Стратегія підприємства, як навчальна дисципліна
« Назад Стратегія являє собою узагальнену модель дій, необхідних для досягнення поставлених цілей. Цілі - це ті ключові результати, до яких прагне підприємство у своїй діяльності. Ставлячи певні цілі, керівництво формулює ті головні орієнтири, на яких повинна бути сфокусована вся діяльність підприємства і його колективу. Метою викладання дисципліни є вивчення студентами теоретичних основ прийняття стратегічних рішень, вивчення методів стратегічного аналізу та стратегічного управління, а також отримання ними спеціальних знань і навичок, необхідних для практичної діяльності у сфері формування стратегії в умовах конкретної організації. Завдання освоєння дисципліни: - формування системного підходу до прийняття стратегічних рішень; - практичне оволодіння галузевим, ситуаційними і конкурентним аналізом; - оволодіння методикою оцінки та розробки стратегії компанії одиночного бізнесу і диверсифікованої корпорації; - відпрацювання практичних навичок розробки стратегічних рекомендацій за результатами аналізу діючих фірм; - методичне забезпечення прийняття стратегічних рішень та їх реалізації. Дисципліна «Стратегія організації» є обов'язковою і відноситься до варіативної частини професійного циклу навчального плану. Вивчення дисципліни «Стратегія організації» вимагає основних знань, умінь і компетенцій студента з курсів: основи менеджменту, маркетинг, управлінські рішення. Дисципліна «Стратегія організації» є попередньою для: «Управління організацією (підприємством)», «Контроль і ревізія», «Оцінка ризиків». Процес вивчення дисципліни «Стратегія організації» спрямований на формування таких компетенцій: Загальнокультурними: - готовністю діяти в нестандартних ситуаціях, нести соціальну і етичну відповідальність за прийняті рішення. В результаті вивчення дисципліни студент повинен: -- Знати: – етапи розробки стратегічного плану: стратегічний аналіз, цілепокладання, стратегічний вибір; – процес формування стратегічного плану; – процес цілепокладання: визначення місії і цілей об'єкта планування. Кількісні і якісні характеристики цілі: цільовий орієнтир, цільовий індикатор, цільовий норматив. -- Вміти: - діяти в нестандартних ситуаціях, нести соціальну та етичну відповідальність за прийняті рішення; - готувати аналітичні матеріали за результатами їх застосування; - використовувати сучасні методи управління корпоративними фінансами для вирішення стратегічних завдань; - узагальнювати і критично оцінювати результати досліджень актуальних проблем управління, отримані вітчизняними і зарубіжними дослідниками. -- Володіти: - здатність розробляти корпоративну стратегію; - здатність використовувати сучасні методи управління корпоративними фінансами для вирішення стратегічних завдань; - методами економічного і стратегічного аналізу поведінки економічних агентів і ринків у глобальному середовищі. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Баркалов С. А., Фролов Ю.В., Томпсон А.А та ін. Отже, якщо Вам необхідно купити курсову роботу чи магістерську з курсу «Стратегія підприємства» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив висококваліфікованих спеціалістів Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |