Ресторанно-гостинний бізнес, як навчальна дисципліна
« Назад Ресторанно-гостинний бізнес є галуззю з високим рівнем конкуренції. Готельно-ресторанна справа - одна з найперспективніших спеціальностей на сучасному етапі розвитку світової економіки. Цілі опанування дисципліни: - вивчення світового досвіду розвитку готельного та ресторанного бізнесу; - перспективи українського готельного і ресторанного бізнесу на міжнародному ринку; - надання студентам знання особливостей національної та міжнародної індустрії гостинності; - аналіз впливу міжнародного готельного і ресторанного бізнесу на економіку України. Дисципліна «Ресторанно-гостинний бізнес» відноситься до професійного циклу дисциплін. Для освоєння дисципліни студент повинен оволодіти загальнокультурними і професійними компетенціями у ході вивчення наступних дисциплін: «Теорія та методологія соціально-економічних досліджень у професійній діяльності», «Економіка фірми», «Світова культурна спадщина в індустрії гостинності», «Технології формування та просування готельного продукту», «Країнознавство». В результаті вивчення дисципліни студент повинен: -- Знати: - основні поняття, елементи та принципи організації готельної справи; - науково-практичні підходи до формування продуктової і цінової політики готельного підприємства, систему каналів збуту готельних продуктів; - сучасні методи дослідження ринку готельних послуг, принципи комплексного підходу до оцінки стану, проблем та перспектив ринку готельних послуг; - сутність та види інновацій у сфері готельного та ресторанного бізнесу, етапи розробки і впровадження інновацій в готелі; - методологію прогнозування і планування різних напрямків готельної та ресторанної діяльності; - систему класифікацій, що застосовується в сучасній готельній та ресторанній індустрії, критерії оцінки готелів та інших засобів розміщення підприємств громадського харчування.
-- Вміти: - створювати та вдосконалювати організаційні структури засобів розміщення, координувати виробничо-технологічні процеси готелів і ресторанів; - виявляти і аналізувати стан ринку готельних послуг, визначати пріоритетні напрями діяльності підприємства в довгостроковій і короткостроковій перспективі; - аналізувати наукові гіпотези, проекти і програми; - виявляти і аналізувати прогресивні, конкурентоспроможні форми обслуговування в сфері готельних і ресторанних послуг, розробляти програму впровадження інновації в практику готельного і ресторанного підприємства; - оцінювати тенденції розвитку готельної індустрії, визначати перспективні напрямки і формувати господарську стратегію готельного (ресторанного) підприємства; - провести оцінку готелів, інших засобів розміщення та підприємств громадського харчування відповідно до критеріїв прийнятої системи класифікації. -- Володіти: - навичками розмежування функцій, розподілу організаційних завдань, обов'язків, прав і відповідальності, засобами усунення організаційних невідповідностей; - методами аналізу процесів готельного підприємства та методами організаційної діагностики; - навичками планування, організації та проведення комплексних досліджень ринку готельних послуг; - навичками розробки інноваційного продукту від дослідження ринку нових готельних продуктів до впровадження розроблених інновацій в діяльність готелю; - навичками визначення основних напрямків розвитку готельного підприємства в умовах сучасного стану готельної і ресторанної індустрії, формулювання стратегічних і тактичних цілей і завдань підприємства; - навичками щодо організації робіт з оцінки та підтвердження відповідності готелю та ресторану прийнятою системою класифікації. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Семенов В. В., Мюссе Л., Гладков Г. А. та ін. Отже, якщо Вам необхідно купити курсову роботу чи реферат з курсу «Ресторанно-гостинний бізнес» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив висококваліфікованих спеціалістів Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |