Планування комерційної діяльності, як навчальна дисципліна
« Назад Комерційна діяльність – форма підприємницької діяльності (виробничої або торгової), в результаті якої витягується прибуток. Метою дисципліни «Планування комерційної діяльності» є освоєння знань, набуття умінь і формування компетенцій в області планування й організації бізнес-процесів, спрямованих на вдосконалення управління та стратегічне зростання компанії для професійної діяльності бакалаврів за напрямом «Торговельна справа».
Завдання дисципліни: – уміння застосовувати основні методи математичного аналізу та моделювання, теоретичного і експериментального дослідження в області стратегічного планування комерційної діяльності; – оволодіння математичним апаратом при вирішенні професійних проблем стратегічного планування комерційної діяльності; – володіння навичками збору, зберігання, обробки і оцінки інформації, необхідної для організації та стратегічного управління комерційною діяльністю; – уміння застосовувати основні методи та засоби отримання, зберігання, переробки інформації та працювати з комп'ютером як засобом управління інформацією; – вивчення методики аналізу, оцінки та розробки стратегії організації; – освоєння інноваційних методів, засобів і технологій у сфері планування комерційної діяльності; – вміння розробляти проекти професійної діяльності з використанням інформаційних технологій; – вивчення методів прогнозування бізнес-процесів і оцінки їх ефективності з метою реалізації стратегії розвитку корпорації. Дисципліна базується на знанні таких дисциплін: «Комерційна діяльність», «Маркетинг».
Для успішного опанування дисципліни «Планування комерційної діяльності» студент повинен: -- Знати: - завдання професійної діяльності; інформаційну та бібліографічну культуру; інформаційно-комунікаційні технології; - потреби покупців товарів; кон'юнктуру товарного ринку; - інноваційні методи, засоби і технології у професійній діяльності. -- Вміти: - вирішувати стандартні завдання професійної діяльності на основі інформаційної та бібліографічної культури; із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій та урахуванням основних вимог інформаційної безпеки; - виявляти і задовольняти потреби покупців товарів за допомогою маркетингових комунікацій; вивчати та прогнозувати попит споживачів; аналізувати маркетингову інформацію, кон'юнктуру товарного ринку. -- Володіти: - методами і прийомами вирішення стандартних завдань професійної діяльності на основі інформаційної та бібліографічної культури із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій та з урахуванням основних вимог інформаційної безпеки; - методами вивчення та прогнозування попиту споживачів, аналізу маркетингової інформації та кон'юнктури товарного ринку. Вивчення навчальної дисципліни «Планування комерційної діяльності» є основою для успішного вивчення дисциплін: «Економіка і організація управління роздрібними торговими мережами», «Організація комерційної діяльності в інфраструктурі ринку». У результаті освоєння дисципліни мають бути сформовані наступні компетенції: – Здатність застосовувати основні методи математичного аналізу та моделювання, теоретичного та експериментального дослідження; володіння математичним апаратом при вирішенні професійних проблем. В результаті застосування компетенції студент повинен: Знати: основні методи математичного аналізу і моделювання; основи теоретичного й експериментального дослідження комерційної діяльності. Вміти: застосовувати основні методи математичного аналізу і моделювання у професійній діяльності; проводити дослідження теоретичного і експериментального характеру в професійній діяльності. Володіти: математичним апаратом при вирішенні професійних проблем в області планування комерційної діяльності організації. – Готовність аналізувати, оцінювати та розробляти стратегії організації. У підсумку оволодіння компетенції студент повинен: Знати: основні стратегії організації. Вміти: аналізувати, оцінювати та розробляти стратегії організації. Володіти: методами аналізу, оцінки та розробки стратегії організації. – Здатність брати участь у розробці інноваційних методів, засобів і технологій у сфері професійної діяльності (комерційної, маркетингової, рекламної, логістичної і (або) товарознавчої. В результаті оволодіння компетенції студент повинен: Знати: інноваційні методи, засоби і технології у професійній діяльності. Вміти: застосовувати інноваційні методи, засоби і технології у професійній діяльності; планувати комерційну діяльність організації. Володіти: інноваційними методами, засобами і технологіями в галузі професійної діяльності. – Здатність розробляти проекти професійної діяльності (торгово-технологічні, маркетингові, рекламні та (або) логістичні процеси) з використанням інформаційних технологій. У підсумку оволодіння компетенції студент повинен: Знати: основи розробки проектів у професійній діяльності. Вміти: розробляти проекти у професійній діяльності. Володіти: навичками розробки проектів професійної діяльності з використанням інформаційних технологій. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Попов Н.А., Половцев Ф.П., Осипова Л.В., Синяєва І.М. та ін. Отже, якщо Вам необхідно купити курсову роботу чи тези з курсу «Планування комерційної діяльності» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив висококваліфікованих спеціалістів Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |