Маркетинг комерційних послуг, як навчальна дисципліна
« Назад Актуальність курсу обумовлена переходом до ринкових відносин, коли діяльність навчального закладу визначається безліччю маркетингових чинників. Становлення і розвиток ринкових відносин в освіті вимагає більш широкого застосування маркетингу як специфічної функції управління освітою. Однак його практичне використання пов'язане з наявністю проблем нерозуміння керівниками та фахівцями сутності і можливостей маркетингу для розвитку освітньої установи, відсутністю системної інформації про технології маркетингової діяльності освіти. Мета курсу: ознайомлення студентів з особливостями соціального маркетингу в комерційній і некомерційній сферах; формування навичок соціальної компетентності у прийнятті рішень; освоєння інноваційних маркетингових технологій в соціальній сфері. Курс складається з двох частин: теоретичної (на неї відводиться половина аудиторних годин) та практичної (проводиться робота по оволодінню технології маркетингової діяльністю в освіті). Предметом курсу є ознайомлення з концепцією і еволюцією маркетингової діяльності, технологією маркетингу комерційних послуг. Дана дисципліна співвідноситься з дисциплінами "Право у сфері освіти", "Менеджмент в освітній системі", а також отриманих умінь і навичок у процесі практичних занять. У результаті освоєння дисципліни формуються такі компетенції: - спроможністю до проектування, використання системи дидактичних засобів при підготовці робочих; - спроможністю до аналізу та організації економічної, господарсько-правової роботи у освітньо-виробничих майстернях та на підприємствах; - спроможністю до організації навчального процесу із використанням інтерактивних, ефективних технологій підготовки співробітників (фахівців); - спроможністю до збільшення продуктивності праці і якості продукції, економії ресурсів і безпеки. У результаті освоєння дисципліни студент: 1. повинен знати: - концепції маркетингової діяльності; функції і принципи маркетингу в освіті; - методи аналізу та оцінки маркетингового середовища освітньої установи. 2. повинен вміти: - застосовувати на практиці методи дослідження соціальної сфери, еволюційних соціальних процесів і використовувати отримані знання в управлінні маркетингом комерційних і некомерційних організацій. 3. повинен володіти: - володіння мистецтвом конкурентоспроможності та перспективними маркетинговими соціальними стратегіями і технологіями в умовах парадоксів і криз. 4. повинен демонструвати здатність та готовність: - планувати і організовувати маркетингові експрес - дослідження; - здійснювати сегментування ринку освітніх послуг; - розробляти модель маркетингу для навчального закладу; - планувати маркетингові заходи і оцінювати їх ефективність. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Басовський Л., Годін А.М., Завьялов П.С. та ін. Отже, якщо Вам потрібно замовити курсову роботу чи розрахункову з курсу «Маркетинг комерційних послуг» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив кваліфікованих фахівців Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |