Гімнастика, як навчальна дисципліна
« Назад Тема здоров'я і фізичного розвитку була, є і буде актуальною у весь час. У системі фізичного виховання гімнастиці належить провідна роль у справі зміцнення здоров'я. Гімнастика - це тренувальні вправи, спрямовані на конкретні м'язові групи. Вони надають трофічний вплив, підсилюють регулюючу роль кори головного мозку, сприяють тренуванню рухового і лежачих поруч з ним мовних центрів. Відмінною рисою гімнастики є різноманіття засобів і методів їх застосування, що дозволяє цілеспрямовано впливати на розвиток всіх основних функцій організму. Повноцінна підготовка студентів передбачає високий ступінь гнучкості тіла і вміння керувати своїми рухами. Для розвитку даних якостей в програму навчання вводиться навчальний предмет «Гімнастика», завдання якого полягає в тому, щоб за допомогою спеціальних вправ підготувати студентів до успішного засвоєння рухів класичного танцю. Мистецтво танцю і гімнастика - дисципліни взаємопроникні. Гімнастика допомагає розвинути фізичні дані учня, що, в свою чергу, сприяє найбільш успішному навчанню хореографічних дисциплін. Крім того, гімнастика сприяє найбільш швидкому коригуванню і виправленню недоліків фігури (сколіоз, лордоз і т.д.), роблячи тіло найбільш досконалим. Оволодіваючи різними за своїми технічними основами напрямками гімнастики, учні набувають навички здорового способу життя, і, в наслідку, закінчивши танцювати в дитячому колективі, але, займаючись надалі хореографією на професійній основі, або не займаючись балетом, учень, озброєний знаннями, отриманими з гімнастики, і маючи потребу в підтримці фізичної форми, може підтримувати гнучкість, пластичність і фізичну силу. Основна гідність гімнастики як засобу фізичного виховання учнів, полягає в тому, що вона володіє великою різноманітністю фізичних вправ і методів, за допомогою яких можна надавати позитивний вплив на організм дитини, сприяти розвитку рухового апарату і формувати необхідні рухові навички. Метою програми «Гімнастика» є формування поняття фізичної культури людини шляхом самопізнання, фізичного самовдосконалення і саморозвитку. Завдання: 1) Навчальні: - Дати необхідні елементарні знання з анатомічної будови тіла людини. - Озброїти знаннями правильного і ефективного виконання фізичних вправ. - Дати знання різних гімнастичних систем. - Прищепити інтерес до фізичних вправ. 2) Виховні: - Виховати любов до фізичної праці, саморозвитку. - Виховати самодисципліну. - Дати розуміння фізичної краси. 3) Розвиваючі: - Розвинути фізично міцну людину. - Розвинути фізичні дані. - Розвинути свідомий контроль над фізичними вправами. - Розвинути загальну координацію і координацію між диханням і рухами. Важливим елементом занять є наявність музичного супроводу. Це створює особливу атмосферу, виховуючи музикальність і виразність виконання складних вправ. Таке виконання веде від сухого виконавства і допомагає більшій свободі при виконанні рухів. З метою більш ефективного здійснення індивідуального підходу до кожного студента відповідно до його природних особливостей програма побудована за принципом «кожна дитина просувається у своєму фізичному розвитку від програми - мінімум до програми - максимум, незалежно від віку». Цей принцип був сформований на основі ідей Л. В. Виготського, А. І. Леонтьєва, Л. В. Занкова та ін. Його застосування дозволяє викликати у студентів особисту зацікавленість в самостійному вдосконаленні своїх результатів. Отже, якщо у Вас виникла необхідність написати наукову роботу, купити курсову роботу або доповідь з курсу «Гімнастика», пишіть в компанію ІЦ «KURSOVIKS». З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |