Ділова німецька мова, як навчальна дисципліна
« Назад Ділова німецька мова - це встановлення ділових контактів, проведення ділових зустрічей та переговорів, підготовка та проведення презентацій, укладення контрактів та угод, спілкування по телефону, ділова переписка, ділові поїздки і т. д. Велика увага приділяється діловій лексиці, відпрацьовується специфічний словниковий запас, вивчаються правила спілкування на різних професійних рівнях, принципи складання документів. Метою курсу є формування і розвиток необхідних умінь і навичок ділового спілкування німецькою мовою, практичне освоєння граматичного та лексичного матеріалу. Завдання: - формування основних прийомів оформлення форми, структури і змісту ділових листів німецькою мовою; - оволодіння науковою термінологією; - оволодіння правилами етикету в діловій сфері; - формування навичок складання особистого резюме; - оволодіння правилами етикету телефонної комунікації. Цілеспрямовано розвиваються чотири види мовленнєвої діяльності: - Складання комерційної пропозиції, підготовка презентації, ділове листування, написання претензій, скарг і т. п. - Економічні та правові навчальні матеріали, тексти установчих документів, договорів, фінансової документації. - Репортажі німецьких телеканалів на юридичні та загальноекономічні теми і т. п. - Особливості проведення телефонних переговорів, проведення нарад, виступи на семінарах, переговори з партнерами і колегами, укладання договорів, вирішення спірних ситуацій і т. п. На заняттях використовуються матеріали, які містять вправи для закріплення навичок письмової та усної мови, так і безліч різних текстів з бізнес тематики. Використовуються аудіоматеріали для розвитку навичок сприйняття іноземної мови на слух (аудіювання) і розглядаються правила ділового етикету а також звичаї і традиції Німеччини, Швейцарії, Австрії. У результаті освоєння дисципліни студент повинен вміти: - вільно використовувати словниковий запас спілкуючись на професійні та інші теми; - писати тексти німецькою мовою (складати резюме, вести ділову переписку); вести листування з партнерами і колегами німецькою мовою; вирішувати спірні питання з німецькомовними клієнтами; - вести розмови по телефону у сфері ділового спілкування; - оформляти основні види ділових листів, працювати з німецькою мовою; - аналізувати тексти іноземної кореспонденції; використовувати іншомовні тексти для розширення кругозору та залучення до нової культури; - будувати своє мовленнєве спілкування відповідно до специфіки культури і мови; - самореалізовуватися у міжкультурному спілкуванні. У результаті освоєння дисципліни студент повинен знати: - комунікативно-мовні структури для усного та письмового спілкування німецькою мовою у діловій сфері; - граматичні і лексичні структури, що застосовуються при повсякденному спілкуванні та вільно використовувати їх; - особливості ділового спілкування іноземною мовою; - форми ділової документації на мові, що вивчається; - основні вимоги до оформлення ділових листів німецькою мовою; - відмінності між культурними особливостями своєї країни і країни досліджуваної мови (зокрема – норми професійного етикету, мати уявлення про етику ділового спілкування по телефону). Свої роботи дослідженню дисципліни присвятили такі вчені: Литовчик Є.В., Васильєва М.Н., Басова Н.В. та ін. Отже, якщо Вам не вистачає часу, і необхідно придбати магістерську роботу чи статтю з курсу «Ділова німецька мова» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Ми радо Вам надамо допомогу в цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |