Міжнародний бізнес, як навчальна дисципліна
« Назад «Міжнародний бізнес» - курс, який направлений на вивчення студентами економічних спеціальностей. Вивчення курсу «Міжнародний бізнес» дає можливість студентам не лише отримати системні знання про сучасний міжнародний бізнес, але й отримати уявлення про методи аналізу, оцінки, обґрунтування можливих шляхів і способів інтернаціоналізації бізнесу в умовах глобалізації світової економіки і конкуренції. Метою вивчення дисципліни «Міжнародний бізнес» є формування комплексу знань про проблеми сучасного міжнародного бізнесу і підприємництва, особливостей його конкурентного, економіко-правового, фінансового і соціально-культурного середовища, а також практичних умінь і навичок, що дозволяють приймати рішення в конкретному середовищі міжнародного бізнесу. В ході вивчення дисципліни вирішуються наступні завдання: - вивчити принципи і особливості розвитку та функціонування системи міжнародного бізнесу; - виявити особливості ведення міжнародного бізнесу і підприємництва; - розглянути основні форми і способи інтернаціоналізації бізнесу в умовах глобалізації; - вивчити основні методи вибору країн і ринків для ведення міжнародного бізнесу; - розглянути основні стратегії виходу і закріплення компаній і фірм на зарубіжних ринках; - вивчити методи оцінки і вибору партнерів для здійснення спільних проектів у сфері міжнародного бізнесу; - освоїти методи і прийоми оцінки зовнішнього конкурентного середовища ведення міжнародного бізнесу. Предмет дисципліни «Міжнародний бізнес» ― договірні бізнес-відносини партнерів, що виникають між бізнес-структурами різних країн у зв'язку з реалізацією взаємних зобов'язань при спільному або скоординованому здійсненні проектів і різних форм підприємницької діяльності, що потребують об'єднання зусиль, ресурсів і можливостей всіх учасників. Це – сфера міжнародних бізнес-відносин, які обслуговують різні форми великомасштабної і довгострокової міжнародної бізнес-діяльності.
Змістовна частина дисципліни «Міжнародний бізнес» включає в себе: - активи як субстанцію і об'єкт міжнародного підприємництва; - іноземні інвестиції як основну умову міжнародного бізнесу; - промислову кооперацію, як головну передумову міжнародної підприємницької діяльності; - природу, специфіку та форми міжнародної підприємницької діяльності; - бізнес за кордоном з адаптацією учасників до умов і вимог країни базування; - транснаціональний бізнес з урахуванням своєрідності його цілей і своєчасних модифікацій ділової активності; - глобальний бізнес з характеристиками його параметрів і можливостей; - спільне підприємництво як вищу форму міжнародного бізнесу; - взаємозв'язок і взаємодія міжнародного бізнесу та економіки України. Організаційно-методична складова викладання дисципліни «Міжнародний бізнес» спрямована на формування у студентів професійних компетенцій, необхідних для здійснення професійної діяльності у сфері здійснення міжнародної підприємницької діяльності в умовах змін. Базою для вивчення дисципліни «Міжнародний бізнес» є дисципліна «Світова економіка», при вивченні якої студент отримує знання пов'язані з базовими економічними поняттями і законами в сфері міжнародних економічних відносин і процесів. Дисципліна «Міжнародний бізнес» доповнює таку дисципліну як «Маркетинг в ЗЕД». Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Романов А. Н., Рубін Ю. Б., Ягудін С. Ю. та ін. Отже, якщо Вам потрібно замовити курсову роботу чи магістерську з курсу «Міжнародний бізнес» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив кваліфікованих фахівців Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |