Маркетинг в кредитних установах, як навчальна дисципліна
« Назад Маркетинг – це цілий комплекс взаємопов'язаних дій, який спрямований на зростання та підтримання попиту на товар або послугу. Крім цього, маркетинг може просувати фірму в цілому. Щоправда, це визначення стосується лише комерційних підприємств. Крім всього цього, маркетингові заходи можуть бути спрямовані на підвищення статусу людини в суспільстві (маркетинг особистості), на залучення туристів у місто (маркетинг місцевості) та ін. У бізнесі актуальні всі маркетингові заходи, які мають одну кінцеву мету – сприяти прибутку фірми.
Мета дисципліни - дати знання теорії і практики сучасних маркетингових технологій стосовно до діяльності фінансово-кредитного інституту та навички реалізації найважливіших функцій банківського маркетингу як складової частини менеджменту фінансово-кредитного інституту. Завдання дисципліни: – оволодіти знаннями в області маркетингу, фінансово-кредитного інституту; − вивчити структуру та особливості функціонування ринків банківських та фінансових послуг, особливості формування організаційної структури управління маркетингом у фінансово-кредитному інституті, підсистеми комплексу маркетингу фінансово-кредитного інституту, основні правила ведення рекламної компанії у фінансово-кредитному інституті; − навчитися розробляти маркетингову стратегію фінансово-кредитного інституту, вибирати найбільш вигідних для фінансово-кредитного інституту клієнтів, розраховувати економічну вигоду від залучення нових клієнтів на обслуговування у фінансово-кредитний інститут; − оволодіти навичками складання плану маркетингу і прогнозування попиту на банківські послуги, рекламної справи. Дисципліна «Маркетинг в кредитних установах» є обов'язковою дисципліною. До початку вивчення курсу студенти повинні знати основи економічної теорії, банківської справи та економічної статистики. В рамках вивчення дисципліни розглядаються питання, як загального, так і досить спеціалізованого характеру, що дозволяє органічно пов'язати даний курс з такими дисциплінами, як «Аналіз та актуальні проблеми фінансових ринків», «Актуальні проблеми фінансового менеджменту», «Сучасні стратегії розвитку грошово-кредитних відносин» та іншими дисциплінами напряму підготовки «Економіка».
Попередні компетенції перед вивченням даної дисципліни є: -- Знання: - сучасних концепцій маркетингу і результати їх апробації на українському та інших зростаючих ринках капіталу; - основних економічних проблем в області управління фінансами та можливості сучасних наукових засобів їхнього аналізу і рішення; - основних інновацій в управлінні компаніями і банками, спрямовані на їх досягнення стратегічної та фінансової стійкості; - особливості діяльності міжнародних компаній в умовах фінансової глобалізації. -- Володіння: - основними підходами до оцінки ефективності діяльності фінансово-кредитних інститутів; - навичками розробки варіантів рішень в управлінні фінансами та обґрунтовувати їх вибір; - методологією та інструментарієм економічного і статистичного аналізу для розробки і реалізації маркетингової політики в умовах глобальної трансформації фінансових ринків і переходу до функціонування економіки в умовах сучасних політичних ризиків; - навичками організації самостійної науково-дослідної діяльності, що вимагають широкої освіти в сучасній економіці. -- Вміти: - використовувати інноваційні методи сучасного аналізу економічних рішень (про вартість ресурсів, вибір інвестицій, виплати інвесторам, оцінки ризиків в управлінні грошовими потоками в фінансово-кредитних інститутах); - розробляти алгоритм проведення аналізу зміни в динаміці і тенденції міжнародних фінансових ринків; - застосовувати отримані знання в реальних практичних ситуаціях. У результаті освоєння дисципліни мають бути сформовані наступні загальнокультурні, загальнопрофесійні і професійні компетенції: - здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу; - готовністю до саморозвитку, самореалізації, використання творчого потенціалу. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Ліпсіс І.В., Масленченков Ю.С., Хабаров В.І., Жабров, В.В. та ін. Отже, якщо Вам потрібно замовити курсову роботу чи статтю з курсу «Маркетинг в кредитних установах» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив кваліфікованих фахівців Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |