Міжнародний промисловий маркетинг, як навчальна дисципліна
« Назад Промисловим маркетингом називається система розроблення та реалізації виробничої і комерційної політики на промисловому підприємстві, націлена на одержання максимального прибутку на основі вивчення ринку і створення конкурентоспроможної продукції за умови її повної реалізації. Концепцією промислового маркетингу є встановлення мети, яка досягається завдяки розробці програми, що визначає виробничу і комерційну політику підприємства.
Метою промислового маркетингу є: − отримання прибутку; − забезпечення сталого розвитку підприємства; − досягнення ефективності виробництва і збуту промислової продукції; − підтримання належного авторитету підприємства серед економіки і державних структур; − ефективна соціально-економічна політика на підприємстві і досягнення стабільності його персоналу. При досягнення поставленої мети потрібно узгодити такі фактори: − стабільність; − стійкість розвитку підприємства; − потреби споживачів інтереси держави. Завдяки правильно організованій та ефективно діючій системі маркетингу забезпечується відповідний рівень задоволення суспільства, підвищення конкурентоспроможності продукції та послуг підприємства. Метою освоєння дисципліни є розширення теоретичних знань і практичних навичок в області завдань, структури і методів маркетингової діяльності на промисловому підприємстві в умовах переходу від орієнтації на всесвітнє зростання виробництва до орієнтації на максимальне задоволення потреб. Завдання: - формування уявлень про те, що маркетинг є інструментом досягнення економічних цілей підприємства шляхом ефективного рівня потреб шляхом пропозиції їм конкурентоспроможної продукції; - вивчення системи та взаємозв'язку товарознавчих характеристик основної промислової продукції, технічних аспектів, тенденцій науково - технічного прогресу, кон'юнктуроутворюючих факторів в основних галузях промисловості (галузевий маркетинг). Вхідні компетенції: - вміння аналізувати і формувати комплексні маркетингові заходи в області товару, ціни, розподілу, просування і здатність організовувати їх виконання; - здатність знаходити організаційно-управлінські рішення і готовність нести за них відповідальність з позицій соціальної значущості прийнятих рішень; - здатність використовувати основи економічних знань в різних сферах діяльності. Вихідні компетенції: - вміння аналізувати та формувати комплексні маркетингові заходи в області товару, ціни, розподілу, просування і здатність організовувати їх виконання; - організація впровадження заходів щодо поліпшення виробничої системи, виявлення проблем та пошуку шляхів їх вирішення; - здатність аналізувати взаємозв'язки між функціональними стратегіями компаній з метою підготовки збалансованих управлінських рішень.
Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Котлер Ф., Костроміна Є. В., Годін А. М. та ін. Отже, якщо Вам потрібно купити курсову роботу чи реферат з курсу «Міжнародний промисловий маркетинг» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив кваліфікованих фахівців Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |