Економіка та організація інформаційного бізнесу, як навчальна дисципліна
« Назад «Економіка та організація інформаційного бізнесу» - предмет, направлений для вивчення студентів економічних спеціальностей та напрямків навчання. Метою освоєння дисципліни є ознайомлення студентів з основами інформаційної діяльності як інфраструктури суспільного виробництва з одного боку і з особливостями організації інформаційної підтримки цього виду діяльності, включає такі основні етапи, як аналіз ринкових взаємовідносин, відбір цільових ринків, розробку комплексу маркетингу інформаційних продуктів і послуг. Під час організації навчального процесу та викладання курсу «Економіка та організація інформаційного бізнесу» враховують міжпредметні зв'язки, у тому числі отримані студентами при вивченні попередніх дисциплін. Вихідний рівень знань та вмінь, якими повинен володіти студент, приступаючи до вивчення даної дисципліни - вміння працювати з навчально-методичною літературою, володіння мінімумом бібліотечно-бібліографічних знань, навичками роботи в Науковій бібліотеці, пошуку в ІПС (традиційних та інноваційних), написання рефератів. Навчальна дисципліна «Економіка та організація інформаційного бізнесу» тісно пов'язана з курсами «Менеджмент інформаційної діяльності», «Маркетинг інформаційної діяльності», «Реклама і дизайн». Процес вивчення дисципліни спрямований на формування таких компетенцій: а) загальнокультурні: – здатність до самостійного навчання нових методів дослідження, до зміни наукового і науково-виробничого профілю своєї професійної діяльності; – здатність самостійно набувати з допомогою інформаційних технологій і використовувати в практичній діяльності нові знання та вміння, у тому числі в нових галузях знань, безпосередньо не пов'язаних зі сферою діяльності; б) професійні: – науково-дослідна діяльність: здатність прогнозувати розвиток інформаційних систем і технологій; – інноваційна діяльність: здатність формувати нові конкурентоспроможні ідеї в області теорії і практики інформаційних технологій і систем; – інноваційна діяльність: здатність розробляти методи розв'язання нестандартних задач і нові методи рішення традиційних завдань. Види і завдання професійної діяльності з дисципліни: -- науково-дослідна діяльність: – прогнозування розвитку інформаційних систем і технологій; -- інноваційна діяльність: – формування нових конкурентоспроможних ідей; – розробка методів вирішення нестандартних завдань і нових методів вирішення традиційних завдань. В процесі вивчення дисципліни «Економіка та організація інформаційного бізнесу» вирішуються наступні завдання: – виявити генезис, стан, проблеми і тенденції розвитку електронного бізнесу; – вивчити склад, види та структуру електронної комерції; – вивчити понятійний апарат, інструментарій та класифікацію систем; – вивчити тенденції розвитку ринку електронної комерції; – вивчити мережеву інфраструктуру електронної комерції; – вивчити платіжні інструменти і системи; – вивчити правові основи електронного бізнесу; – вивчити методи безпеки, що застосовуються в електронній комерції; – вивчити технології інтернету; – вивчити методи і технології створення комерційного сайту в інтернеті. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Маклаков С. В., Петухова С.В., Провалов В.С., Ширяєв В.І. та ін. Отже, якщо Вам цікавий предмет «Економіка та організація інформаційного бізнесу» і Ви його вивчаєте в університеті, але з якихось причин не маєте змоги виконати наукові роботи, звертайтеся у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Вам швидко та за помірну ціну тут допоможуть написати курсову чи магістерську роботу. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |