Ціноутворення, як навчальна дисципліна
« Назад Дисципліна «Ціноутворення» входить в блок професійних дисциплін, є дисципліною за вибором і вивчається студентами напряму "Економіка" профілю «Фінанси і кредит». Метою вивчення дисципліни «Ціноутворення» є освоєння студентами теоретичних і практичних матеріалів, на основі яких вони повинні вміти аналізувати тенденції ціноутворення на ринку і розраховувати рівні цін на товари і послуги. Завдання дисципліни: 1. Сформувати у студентів знання в області предмета, методів та завдань ціноутворення у сучасній економіці; 2. Сформувати навички використання методології і техніки утворення цін на підприємствах різних форм власності; 3. Прищепити навички розрахунку цін різними методами. Конкретні завдання дисципліни полягають в отриманні студентами цілісного уявлення про теорії та практику ціноутворення, форми і методи проведення цінової політики фірмами і державою і в придбанні практичних навичок в обґрунтуванні рівнів цін, виборі цінової стратегії і у вирішенні інших завдань, пов'язаних з ціноутворенням в ринковій економіці. Дисципліна «Ціноутворення» входить до складу дисциплін за вибором професійного циклу за напрямом «Економіка» профілю «Фінанси і кредит». Дана дисципліна пов'язана з дисциплінами: «Економічна теорія», «Бухгалтерський облік», «Економіка фірми», «Статистика», «Корпоративні фінанси», «Мікроекономіка», «Макроекономіка», «Маркетинг». Освоєння дисципліни «Ціноутворення» дозволяє студентам самостійно аналізувати результати діяльності організації, оцінювати рівень і динаміку показників, визначати і кількісно виміряти вплив факторів, виявляти резерви економічного зростання, застосовувати на практиці прийоми економічного аналізу, формулювати висновки та пропозиції, виробляти оптимальні управлінські рішення, робити експрес-аналіз звітності. Освоєння даної дисципліни необхідно як для попереднього вивчення дисциплін: «Корпоративні фінанси», «Фінансовий менеджмент», «Маркетинг», а також для засвоєння змісту навчальної і переддипломної виробничої практики. Освоєння дисципліни дозволяє студентам самостійно аналізувати результати діяльності організації, робити висновки і пропозиції, застосовувати на практиці методи розрахунку цін. У результаті освоєння дисципліни студент повинен: Знати: - зміст основних понять курсу; - основні види цін, що використовуються в економіці; - структуру ціни і складові її компоненти; - найважливіші фактори, що визначають рівень і динаміку цін; - механізм формування цін і основні методи ціноутворення; - цінові стратегії фірми. Вміти: – знаходити і аналізувати вихідну інформацію для визначення й аналізу цін; – розрахувати ціну на конкретний продукт, використовуючи різні методи ціноутворення; – запропонувати оптимальну цінову стратегію; – застосовувати отримані знання в реальних практичних ситуаціях. Мати практичний навик: - у володінні економічної та фінансової термінології, використовуваної в сучасній фінансовій науці і практиці; - володіння інструментами збору, оцінки й аналізу вихідної інформації для прийняття цінових рішень; - володіння методами розрахунку ціни і її елементів по конкретному продукту; - володіння методами і інструментами коригування цін з метою їх оптимізації; - володіння інструментами і методами обґрунтування цінових рішень. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Бутакова М.М., Алгазіна Ю.Г., Бєляєв В.В., Порошина Є.Є. та ін. Отже, якщо Вам необхідно купити курсову роботу чи магістерську з курсу «Ціноутворення» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив висококваліфікованих спеціалістів Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |