння реагувати на висловлювання співрозмовника, презентація доповідей); • розширення лексичного запасу студентів; • розвиток навичок сприйняття голландської мови на слух; • розвиток комунікативних навичок студентів з урахуванням норм голландської і фламандської культури спілкування; • стимулювання наукового інтересу студентів в плані порівняльного аналізу германських мов і вивчення історії їх розвитку; • подальше ознайомлення студентів з культурою країн, населення яких розмовляє нідерландською мовою; • оволодіння навичками ділової комунікації нідерландською мовою (телефонні переговори, збори) та навичками письмової комунікації. У результаті освоєння курсу студенти повинні: -- Знати: - орфографічні, орфоепічні, лексичні і граматичні норми нідерландської мови; - лінгвокраєзнавчі реалії, необхідні для здійснення комунікації іноземною мовою. -- Вміти: - сприймати звукову іншомовну мову і відтворювати почутий текст; - логічно і орфографічно правильно оформляти матеріал, засвоєний усно. -- Володіти: - навичками мовної поведінки в основних комунікативних ситуаціях; - базовими навичками створення різних типів тексту нідерландською мовою. Таким чином, вивчивши курс студенти зможуть набути ряд компетенцій: здатність застосовувати знання іноземної мови для вирішення професійних завдань; здатність володіти стійкими навичками породження мовлення нідерландською мовою з урахуванням її фонетичної організації, збереження темпу, норм і стилю мови; здатність адекватно застосовувати правила побудови нідерландських текстів для досягнення їх зв'язності, послідовності, цілісності на основі композиційно-мовних форм (опис, міркування, пояснення, розповідь і ін.). З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |