Економіка і організація інноваційної діяльності, як навчальна дисципліна
« Назад Інноваційна економіка – це тип господарської діяльності, заснований на застосуванні досягнень науки і техніки у виробництві і розподілі товарів і послуг. Метою вивчення дисципліни «Економіка і організація інноваційної діяльності» є: - формування умінь аналітичної діяльності по дослідженню і прогнозування основних тенденції розвитку вітчизняної і світової економіки, галузевих і регіональних ринків; - навчання аналізу фінансово-господарської діяльності підприємств і організацій для вирішення господарських (виробничих) завдань, пов'язаних з інноваційною моделлю розвитку національної економіки і регіону. Завдання вивчення дисципліни «Економіка і організація інноваційної діяльності»: - вивчення основних понять, принципів та функцій теорії інноватики; - придбання знань про етапи інноваційних процесів, фінансування найбільш важливих проміжних результатів; - формування знань про напрями інноваційної діяльності, класифікації новації, інноваційних процесів, нововведень; - розширити знання про ціннісний аспект інновацій при обґрунтуванні інвестицій в інноваційні процеси в умовах конкуренції; - викласти особливості управління інноваційними стратегіями розвитку підприємства; - дати навички класифікації типів інноваційної поведінки різних організацій; - дати навички просування нововведень для інноваційних фірм; - дати уявлення про технології вибору і реалізації інноваційної стратегії як технології інноваційних перетворень; - розкрити комплексний характер сукупності організаційних форм, взаємопов'язаних один з одним, що забезпечують інноваційну діяльність у всіх сферах народного господарства; - представити систему критеріїв, що використовуються інвестором при прийнятті рішення про інвестування інновацій; - представити класифікаційну систему ризиків в інноваційній діяльності. Предметом освоєння дисципліни є наступні об'єкти: - маркетингова діяльність та маркетингова стратегія; - ринок, його структура; - конкурентне середовище; - маркетингові дослідження. Дисципліна бере участь у формуванні таких компетентностей: Професійних: - здатність організувати діяльність малої інноваційної групи, створеної для реалізації конкретного економічного проекту; - здатність розробляти проекти щодо здійснення технологічних і продуктових інновацій; - здатність обґрунтувати пріоритетні напрями інноваційної програми розвитку підприємства (краю) на основі тенденцій і закономірностей розвитку інноваційних процесів у світі. Освоєння дисципліни передбачає досягнення наступних результатів навчання (компонентів перерахованих вище компетенцій): -- знати: - основні елементи методології наукового пошуку; - організацію розробки програм, проектів планів за окремими напрямками соціально-економічного розвитку; - основні показники прогнозування та стратегічного планування соціально - економічних процесів; - механізм пошуку і обробки основних джерел інформації. -- вміти: - самостійно розбиратися в проблемах соціально-економічного розвитку; - критично оцінювати існуючі точки зору щодо шляхів і методів вирішення різних проблем і аргументовано обґрунтовувати власну позицію; - збирати, обробляти, аналізувати наукову, статистичну та практичну інформацію; - організовувати самостійну навчальну, науково – дослідну роботу; - використовувати знання, отримані в ході написання курсових і контрольних робіт в реалізації професійних навичок. -- володіти: - навичками роботи з науково-методичною літературою; - сучасними методами збору, обробки та аналізу економічних і соціальних даних. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Шмален Г., Завлин П. Н., Довбня С. Б. та ін. Отже, якщо Вам цікавий предмет «Економіка і організація інноваційної діяльності» і Ви його вивчаєте в університеті, але з якихось причин не маєте змоги виконати наукові роботи, звертайтеся у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Вам швидко та за помірну ціну тут допоможуть написати курсову роботу чи статтю. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |