Рекламний менеджмент, як навчальна дисципліна
« Назад Рекламний менеджмент — це багаторівнева організаційна структура і складний процес взаємодії учасників рекламної діяльності. Цілі опанування дисципліни: - сформувати у студентів уявлення про специфіку рекламної комунікації, виробити навички та вміння, необхідні для спостереження за рекламною діяльністю, її аналізу та оцінки; - дати систематизоване уявлення про історичне становлення рекламної діяльності, її соціально-психологічні та економічні передумови; - визначити роль рекламної діяльності в маркетинговій комунікації, пояснити маркетингову концепцію і її розвиток; - сформувати навички проведення якісного аналізу основних компонентів маркетингового процесу; - ознайомити з особливостями рекламного повідомлення, його композицією, основними методами впливу в рекламі і навчити використовувати отримані знання на практиці при розробці рекламного тексту; - ознайомлення з найцікавішими творчими концепціями створення рекламного тексту; - навчити основних методів оцінки ефективності рекламного повідомлення.
Для освоєння дисципліни студентам потрібна підготовка в обсязі, відповідному успішному проходженню курсів: "Основи менеджменту" і "Основи брендингу". Предмет курсу включає в себе вивчення загальних принципів побудови системи рекламного менеджменту, механізму управління рекламною діяльністю. В рамках навчальної дисципліни приділяється особлива увага плануванню рекламних компаній, визначення творчої стратегії, стратегії використання засобів реклами, контролю за рекламною діяльністю і оцінці її ефективності. Навчальна дисципліна покликана сформувати у студента навички аналітичного розрізнення поглядів і підходів до існуючої практики на рекламному ринку України і вміння сприймати їх системно, в комплексі, усталених теоретичних підходів у рекламній справі. Навчальний курс "Рекламний менеджмент" розрахований на підготовку фахівців, планування, організації та безпосереднього виробництва реклами, фахівців управління рекламною діяльністю підприємства в конкурентних умовах сучасного ринку. Вивчення курсу органічно пов'язане з освоєнням економічних і управлінських дисциплін (курс загального менеджменту, економіки) і є продовженням низки спеціальних курсів («введення в спеціальність», «основи реклами»), є базою для освоєння таких навчальних дисциплін як «конструювання реклами», «копіратйтинг». Викладання навчального курсу має здійснюватися виходячи з уявлення про рекламу як складову маркетингових комунікацій. В основу курсу покладено сучасні уявлення про рекламу та принципи управління, враховані зарубіжні і українські досягнення в області теорії і практики реклами. Тому завданнями викладу матеріалу і роботи студентів над його засвоєнням є: - формування уявлення про сутність і зміст рекламного менеджменту; - розуміння основних теоретичних підходів до проблеми управління рекламою в сучасній теорії та практиці; - усвідомлення ролі та значення оцінки ефективності рекламного повідомлення та рекламної компанії; - знайомство студентів з типологією і особливостями різних видів реклами; - тренування в прийомах роботи з різними типами організації рекламної діяльності; - отримання знання умов формування різних принципів управління плануванням і організацією рекламної активності підприємства; - розуміння і пояснення порядку формування рекламного бюджету; - формування у студентів навичок планування рекламної діяльності на стратегічному і тактичному рівнях; - вивчення структури і функцій рекламних агентств і служб. У результаті освоєння дисципліни формуються такі компетенції: - здатність аналізувати поведінку споживачів економічних благ і формування попиту; - уміння використовувати у практичній діяльності організацій інформацію, отриману в результаті маркетингових досліджень та порівняльного аналізу кращих практик в менеджменті. У результаті освоєння дисципліни студент: 1. повинен знати: - інструментарій створення і просування товарів і послуг; - як використовувати різні канали для просування товару; - основи розрахунку бюджетної та рекламної ефективності; - можливості застосування інструментів маркетингу, PR та реклами на різних стадіях розвитку компанії. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Шарков Ф. І, Годін А. М., Чумиков А. Н. та ін. Отже, якщо Вам необхідно придбати курсову роботу чи магістерську з предмету «Рекламний менеджмент» пишіть у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив висококваліфікованих спеціалістів Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |