Основи креативної економіки, як навчальна дисципліна
« Назад Корінні зміни, що відбулися в розвитку цивілізації в кінці минулого століття, – глобалізація і нова економіка (економіка знань) – створили передумови для виникнення і розвитку так званої «креативної економіки». Основою розвитку креативної економіки став креативний потенціал людини. Креативна економіка є відносно новим напрямком досліджень і, перш за все, практичної діяльності, яка орієнтована на артикульоване з'єднання творчих інновацій та економічної активності суб'єктів. В рамках курсу розглядається теоретичний генезис концепції даної економіки, аналізуються основні інструменти опису та вимірювання креативної економічної активності, розкриваються соціально-економічні та правові інструменти її стимулювання. Серед безлічі теорій постіндустріального суспільства є концепція креативної економіки і тісно пов'язані з нею концепції креативного класу, креативних індустрій, і вони підлягають аналізу саме в цьому теоретичному контексті. Практична значущість концепції креативної економіки за фактом є набагато більш дієвою, ніж інші концепції постіндустріальної економіки. Це знайшло вираження в закріпленні поняття креативної економіки (креативних індустрій) як у програмних урядових документах (Великобританія), так у прагненні операціоналізувати цю концепцію в міській політиці розвитку (в тому числі ряду українських міст). Творчі індустрії набувають все більш важливого значення в економіці, заснованої на знаннях. Вони не тільки прогресивно беруть участь у створенні робочих місць, вони також є двигуном культурної ідентичності національної спільноти. Курс є практико-орієнтованим компонентом навчальної програми підготовки напряму «Управління проектами в сфері культури». Він передбачає вивчення економічних і маркетингових аспектів регулювання діяльності організацій сфери культури як в державному та некомерційному секторі, так і в бурхливо зростаючому в усьому світі секторі творчого підприємництва. Мета курсу - познайомити слухачів з основними соціокультурними, економічними, правовими та освітніми передумовами креативної економіки, проаналізувати інституційні чинники, що сприяють її розвитку. Креативну економіку становлять креативні галузі – це засоби масової інформації, кінематографія, музика, розважальне програмне забезпечення для ігрових автоматів, комп'ютерні ігри, наукові дослідження, а також інші галузі культури, які в даний час становлять значну частку фінансових коштів в США. Велика увага в курсі приділяється аналізу окремих кейсів, які резюмують успішний досвід творчого підприємництва та управління проектами в сфері культури. Завдання курсу: - формування системного і універсального підходу до менеджменту та підприємництва у областях, основою яких є творча складова; - вивчення сучасних технологій управління в творчих індустріях; - осмислення можливостей моделювання та управління соціокультурними процесами; - об'єднання культорологічних знань з економічними практиками у формі підприємницької діяльності, державної або муніципальної служби в області культури. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Долгін А.Б., Хокінс Дж., Орлова Т.С. та ін. Отже, якщо Вам необхідно купити курсову роботу чи реферат з курсу «Основи креативної економіки» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив висококваліфікованих спеціалістів Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |