Вступ в мале підприємництво, як навчальна дисципліна
« Назад Вступ в мале підприємництво – це одна з найбільш масових і в теж час гнучких форм ділової активності населення. Саме в цьому секторі створюється база для формування середнього і великого бізнесу. Цілями освоєння дисципліни «Вступ в мале підприємництво» є: - формування комплексу знань, умінь і навичок в організації та функціонуванні малого бізнесу; - вивчення форм підтримки малого бізнесу з боку державних і недержавних структур; - навчання студентів комплексного підходу до вирішення практичних завдань щодо організації та функціонування малого бізнесу; - навчання принципам і методам економічної оцінки ефективності малого бізнесу. Дисципліна «Вступ в мале підприємництво» відноситься до циклу спеціальних дисциплін. Її вивчення можливо на базі таких дисциплін, як: «Економіка організації», «Виробничий менеджмент», «Управління людськими ресурсами», «Антикризове управління», «Організація малого і середнього бізнесу». Дисципліна забезпечує відповідний теоретичний рівень і практичну спрямованість у системі навчання і майбутньої діяльності бакалаврів. Компетенції учня, сформовані в результаті освоєння дисципліни «Вступ в мале підприємництво»: - Готовністю брати участь у впровадженні технологічних і продуктових інновацій; - Умінням моделювати бізнес-процеси і знайомством з методами реорганізації бізнес-процесів; - Здатність проводити оцінку інвестиційних проектів за різних умов інвестування та фінансування; - Умінням знаходити та оцінювати нові ринкові можливості та сформулювати бізнес-ідею. В результаті вивчення дисципліни магістр повинен: Знати: - Форми організації впровадження технологічних і продуктових інновацій; - принципи розробки бізнес – планів організацій (напрямів діяльності, продуктів); - принципи оцінки економічних і соціальних умов. Вміти: - Оцінювати ефективність впровадження технологічних і продуктових інновацій; - Використання моделей на рівні бізнес – одиниць; - Оцінювати чутливість інвестиційних проектів до ринкового ризику; - Створювати нову організацію для реалізації бізнес-ідеї; - Оцінювати положення організації на ринку праці, розробляти систему заходів по поліпшенню іміджу організації як роботодавця; - Діагностувати етичні проблеми в організації і застосовувати основні моделі прийняття етичних управлінських рішень. Володіти: - Методами пошуку інженерно-технічних рішень та їх впровадження; - Методами формулювання та реалізації стратегій на рівні бізнес-одиниці; - Сучасним інструментарієм за оцінкою чутливості інвестиційних проектів до ринкового ризику; - Методами оцінки ринкових можливостей на рівні бізнес-одиниці; - Методами розробки, виробництва нових продуктів, надання послуг; - Методами оцінки економічних і соціальних змін зовнішнього середовища. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: А.Н. Романов, В.С. Торопцов, Д.Б. Григорович, Л.А. Галкіна, М.М. Максимців, Н.І. Малишев, О.В. Фоменко та ін. Отже, якщо Ви вивчаєте курс «Вступ в мале підприємництво» і Вам терміново потрібно виконати будь-яку письмову роботу на задану тему, а часу у Вас бракує, ми завжди прийдемо на допомогу. Компанія ІЦ "KURSOVIKS" швидко та за помірну плату виконає всі замовлення. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |